Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2017, 23:49   #61
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Waar zou u hangmatter zijnde wel cadeautjes geven....

Het zijn wij,werkenden die u de bek openhouden,dus efkens dimmen profiteurke...
werkenden die anderen niks gunnen maar wél volop kindergeld krijgen - bovenop hun loon dus én zoals ik zei; op de kap v anderen die het met minder dienen te stellen, als dat geen profiteren is
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 00:23   #62
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
werkenden die anderen niks gunnen maar wél volop kindergeld krijgen - bovenop hun loon dus én zoals ik zei; op de kap v anderen die het met minder dienen te stellen, als dat geen profiteren is
Que mijn beste,mijn mindervalide dochter geboren met spina bifida occulta heeft 22 jaar moeten wachten op een erkenning als mindervalide zonder terugwerkende kracht...
Dat feit heeft mij ettelijke tienduizenden euro's over al die jaren gekost waar ik recht op zou hebben gehad....

En gij profiteur,gij durft hier nog komen te klagen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 00:37   #63
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Que mijn beste,mijn mindervalide dochter geboren met spina bifida occulta heeft 22 jaar moeten wachten op een erkenning als mindervalide zonder terugwerkende kracht...
Dat feit heeft mij ettelijke tienduizenden euro's over al die jaren gekost waar ik recht op zou hebben gehad....

En gij profiteur,gij durft hier nog komen te klagen...
maar ik heb ook jaren geen uitkering gehad als mindervalide, en euh ik heb zelfs mede hierdoor jaren in bittere armoede geleefd - zonder ettelijke tienduizenden euro's van elders toegestopt gekregen dus, en dan zou ik nog eens profiteren je bent gewoon bitter door uw dochter en projecteert dat op mij, ik heb dat wel door zenne pfff
Oud 25 september 2017, 00:51   #64
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
maar ik heb ook jaren geen uitkering gehad als mindervalide, en euh ik heb zelfs mede hierdoor jaren in bittere armoede geleefd - zonder ettelijke tienduizenden euro's van elders toegestopt gekregen dus, en dan zou ik nog eens profiteren je bent gewoon bitter door uw dochter en projecteert dat op mij, ik heb dat wel door zenne pfff
gij waart van uw geboorte géén mindervalide mijn beste,mijn dochter is er mee geboren....

Dat u dat verschil niet ziet ,of niet wil begrijpen is volledig aan u....

Zij gaat al haar hele leven met haar fysieke handicap en de daarmee gaande beperkingen om...

De uwe spelen zich blijkbaar af in uw hoofd,en zeg eens of u in uw jeugd beperkingen u enigermate hebben afgeremd in uw ontwikkeling buiten uw aanleg .....

Ik heb u al verteld waar u uw carriere zou kunnen lanceren,de stroomlijn met name....

Mijn dochter heeft dezelfde weg gevolgd...

Na enkele jaren was die daar ploegbaas,gevolgd door een overstap naar Eandis....

En nu is zij ook mama van een zoontje....

Dus euh,sorry mijn beste,maar zij heeft héél wat meer in zich in haar kleine teen ,dan u hebt in héél uw lichaam...
Oud 25 september 2017, 00:54   #65
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn dochter heeft nooit,begrijpt u het woord nooit enige uitkering als mindervalide genoten...
Oud 25 september 2017, 01:08   #66
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
gij waart van uw geboorte géén mindervalide mijn beste,mijn dochter is er mee geboren....
ah bon & dit zonder m'n medisch dossier te kennen allemaal, straf!
let me tell you dat mijn aandoening eveneens reeds v bij m'n geboorte aanwezig was, re-duh

Citaat:
Dat u dat verschil niet ziet ,of niet wil begrijpen is volledig aan u....

Zij gaat al haar hele leven met haar fysieke handicap en de daarmee gaande beperkingen om...

De uwe spelen zich blijkbaar af in uw hoofd,en zeg eens of u in uw jeugd beperkingen u enigermate hebben afgeremd in uw ontwikkeling buiten uw aanleg .....
ah omdat mijn beperking niet direct fysisch merkbaar zou zijn is het dus minder erg/zou het alleszins minder impact op m'n dagdagelijkse leven gehad hebben, nogmaals straf!

Citaat:
Ik heb u al verteld waar u uw carriere zou kunnen lanceren,de stroomlijn met name....

Mijn dochter heeft dezelfde weg gevolgd...

Na enkele jaren was die daar ploegbaas,gevolgd door een overstap naar Eandis....

En nu is zij ook mama van een zoontje....

Dus euh,sorry mijn beste,maar zij heeft héél wat meer in zich in haar kleine teen ,dan u hebt in héél uw lichaam...
maar ik ben destijds bij de stroomlijn wezen solliciteren - meende dat hier zelfs eerder vermeld te hebben - doch die hebben me afgewezen, m'n stem zou te kinderlijk klinken of zoiets , nou dan houdt het op, ik kan ze moeilijk verplichten me aan te nemen

dat uw dochter is aangenomen proficiat, is echter geen reden me te zitten bashen omdat ik minder geluk had, hallo? + komt precies over dat de stroomlijn alle mindervaliden zomaar aanneemt... zoals ik zei: niet dus....

Laatst gewijzigd door bembem : 25 september 2017 om 01:10.
Oud 25 september 2017, 01:11   #67
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn dochter heeft nooit,begrijpt u het woord nooit enige uitkering als mindervalide genoten...
en dat is mijn fout zeker........
Oud 25 september 2017, 01:33   #68
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ah en svennies mijn beste ik zal nu iets heel gemeen zeggen als respons op al uw gebash, maar ik zou zonder mijn psychische beperking wel een beteke beter geslaagd zijn in het leven dan een simpel jobke bij de stroomlijn, want laten we eerlijk wezen: fysieke mankementen zijn geen excuus als het brein er is... en euh zelfs mét mijn beperking heb ik het er op schoolvlak redelijk vanaf gebracht, in die mate dat ik zelfs zonder m'n hele schooltijd in het nederlands gedaan te hebben me nagenoeg correct uitdruk in deze taal (spreken + zonder joekels van fouten dus), euh ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel zijn die met mijn beperkingen het er evengoed vanaf zouden brengen, and last but not least let me tell you dat mijn IQ zich desondanks m'n stoornis in de schizofrene sfeer (yep) boven het gemiddelde situeert.... ik zou maw nog slimmer geweest zijn zonder, hehe, mij afdoen als het debielke dat amper zou kunnen volgen is bijgevolg wel heel misplaatst, op interactief vlak ben ik dan wel niet zo mee maar voor de rest volg ik wel zenne, re-duh.
Oud 25 september 2017, 01:40   #69
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

maar ik ben destijds bij de stroomlijn wezen solliciteren - meende dat hier zelfs eerder vermeld te hebben - doch die hebben me afgewezen, m'n stem zou te kinderlijk klinken of zoiets , nou dan houdt het op, ik kan ze moeilijk verplichten me aan te nemen

dat uw dochter is aangenomen proficiat, is echter geen reden me te zitten bashen omdat ik minder geluk had, hallo? + komt precies over dat de stroomlijn alle mindervaliden zomaar aanneemt... zoals ik zei: niet dus....
Een goeie uitvlucht mijn beste wat u betreft....

Ik heb dat destijds gezegd om één reden,en dat is het volgende..

Mijn dochter heeft maar één telefoontje te plegen,en u bent aangenomen...

Begrijpt u,zij heeft daar een indruk nagelaten,en had u kunnen helpen...

Nu hoeft het écht niet meer gezien uw reacties,bekijk het maar....
Oud 25 september 2017, 01:41   #70
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

(en men weet allemaal - behalve sommigen - dat schizofrenie (of stoornissen in deze sfeer) de algemene ontwikkeling van iemand afremt, meer bepaald wanneer dit op jong volwassen leeftijd getriggerd werd)
Oud 25 september 2017, 01:44   #71
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

nogmaals: ik werd destijds afgewezen, uw dochter ten spijt maar die had daar niets aan verandert........
Oud 25 september 2017, 01:44   #72
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

olala ik ga slapen zenne
Oud 25 september 2017, 01:48   #73
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ah en svennies mijn beste ik zal nu iets heel gemeen zeggen als respons op al uw gebash, maar ik zou zonder mijn psychische beperking wel een beteke beter geslaagd zijn in het leven dan een simpel jobke bij de stroomlijn, want laten we eerlijk wezen: fysieke mankementen zijn geen excuus als het brein er is... en euh zelfs mét mijn beperking heb ik het er op schoolvlak redelijk vanaf gebracht, in die mate dat ik zelfs zonder m'n hele schooltijd in het nederlands gedaan te hebben me nagenoeg correct uitdruk in deze taal (spreken + zonder joekels van fouten dus), euh ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel zijn die met mijn beperkingen het er evengoed vanaf zouden brengen, and last but not least let me tell you dat mijn IQ zich desondanks m'n stoornis in de schizofrene sfeer (yep) boven het gemiddelde situeert.... ik zou maw nog slimmer geweest zijn zonder, hehe, mij afdoen als het debielke dat amper zou kunnen volgen is bijgevolg wel heel misplaatst, op interactief vlak ben ik dan wel niet zo mee maar voor de rest volg ik wel zenne, re-duh.
Als ik het zoal bekijk ziet u neer op een "simpel jobke"....

Bedenk dan maar dat dit simpel jobke een opstap is naar Eandis....

But ,true,het is té veel gevraagd van u,zelfs simpele jobkes op weg naar een betere carriere zijn er al te veel aan is,het mag echt géén zweet en vooral géén inzet kosten....

Uw toekomst is de goot,ondanks uw iq,uw lamheid speelt u parten,liever lui dan moe...
Oud 25 september 2017, 01:51   #74
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nogmaals: ik werd destijds afgewezen, uw dochter ten spijt maar die had daar niets aan verandert........
Een telefoon,mijn dochter heeft daar nog altijd invloed,sterker nog,zij kan altijd terugvallen op deze basis....

Zij had u kunnen helpen....
Oud 25 september 2017, 01:55   #75
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
olala ik ga slapen zenne
Hoevéél joekels van fouten staan hierin...
Oud 25 september 2017, 03:59   #76
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

uitvlucht? (let me remind you: ik hoef zelfs niet eens meer te solliciteren)

en euh, ik blijf nog liever ad zijlijn dan me bijna dagelijks af te stompen tussen domkoppen, i mean ik heb wel wat beters te doen & euh in de goot belanden? nope ik zit wel goed... dat laatste schijnt precies niet door te dringen
Oud 25 september 2017, 06:07   #77
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
uitvlucht? (let me remind you: ik hoef zelfs niet eens meer te solliciteren)

en euh, ik blijf nog liever ad zijlijn dan me bijna dagelijks af te stompen tussen domkoppen, i mean ik heb wel wat beters te doen & euh in de goot belanden? nope ik zit wel goed... dat laatste schijnt precies niet door te dringen
?????
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 06:11   #78
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Bb en selfscan...
Ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 06:21   #79
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Bb en selfscan...
Ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker ?
zou uw tekeningetje wel beter zijn dan die van Harrie Christus?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2017, 16:13   #80
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zou uw tekeningetje wel beter zijn dan die van Harrie Christus?
U lijkt te twijfelen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be