![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge kunt nog altijd een klapke doen met uw pop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar blijft het constructieve debat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Call me sick, maar al vanaf het eerste moment verdacht ik één van de ouders van de "verdwijning"... Ik ken de omgeving en de buurt daar dan ook redelijk goed (ik heb 18 jaar gewoond in Sint-Job), en om daar een ontvoering te gaan organiseren, dat leek me toch wel straf.
Een mens kan er alleen maar treurig van worden...
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Wel Neruda, waar zit ge nu, ik wacht nog op antwoord! Dit is echt de laagste vorm van cultureel relativisme dat ik ooit gezien heb. Triestige en alleenstaande feiten misbruiken dmv een compleet uit zijn verband gerukte vergelijking. U misbruikt deze gebeurtenis als "test" om "blokkers" uit hun hol te lokken, zo ver reikt uw medeleven dus.
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is misschien heel erg cru, maar het feit dat de moord niet begaan is door een of andere nog steeds vrij rondlopende ziekelijke psychopaat, is bijna geruststellend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door neruda : 12 november 2004 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je durft al helemaal niet mikken op de verbale overheerser! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gesprek met uw pop is precies van korte duur geweest. Ligt er een haar in de boter? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Walgelijk is dit gewoon, nog meer dan dat. Ik heb er geen woorden bij en ik weet niet hé maar daar is mijn verstand helemaal niet tegen opgewassen, dat kan er bij mij gewoon niet in. Een moeder die haar eigen kind van 2,5 de dood injaagt. Moet er van braken als ik er aan denk! Dat ze dan woensdag nog de ganse buurt optrommelt om haar dochertje te zoeken en gisteren dan nog zo'n toneelscene opvoerde toen het lichaampje gevonden werd vind ik ook al walgelijk!
Kan m'n zo'n iemand wel nog een moeder noemen ondanks haar persoonlijke problemen? En de mensen die dit politiek proberen uit te buiten dat vind ik ook ronduit SCHANDALIG!
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Ik vraag mij af hoe ge in godsnaam uw eigen kind kunt vermoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Tja Axel; er zijn zo nog altijd van die zaken waar wij met ons verstand niet bij kunnen hé en misschien maar goed ook.
Ik zei hier vanmorgen nog; wat een vreselijk drama moet dit zijn voor die ouders.... en dan dit
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dergelijke drama's misbruiken om er politieke "discussies" mee te voeren is walgelijk. Maar we hoeven natuurlijk niet verwonderd te zijn van wat linkiewinkies allemaal uitkramen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Je mag niet alle linksen over dezelfde kam scheren hé Koenraad maar indd het is waar zoals ik reeds gezegd heb daarnet, dat politiek uitbuiten is ronduit schandalig. Dat heeft niets maar dan ook niet met politiek te maken zo'n vreselijk drama!
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doden van eigen nakomelingen gebeurt ook in andere diersoorten, meestal wanneer de moeder een bedreiging ervaart. Maar met de mogelijkheid tot rationele ontwikkeling van de mens, is dit natuurlijk moeilijk te begrijpen. Soms kan het emotionele in de mens het rationele volledig uitschakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |