![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ZEpuSI3Pl0E |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen ben ik er perfekt gelukkig mee dat ik hier geboren ben en in tegenstelling tot anderen op dit forum zit ik niet konstant te klagen dat het hier zo slecht is.
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet zo dat België statelozen maakt door de Belgische nationaliteit af te nemen van personen met dubbele nationaliteit. De EU heeft recent een bocht van 180° genomen in de toetredingsgesprekken van Turkije in de EU. Dit is reden te meer om de Turken hun EU nationaliteit af te nemen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 7 juli 2017 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor alle duidelijkheid: Zuhal Demir komt op voor Koerdistan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Staat ze daar op de lijst? Ik weet dat het een Koerdische " is" , maar niet dat ze politieke contacten heeft met de Koerdische partij. Indien jij meer weet zou ik het graag lezen........Wat ik wel weet is dat ze een pak Vlaamser is dan een derde van dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fier zijn op je nationaliteit, dat is zo gelijk fier zijn
op je scouts zijn, en niet bij de chiro dat je van Brugge bent en niet van Gent, maar wel in Gent gestudeerd hebt en niet in Kortrijk of Leuven, dat je van Dendermonde bent en niet van Aalst, maar wel van Oost-Vlaanderen en niet van de provincie Antwerpen, dat je niet van Limburg zijt, maar wel van de Antwerpse Kempen, maar dan zeker ook niet van Antwerpen-stad, dat je basket en niet voetbalt, behalve voor de rosse duivels, maar da's om bier te kunnen zuipen zonder dat de wijven te achterdochtig worden, dat zijn zo van die dingen in de menselijke natuur.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Akkoord maar het mag er bij komen. Volgens uw opinie kan men dan evengoed statenloos en geschiedenisloos en volledig neutraal zijn. Zoiets van, Ik ben Ingenieur en rijd met een Porche en daar ben ik fier op moet kunnen maar als dat alles is is het toch niet compleet vind ik. De Rode duivels spelen toch voor België en de supporters zijn (als ze winnen natuurlijk) fier van Belg en fan van de Duivels te zijn? Waarom hebben ze dan anders niet allemaal een neutraal wit truitje??? De Witte tegen de Witte en de beste Witte hebben gewonnen.............Saai hoor........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demir geçtiğimiz aylarda Belçika devlet kanalı Canvas'taki De Afspraak programına katılıp Türkiye ve terör konusu üzerine yorumlarda bulundu. PKK etkinliklerindeki fotoğraflarının sorulduğu programda, Demir bunun olağan olduğunu söyleyip Brüksel'de düzenlenen PKK yürüyüşüne katıldığını da gizlemedi. PKK'ya sempati duymadığını söyleyen Demir'e sosyal medyadan tepkiler yağdı. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat treft ! Ik ook !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat het in de aard ligt van de mens om hier en daar wat meer of minder serieus te spelen met geografische (vb. Bruhhe of Hent, Antwerpen of parking) en andere grenzen (vb. scouts of chiro, basket of volley ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die spelen voor geld. Veel geld.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris