![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn dochter heeft samen met mijn schoonzoon een klein ontwerpbureau. Ze heeft ook klanten in Wallonië en Frankrijk en heeft een opdracht vervuld in Milaan twee jaar geleden voor de Wereldtentoonstelling. Mijn schoonzoon spreekt practisch geen Frans maar wel goed Engels. Bij Nederlandsonkundigen regelt mijn dochter de finantiële kant in het Frans, de practische uitvoering gebeurt door mijn schoonzoon in het Engels. Zonder problemen. Gewone contacten kunnen plaats vinden in het Engels, ook tussen de twee gemeenschappen. Bij gedwongen taalkeuze gaat dit niet. Conclusie : vrije taalkeuze is de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicist verhoudt zich tot Belg zoals Vlaams-nationalist zich verhoudt tot Vlaming en Schots-nationalist zich verhoudt tot Schot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zijn de Catalanen die enorm veel aan Spanje moeten afdragen . Daarom ook dat Spanje zijn "melkkoe " niet wil verliezen door een Onafhankelijkheidsreferendum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de Vlaamse nationalistjes wilden eigen zeggenschap over het vlaams onderwijs. dat hebben ze gekregen. en nu reclameren ze omdat wallonië eigen zeggenschap en dus een ander beleid dan Vlaanderen heeft? begrijpe wie begrijpen kan.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 19 september 2017 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en hij drait al zijn kar de nep nationalist
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze reclameren dan wel niet op het beleid van Wallonie, wel op dit van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laten we eens uw artikel quoten: Citaat:
Vlaanderen: 72% Wallonië: 62.6% Brussel: 59,8% Laten we de laatste officiële statistieken van de overheid eens raadplagen voor het jaar 2016. Vlaanderen 75,6% Wallonië: 69,8% Brussel: 71,8% bron: http://www.steunpuntwerk.be/cijfers http://www.steunpuntwerk.be/sites/st...83-15_act.xlsm Die professor mag schrijven wat hij wil. Maar als ik zie dat de activiteitsgraad in Brussel de laatste 33 jaren niet onder 61,6% (1989) geweest is stel ik mij toch vragen over de betrouwbaarheid van zijn cijfers. Als ge mij wilt antwoorden/tegenspreken, dan wil ik cijfers met bronvermelding. Geen geleuter. Laatst gewijzigd door pajoske : 19 september 2017 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze reactie bewijst dat je het zelf niet wil/kan begrijpen. Maar zoals je ook zei : who cares !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moeten echter wél leerkrachten beschikbaar voor zijn, hé. Met de huidige verloning gaan ze alleszins niet veel volk kunnen overtuigen om dat 'verplichte' Nederlands te komen onderwijzen, en bij het volk dat ze eventueel gaan kunnen aantrekken zullen bitter weinig Franstaligen zitten. Als u uw zin kreeg zouden er dus heel wat 'vreemdelingen' 'jobs komen afpakken' daar in la Wallonie, net zoals dat in Bruxelles trouwens ook al het geval is ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 september 2017 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst nog de Vlaemsche onafhankelijkheid van de Witte, he. Alles op zijn tijd.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog maar 2 jaar, en ik moet politiek asiel aanvragen en vluchten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() machtsargument! Machtsargument!! dat begint hier echt een plaag te worden!
Citaat:
En pas op, volgens robert t zijn de Limburgers de schuldigen voor de lage opkomst bij de recente yserwaeke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zalt gaan ja? Mejalle Chineize monni metten deize, s.v.p.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Antwerpen stad kent een werkloosheid van 15,2%. Dat betekent dat er een serieuze transfer is van de parking naar de stad. Tijd om Antwerpen buiten te gooien? |
|
![]() |
![]() |