![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel werk jij buiten de reguliere door ? | |||
nooit |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
heel af en toe, heel beperkt (paar minuutjes) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
quasi dagelijks, maar normaal nooit meer dan een halfuurtje |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
gemiddeld een uur per dag |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
gemiddeld 2 uur per dag |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
elke avond |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
en elk weekend |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben bembem. Ik weet niet wat werken is. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingekopte voorzet.
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() heb alleen de eerste 5 jaar van mijn carrière in een job gezeten waar er naar je gepresteerde uren gekeken werd.
nadien altijd jobs aangenomen met afspraken over wat van me verwacht werd/wordt met de deal dat er niemand in t bedrijf over mijn uren moet mekkeren. dat resulteert in periodes waarop mijn werkweek 20 uren heeft afgewisseld met werkweken van tegen de 60 uur maar deal is deal, werk af, doelen bereikt, iedereen content. ik noteer voor mezelf altijd wel tot op de minuut mijn gepresteerde uren...dat is iets wat ik iedereen kan aanraden, dat is leerrijk. mijn ervaring is dat je zonder dit bij te houden, het kwartier dat je later begint wel onthoudt en het uur dat je langer/extra werkt niet ... dat loggen geeft altijd verbazing dat je toch meer werkt dan je intiutief van jezelf denkt blijkbaar ... dus best loggen om je privé tijd een beetje te bewaken. Laatst gewijzigd door Anna List : 29 september 2017 om 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb even uw typfout rechtgezet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werken om te leven en niet omgekeerd...
Een collega op mijn dienst heeft op dit ogenblik zo'n 250 overuren staan dit jaar. Denk je dat die daarvoor meer gewaardeerd wordt? Als je die dan ook nog eens gratis zou doen, reken dan uw uurloon even uit, mogelijks ga je beter auto's of ramen wassen. Wat niet wil zeggen dat je niet flexibel en gemotiveerd kan zijn. De laatste keer dat ik ben opgeroepen, gebeld of ik wou komen, was een feestdag... Overtime dubbel gerekend en daar bovenop nog mijn extra verplaatsing aan de vigerende km/vergoeding binnen gegeven. Geen discussie of opmerking, eerder een vette "bedankt om te komen" gehad. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Het is geven en nemen. Als je een werkgever hebt die je redelijk betaalt (incl. onkosten) dan zal ik graag overwerk doen. Als je werkt voor een knurft die je in 4 jaar nooit opslag heeft gegeven en nooit onkosten terugbetaalt maar daarentegen wel eist dat jij steeds flexibel moet zijn dan zal het ineens heel moeilijk blijken te zijn om op flexibiliteit te rekenen. Gelukkig maar dat ik niet meer werk voor dat krapuul.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 29 september 2017 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ter info :
https://www.hln.be/geld/vacature/wie...eter~a094ac89/ “Lange werkdagen zijn misschien eerder een teken van inefficiëntie dan van inzet en loyaliteit”, stelt Karel Lamote. “Na zeven �* acht uur op kantoor is de concentratie weg. Waarom vinden we iemand die overuren doet dan geloofwaardiger? Resultaten zouden toch meer moeten doorwegen dan aanwezigheid?“ Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 september 2017 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Serieus?
Geloof jij echt dat jij door je werk één morzel invloed hebt op het plan dat de ware stuurlui voor Europa hebben uitgetekend? Het enige dat jij doet is de stuurlui de middelen (belastingen) verschaffen waarmee ze Europa etnisch en cultureel volledig zullen vernietigen. Dat heeft jouw leven betekend op het einde van de rit. En niks anders. Laatst gewijzigd door Thuleander : 29 september 2017 om 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Jij bent niet marginaal natuurlijk.
Jij zit hier omdat je zo'n ongelofelijke winnaar bent irl. Laatst gewijzigd door Thuleander : 29 september 2017 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Elk aspect van de moderne westerse democratieën is gebaseerd op het principe van eurocide ofte volksvervanging: De bedrijfswereld, de overheid, het onderwijs, de media, zelfs het mainstream verenigingsleven.
Overal is de norm: 'we moeten meer diversiteit' en 'diversiteit is goed'. Dus hoe hoger je positie binnen dit systeem, hoe groter je aandeel in deze eurocide. Hoe meer belastingen je betaalt, hoe meer je betaalt voor deze eurocide. En ondertussen geloven die mensen ook nog eens dat ze 'winnaars' zijn omdat ze een hoge positie bekleden. Goed gevonden, niet? Even of you win in this system, you still lose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() In een vermengde, diverse, identiteitsloze massa voelen die stuurlui zich veiliger.
Zo'n massa valt makkelijker te infiltreren, te domineren en uit te zuigen. Een duidelijk gedefinieerde groep Europeanen die zichzelf als een welgedefineerd volk beschouwt krijgt sneller in de gaten wat die stuurlui bezig zijn en is dan meer geneigd zich te verzetten. Zie de jaren '30 in Duitsland. Citaat:
Want dat zijn natuurlijk niet de échte stuurlui. Dat zijn de marionetten van de stuurlui. Laatst gewijzigd door Thuleander : 29 september 2017 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |