![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij zijn Vlamingen die in Belgie wonen. Geen Belgen. Ik voel me niet Belg, ik voel me eigenlijk niks verbonden met Belgie. Als ik in Brussel of Wallonie loop, in Nederland, in Duitsland, in Frankrijk, voel ik me op al die plaatsen hetzelfde. Als een toerist in het buitenland.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Tja,karma is a bitch.
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ook karma zeker???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2017 om 18:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Knuppel geeft zowaar toe dat de door haar verketterde ''belgicistische'' (sic) trado's de unitaire staat en deels de federale afbreken. Om in te kaderen!
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Wat is daar verborgen aan?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Druipt de frustratie van BUBbelbruno er niet vanaf?
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek eens op wie er buiten het VNZ al één woord heeft laten horen over deze verborgen transfers, en post het resultaat van je zoektocht hier.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Di Rupo heeft gelijk.
Laat ze niet komen aan de sociale zekerheid. En laat U niet misleiden dat dit enkel "hangmatters" zijn. Het is ook uw opa en oma hun pensioen. Het is uw pensioen. De politiek zadelt ons op met een horde mensen en zeggen dan "jamaar wij kunnen dat niet meer betalen." Had ze dan van de eerste keer niet binnen genomen? De politiek kost ons waarschijnlijk het tienvoud van wat "hangmatters" kosten. Pleit er één iemand op dit board (behalve mij) om de politiek te vereenvoudigen zodat dat minder geld kost? Hoevelen zijn hier intussen afgeleid van de Vlaamse onafhankelijkheid? Hoevelen zijn er bereid Brussel en het koningshuis op te geven? Hoevelen van jullie zijn bereid tot het uiterste te gaan? NIEMAND. Jullie verwachten dat de verlosser een politieker is die alles gaat her regelen, maar de verandering is nooit langs dat kanaal gekomen. Het komt maar pas als het volk het zwaard op de nek zet en dat eist. Wij betogen niet meer, wij zijn te verdeeld onder elkaar door de politiek. Er zal nooit verandering voor het betere zijn als mensen blijven volgen in het politieke verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij wie zou hij de PS anders haar kiesvee halen? Jij maakt jezelf wat wijs als je denkt dat Di Rupo aan jouw uitkering of ons pensioen denkt. Di Rupo denkt maar aan één ding: het behoud van zijn macht, en die is foetsie als Belgique uit elkaar valt. De belangrijkste transfer loopt via de sociale zekerheid. De transfers zijn het enige cement dat Belgique samenhoudt. Daarom, en daarom alleen heeft de PS al tot den treure laten horen dat er niet mag geraakt worden aan de sociale zekerheid. Zonder dat cement is er geen Belgique meer, en ook geen macht meer voor de PS. Zonder de Vlaamse miljarden is het afgelopen met Belgique én met de PS. Of geloof jij soms dat de Walen nog één keer PS stemmen als de jaarlijkse miljardenstroom vanuit Vlaanderen opdroogt?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 mei 2017 om 04:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België is niet de sociale zekerheid. België is de regering en het koningshuis. Ik ben België alleszins niet. Mijn heritage behoort Nederland en GB toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffttt.... Citaat:
Jouw politieke balans of "heritage" doen niets ter zake. Noch het meest disfunctionele koningshuis ter wereld, noch de regering zijn het cement van Belgique maar de transfers.
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze misleiden U en zeggen: jamaar de sociale zekerheid is de oorzaak. My ass. De sociale zekerheid zorgt ervoor dat mensen hun verzorging tegen een ziekte terugbetaald wordt, dat je pensioen hebt, dat als uw bedrijf failliet gaat je niet zonder inkomen valt maar uw rekeningen verder kunt betalen. Pakt mensen hun uitkering af en de economie valt op haar gat. Ik zeg U. Vlaamse onafhankelijkheid, ons verenigen met Nederland of meer spiegelen aan Nederland. We voeren de verkeerde strijd door de verkeerde aan te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Waarom heeft de regering Di Rupo dan onderdelen van de sociale zekerheid (kinderbijslagen, residentiële geriatrie, revalidatie-overeenkomsten, eerstelijnsgezondheidszorgen, preventieve geneeskunde, ziekenhuisinfrastructuur en -normering, gehandicaptenbeleid,...) gedefederaliseerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt onomwonden dat U Belg bent en in België woont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb niet de indruk dat de transfers naar Wallonie sterk zullen afnemen door bovenstaand gedefederaliseer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iemand in Belgique woont wil niet zeggen dat hij zich Belg voelt. Vraag maar aan Everytime. Die schreef onomwonden dat hij zich geen Belg maar Fransman voelt. Meer nog, hij riep uit volle borst "Vive la France"! Maar d�*�*r hebben we jou nooit één woord kritiek op horen geven. Hoe verwonderlijk....
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie was dat ook alweer die Di Rupo?
Tjah, mijn dementie hé, laten we het daar op steken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe Waar...
![]() |