![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bembem verdient billenkoek. Op onze kosten ongezond eten en de sociale zekerheid veel geld kosten is een no no.
Om nog de winkeldetectives elke wekelijks een doos vitabis in bembems broek ontdekken. Onmenselijk.
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal dan ook mijn vraag : ken jij schaamte noch trots ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik kan schaamte en trots. Ik ben eerlijk geweest.
Mijn ex haar betoog staat vol met leugens. De mensen die mijn nader bij staan en echt kennen weten dit. Jij bent zo géén. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mocht nog geen leugen ontdekken in haar duidelijk gecommuniceerd relaas. In jouw fantasietjes daarentegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik oordeel op wat hier op papier staat. Vol met leugens en mijn naasten weten dat omdat ze erbij waren op de eerste plaats. Jij bent geselecteerd door haar op basis van commentaren jegens mij, loopt daar dan nog in mee ook. Loopt rechtstreeks in haar netten en geloof ze man. I don't care. Fuck her for all I care. Geef haar SOA en bijt ze tijdens het neuken. Ik ga er echt niet wakker van liggen. Laatst gewijzigd door Peche : 9 mei 2017 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het feit dat je blijft herhalen dat het je niks doet toont uiteraard net het tegenovergestelde aan. Net zoals het feit dat je er iets seksueel wenst in te zien... Het zit nog diep hé, perzik ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() ![]() Ik weet genoeg ![]() Loopt er maar in mee gast, I DO NOT CARE! Hou het gewoon bij U en valt mij er niet mee lastig. Het doet mij echt niets. Wat mij ertoe doet zijn die leugens. Die leugens doen mij er toe. Niet uw affaire met haar neen. Hebt gij mijn lief al eens vergeleken met die fatte zeug? Ik dacht het niet. Indien wel, zou je zo'n praat niet verkopen. Laatst gewijzigd door Peche : 9 mei 2017 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, welke foto's had je het over ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() En als ik haar niet verliet voor dit poepeke, zou ze evenveel wrok dragen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge zijt een online personage dat verder borduurt op teksten van mijn ex omdat ze mijn openbare teksten niet kon kroppen. Ze nam wraak omdat ik haar monsterboeleke openbaar noemde. Gij bood haar een luisterend oor en de bal is sedert dien aan het rollen. Best wel grappig dat je dit zo serieus neemt. Maar bedankt om U te ontfermen over mijn ex. Benieuwd of haar vriendje daar ook zo over zou denken. Vooral blijven proberen, ze zal hem zeker met U bedriegen. Zo is ze nu eenmaal, ze valt voor gladde praatjes. Ik weet het, ik heb haar daarmee veroverd van nen anderen. Maar verliet haar voor een betere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Geef je deze door aan haar in naam van mij?
https://www.youtube.com/watch?v=AKLrKMz-avE Ah fuck it, je hoeft deze niet eens door te geven. Ik word hier gevolgd door haar. Terwijl ik mijn FB afsloot o.a. voor haar en ze smeek te stoppen met mij te volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=AKLrKMz-avE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat je advocaat ook in het Engels pleiten misschien ![]() Je bent wel snel getriggerd hé ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik pleit helemaal niet geloofwaardig over te komen. Ik ben een geradicaliseerde zot dat geen kloten van de wet nog serieus neemt en dat zal uitwerken op mijn ex. Hoe geloofwaardig is dat? ![]() https://www.youtube.com/watch?v=AKLrKMz-avE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar wie is hier met wiens voeten aan het rammelen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |