![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Zoals ik eerder schreef hier moet meerderheid alles pikken en word alles toegestaan voor de minderheid dus ook voor die met dubbele Nationaliteit en het is dan nog niet genoeg.
Erdogan houd gewoon géén rekening met 49% van de Turkse bevolking. Wie durft opmerking te maken eindigt in de cel.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Postkaarten zijn het.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zou 't mij toch geen twee keer moeten vragen. Om hare auto eens te wassen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Genoteerd! Wie dus Westerse kleding draagt is dus een travestiet. Soms het ik het er ook moeilijk mee maar ik verkies toch in alle omstandigheden onze kleding boven die luizenzakken waarin sommigen hier komen rondlopen. Maar dat moet soms zeker wel? Anders worden die baardapen te hitsig. Ik heb hier nog ergens een paar afgedankte patattenzakken liggen waar de ratten gaten in hebben gebeten. Je mag ze komen halen. Maak U niet ongerust. Het zijn zakken van honderd kilogram. Ge kunt er zelfs uw platvoeten in kwijt. Om van de rest nog te zwijgen. En de vod die ze in de zandbak gebruiken; bij gebrek aan water; geraak je er ook in kwijt zonder dat het opvalt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() De Schoof scharrelt alles mee hoor. Maar van mijne auto moet hij afblijven. Een carosserie met krassen op moet ik ook niet meer. Daarbij; hij maakt niet veel kans met zijn kuispogingen. Zijn handjes zijn te wit. De smeerolie valt te erg op. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, een uitkering mag niet...daar is namelijk wel duidelijkheid over, je mag geen geld aannemen wanneer je er geen arbeid voor verricht, en u strijkt een werkloosheidsuitkering op , zonder te willen werken. U handelt dus uit puur winstbejag tegen uw religie, tot daar de" principes". U volgt ook nergens de " procedure" want u zoekt geen werk, en strijkt op wat mensen die wel werken betalen aan de sociale zekerheid. Uw islam beleving is dus wel degelijk selectief, wanneer u kunt profiteren doet u dit schaamteloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aalmoes uitdelen is gebruikelijk in moslimlanden waar sociale zekerheid niet bestaat, of zeer beperkt voor ambtenaren zoals in Marokko en daarom willen velen naar dit land wat rechten geeft en geen aalmoes. Dat daartegenover ook plichten staan wordt liefst vergeten, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar bent u zelf nogal duidelijk over geweest, je man ziet je liever thuis en jij moet luisteren. Wel goed onthouden wat je wel of niet zelf gezegd hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge eist teveel alice! Ik zit al een paar straten verder. Waar mogelijk probeer ik niet meer in debat te gaan met die woestijnnimf. Het is toch een verlies van tijd en ruimte. Zelfs op mijn voorstel om een paar afgedankte lege patattenzakken te komen halen reageerde ze niet. Hadden het volle zakken geweest dan zou ze als eerste aan mijn deur gestaan hebben. ![]() Feitelijk ben ik allergisch voor dat volkje geworden. Enige tijd terug ontving ik een mail met in bijlage een filmpje waar er een; in een patattenzak gekleed; bewegingsloos op de stoep stond. Ik dacht dat ze op de bus stond te wachten. En.....plotseling vertrok die patattenzak. Maar op de stoep bleef een plets achter waarop een koe jaloers kon worden. Simpel volk en ....simpele oplossingen. Maar ze weten zich wel te kleden. Tot zelfs een volledige bak Jupiler kunnen ze mee scharrelen onder hun patattenzak zonder de handen te gebruiken. Ze hebben zelfs niet gestolen op dat ogenblik. Het waren de handen van Allah die het wonder hadden verricht. Bij zoveel wonderen blijven die mensen dan natuurlijk heel gelovig. Hoe zou je zelf zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vervolgens zou ik voorzichtig zijn met uitspraken zoals hierboven over Zuhal want als je daar geen bewijs van hebt is dat een flagrante en zelfs zeer gemene leugen en dat is zeker niet Islamitisch, dat kost je de hemel hoor...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen goede raad, als tweede element, maar eer een uitdrukking van teleurstelling. Al zoveel eeuwen zijn wij op weg naar wereldburgers te worden. Dat proces verloopt natuurlijk niet zonder horten of stoten. Horten of stoten die wij nu in Vlaanderen ook teveel meemaken. Maar jij verzaakt blijkbaar aan het wereldburgerschap. Je hebt trekvogels en dakschijters.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |