![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ziet er inderdaad naar uit. Goed zo! De kans is wel nog even groot dat er in de komende regering nog steeds sossen zullen zitten. Maar dan wel in de gedaante van CD&V. Die eruit krijgen is een stuk moeilijker, want die hebben achter zich de zuil beweging.net die in de Tijd van het voorbije week-end door Rik Van Cauwelaert terecht "een staat in de staat" wordt genoemd. In geen enkel ander Europees land heeft dergelijk soort organisatie een gelijkaardige machtspositie. En geloof me, ze zijn zich van hun macht maar al te zeer bewust. Ze hebben de grootste mutualiteit, ze hebben enorm veel klinieken, ze hebben de grootste vakbond. Slechts op één punt is het verkeerd afgelopen: hun financiële poot Arco. Het is uitgerekend die machtspositie die hun onvoorstelbare arrogantie verklaart waarbij ze het "normaal" vinden dat de gewone belastingbetaler opdraait voor verliezen van hun coöperanten. Verliezen waarvoor de verantwoordelijkheid uitsluitend bij hen ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 ste klacht van Crombez. Voor het verspreiden van geschriften (mail) met racistische en xenofobe inslag die kunnen aanzetten tot discriminatie, haat en geweld tegen vreemdelingen. 2de klacht van De Leeuw. Een reactie op een rechtse site met mogelijk een xenofobe bedoeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lonen en de uitkeringen van al degenen die aan de staatsuier hangen, gaan ook omhoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch, dat verleden behelst 50jaar.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ga dan aub niet achteraf gelijk een mietje huilie-huilie doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ook niet want er was niets van waar. Het ging dan ook over feiten die ik zou gepleegd hebben op 24 januari 2014 en een ander feit uit 2013. Nu goed, ik weet vanwaar de wind kwam. Ik liet mij nogal dikwijls op FB negatief uit over de sossen en dat is blijkbaar in het verkeerde keelgat geschoten bij die twee achterbakse individuen. Het bewijs dat ze mij in 't oog hielden kreeg ik nadien. Toen ik na het bezoek van de politie nog feller in de aanval ging op FB tegen de sossen kreeg ik op zekere dag een antwoord van de persverantwoordelijke van de sossen die mij vroeg daarmee te stoppen want dat hij anders verdere stappen niet kon uitsluiten. Blijkbaar zijn de sossen hun stazi praktijken uit de jaren 30 nog altijd niet verleerd. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2017 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je hier misschien een ietsiepietsie je 'heldendaden' zitten uitvergroten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef gewoon de feiten weer. Ik zou zogezegd een racistische mail verstuurd hebben naar een twintigtal adressen maar toen men de uitgeprinte mail ging vergelijken met de namen van mijn contactpersonen klopte er geen enkele ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die jou daarvan beschuldigden, hebben die dat zomaar lukraak gedaan ? Ben je het voorwerp van een heksenjacht, terwijl je onschuldig bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn die twee achterbakse sossen die mij aankloegen omdat ik te veel kritiek had op hun maffia partij. |
|
![]() |
![]() |