![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die camions waren precies pas geverfd en Laurent ziet er wakker uit.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 juli 2017 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zit wel op "la Une" te kijken want op de VRT is het GELUL vanuit die studio a b s o l u u t niet vol te houden....
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eventjes en ze mogen de boeken sluiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de grootste transfers Noord-Zuid en de laagste pensioenen van West-Europa . Niets om fier op te zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dergelijke plechtige momenten, wanneer je fier bent het land te mogen dienen, lach je niet.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Steven" werkt volgens hetzelfde principe. Dit jaar paradeerde,voor het eerst,een detachement dat "Homeland Protection" genoemd werd... Ik ben er vrij zeker van dat de algemene pers dit belangwekkende feit ,dat aangeeft hoezeer de strijdkrachten RELEVANT gemaakt worden en deel beginnen uit te maken van een geherdimensioneerde opbouw van onze ordestrijdkrachten,straal zal negeren.... Het ganse defilé laat overigens zien hoezeer de "ordestrijdkrachten" aan elkaar gehangen worden,jaar na jaar. En na de evenementen verleden jaar,en met tevens een Minister van BiZa en van Def uit dezelfde partij,zal er NIKS in de weg gelegd worden om daarmee verder te gaan....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 21 juli 2017 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ... de roi de Laeken, den taaie, heeft zich vandaag laten omringen door drie Vlaams-nationalisten: de voorzitter van de kamer, de minister van defensie en de minister van binnelandse zaken.
Alle koekendozenaanbidders beleefden de zondag van het jaar. En onder die redelijk brave maar ietwat naïeve mensen waren heel wat Franstaligen. Die keken op naar het puike trio dat hun god omringde. Gelukkig had Brussel nog net tenminste een burgemeester.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar gaat echt wel de belgische "fine fleur" naar toe.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, zeer verwonderlijk is dit nu ook weer niet. Het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was bompa Laeken ook fier om te dienen?
Is hij mee komen feesten ? Of heeft hij nogmaals de keunklijke middelvinger eerst in yacht-diesel gedrenkt en dan opgestoken ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat de vendelzwaaiers die graag achter hem aan hollen zich nooit afvragen is of de nieuwe caesar dat niet doet voor dezelfde motieven als de historische caesar dat heeft gedaan. Namelijk de macht veroveren, in de absolute zin van het woord. Vraag je dan even af : heeft hij zijn doel al niet grotendeels bereikt ? Er is nog maar één doel voor hem dat een echte stap voorwaarts is : dat hij bij de coalitiebesprekingen 2019 Michel een trap in het kruis geeft en zelf premier zou worden. Dan zal caesar Bart zijn ultieme doel bereikt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ni zievere hé jie-pie : bij de eloquente situatiebeschrijving van onze vriend Tavek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuivere patriotten. Op die mannen kun je rekenen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet niet zo hard van stapel lopen, vanuit je enthousiasme.
België is nooit in gevaar geweest, en is in politiek bekwame handen met de regering Michel. Net daarom is het de wens van Bart om dat verder te zetten in een Michel II. ![]() Sorry hoor, maar het zijn zijn eigen woorden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het ook weer met het regeerakkoord? Arco geregeld? Of welk tijdsverloop heb je daar op gezet? Het begrotingstekort? De schuld wordt kleiner? Alles kaat koet zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik idd nog het genoegen gehad van in 1 maand van een nutteloze burger te worden getransformeerd in een gestaalde soldaat in het 6e linie in Ekeren. Na deze onvergetelijke ervaring heb ik nog mijn vaderland gaan dienen in een MK, een mobilisatiekern, waar ik steekkaarten mocht klasseren van afgezwaaiden die mogelijks ooit nog eens zouden opgeroepen worden als de russen binnenvallen of zo. De RSM had nogal last met mijn groot bakkes, na een maand mocht ik in de kwartiercentrale de 3 �* 4 inkomende telefoons op militaire lijn door gaan schakelen. Hij dacht dat die verbanning naar een eenzaam lokaal een straf ging zijn... ![]() Daarna hebben ze mij 6 maanden lang laten het gras afrijden en blaadjes bijeen harken, zo waren ze van mijn antwoorden af. Ik denk met warme gevoelens terug aan deze waardevolle vormingsfase van de Belgische burger die ik nu ben ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu komen ze nog amper aan 30.000 en wees gerust Steven van de N-VA zal er voor zorgen dat dit er in de toekomst nog minder dan 25.000 zullen zijn . We hebben nu al bijna meer belasting controleurs dan soldaten in dit land ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 juli 2017 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |