![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik haal mijn kennis overigens meer uit boeken dan uit mainstream media. Wat de evenwichtigheid van die media betreft moet je onderscheid maken tussen de vrije en de staatsmedia: de eersten zijn vrij vanuit een eigen ideologisch interpretatiekader het nieuws te selecteren en te duiden; de tweeden hebben inderdaad de plicht een diversiteit aan opinies aan bod te laten komen. De VRT scoort wat mij betreft ook een onvoldoende. Sowieso zijn zelfs haar 'duidingsprogramma's' vaak van een bedroevende oppervlakkigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier een paar juichende rifapen in Frankrijk, na 13/11/2015: https://www.youtube.com/watch?v=icXJH6WYkOE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is natuurlijk ook het islamitisch alternatief. En dat hoort ook eens bekeken te worden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Of behoort Het Nieuwsblad niet tot de mainstream media? En berichten die mainstream media niet over het oorlogsgeweld in de islamistische wereld? Over de gruwelijke onthoofdingen door IS? Over bomaanslagen in Kaboel, terroristische acties op de Filippijnen, terreur op Europese bodem? Ik dacht niet dat ik YouTube nodig heb gehad om daarvan op de hoogte te worden gesteld. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 6 juni 2017 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt het meer voor kaarsjes branden en "Let it Be" te zingen ???
![]() |
#70 |
|
![]() Een linkje naar 'andere zender' op datum van de aanslag (of de dag erna??). Kom, serieus blijven en niet trollen, het was televisie, geen internetsite, dat verschil ken je misschien wel...
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Maar je mag het gerust blijven ontkennen. De wereld is trouwens niet rond maar plat, wist je dat? https://www.youtube.com/watch?v=Ml8Yc2t5ruA
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 juni 2017 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() of zelfs gewoon praktisch, dat moet toch allemaal een beetje vlot bekken om te scanderen enzo ... maar nee... Laatst gewijzigd door Anna List : 6 juni 2017 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Er is veel wetenschappelijk onderzoek verricht naar oorzaken van huiselijk geweld, hoor. Het lijkt me raadzamer dat te lezen in plaats van je tijd te verdoen met onbetrouwbare YouTube-filmpjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() ik vind dat dit nog behoorlijk tegen valt, eens je gaat zoeken ... toch zeker voor zo'n veelvoorkomend en ernstig probleem ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wacht echter nog steeds op de eerste snipper bewijs van de kern van hún zaak: een voorbeeld van een land waar een aanzienlijke moslim minderheid met succes geïntegreerd is. Dat voorbeeld kunnen ze niet geven omdat het niet bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs in Saoudi-Arabië werd in 2013 een nieuwe wet gestemd die het probleem van huiselijk geweld moest indijken: http://www.theguardian.com/commentis...estic-violence Zou een land als Saoudi-Arabië het probleem willen tackelen als huiselijk geweld in de islam in wezen geen probleem is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |