![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het gebeurt, dat is een ander paar mouwen. Als je echter ernstig wilt praten over voortplanting, dan moet je wel van wanten weten. Zo ook omtrent het onderwijs. Wil je er de problemen aanpakken, dan moet je minstens een degelijke stand van zaken kennen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij vieze ouwe pederast. Zou je wel willen, niet? ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar hebt ge die bekrompen burgerlijke denkpatroontjes toch allemaal geleerd, Jack? Toch niet op de unief zeker? Hebben ze u daar dan niet geleerd om 'ruimdenkend' te zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die nu het best weten wat de boeren te wachten staat, zijn degenen die in en om de landbouw werken. Enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben u daar geleerd om een dociele, conformistische burgertrut te zijn die onvoorwaardelijk achter het gat van de heersende elites loopt en de kruimels mag oprapen die zij laten vallen. En dat is hen behoorlijk goed gelukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jack is dus correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Voelt ge u ook aangesproken door post 70, Tavek?
Ge komt hier zo plots molenwiekend het burgertruttenfort verdedigen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik ga op vakantie en neem mee een .........." Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 juni 2017 om 05:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo'n 90% universitairen... maar als ik toch moet kiezen wie het algemeen intellectueel, maatschappelijk en economisch het beste gedaan heeft, is dat die éne die op z'n 18 stelde dat hij t nut niet inzag van hogere studies. en hij heeft dat dan nog waargemaakt ook. chapeau. is er wel zo eentje die nog altijd continu aan t studeren is... cursussen, workshops, seminaries, vanalles over onderwerpen van IT over geneeskunde, marketing tot filosofie ... ps ik beweer niet dat dit iedereen gegeven is... maar het niet hebben van een master, hoort geen uniek beoordelingscriterium te zijn. Laatst gewijzigd door Anna List : 21 juni 2017 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gezin, een job, een sociaal leven... Ik kan daar goed mee leven. Thuleander probeert zich voortdurend in te spreken dat hij een beter leven leidt... Kleur, smaak en goesting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Wat moet ik me eigenlijk concreet voorstellen van het leven van een niet-burgertrut, Thuleander?
|
![]() |
![]() |