![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://youtu.be/qQKv6AzYoZE
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alternatieve kandidaat, gezien dit jaar de inzending van Franstalige hoek moet komen.
https://youtu.be/svBZJe6kcYs |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 mei 2022 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zou het volgende op deze Vrijdag de 13de en zoals het er in de wereld aan toe gaat op huidig ogenblik niet beter passen? Behemoth - Lucifer OFFICIAL VIDEO (Uncensored) + Lyrics (with translation)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 mei 2022 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, gelijk heeft u, ik zag het ook wel zo.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze meest geniale en meest bizare inzending ooit
https://www.youtube.com/watch?v=BsA1s7mxerw en het is niet pas de deux. en het is niet live gespeeld want anders moest die moog vol draadjes zitten. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 13 mei 2022 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorgaans krijgen Franstalige Belgen sowieso meer punten dan Vlamingen. Om goede muziek draait dat spel al lang niet meer, en 'n gezellig familie-avondje waar vroeger iedereen naar keek, samen met de kinderen is 't ook al even niet meer. Als je de cokesnuivers van vorig jaar zag, weet je al genoeg. Freak Show. Op 'n paar uitzonderingen na. De winnaar(s) van dit jaar zijn immers toch al bekend.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik verschiet er telkens van dat 'ons' land er nog wil aan deelnemen. Zoals u volledig terecht schreef: de winnaar(s) zullen inderdaad al bekend zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2022 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aan die uitgemergelde lijven en die ziekelijke huidskleur zie je gwoon dat dat van 't coke snuiven is. Bij modellen zie je dat immers ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zeggen van zichzelf dat ze ontzettend oopulair zijn.. Ik zie noch hoor hen nooit op TV of radio. Tijdens 2 jaar corona zullen er ook geen megaconcerten geweest zijn waar ze gevraagd werden, zeker niet in Italië. Nuja, kan best hoor. Decadentie & verloedering van waarden & normen is bon ton in 't westen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 mei 2022 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Oekraïne wint, dan volgend jaar het songfestival in Kiev ?
Rusland zal tegen dan de nieuwe Sarmat raket klaar hebben... |
![]() |
![]() |