![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan wel de veelvuldigheid van deze folkloristisch fantasietjes die Europa zowat onbestuurbaar maken. Blijkbaar tellen deze folkloristische fantasietjes bij de bevolking meer, dan kunstmatig gemaakte gemeenschappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet-islamitische Turken zijn, wat mij betreft, dan ook meer dan welkom.
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk maken we in ons leven nog de totale ondergang mee van de CVP parvenu's.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik heb meteen twee interessante twitter accounts leren kennen: https://twitter.com/factsCruncher/st...69267533598721 https://twitter.com/piep_kuiken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag mij trouwens af of de moslims, in alle moskeeen, wel hetzelfde stemadvies geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt iets voor jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent hier toch ook anoniem!?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Identiteit is datgene waarmee je je verbonden voelt, de rest is schijn. Onvoorstelbaar wat jij hier zit te uit je nek te kletsen in naam van 35 miljoen Koerden. Denk je er wat betreft de Palestijnen ook zo over?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal afhangen van het gegeven dat de imam zijn orders krijgt vanuit Turkije of vanuit Saoedi Arabië.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zien ook wel hoe de Vlaamse partijen in de huidige coalitie elkaar konstant "katten" waardoor het altijd maar "kiescampagne" lijkt.Aan Franstalige klant,met slechts de MR,heeft men dat probleem niet.
Het moet uiterst......vermoeiend....zijn voor Premier Michel die "Flamands" ,die zich gedragen als een bende halfwilde katten,koest te houden en gefocust op hun job.... Ik verafschuw het Twittergebruik bij IEDERE politicus(de ziekte lijkt zich steeds maar uit te breiden) en heb amper begrip voor "interviews" midden in de regeerperiode.(en Zuhal is de enige niet die dergelijke fouten maakt)..... Rustig doen wat je kan op het moment dat het kan. ALs er verkiezingen zijn kan afgerekend worden. Laat ons hopen dat het niet de kiezers zijn die moeten afrekenen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij dat verkeerd denkt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 april 2017 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen ze eens moeten temmen ![]() De basis van haar uitspraken blijft wel overeind. Of wat zei Mieke Van Hecke dan niet zo lang geleden?
![]() |
![]() |