![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed ; U heeft gelijk dat Brusselse gemeenten zouden moeten worden samengevoegd. Mijn motto is altijd geweest dat men beter samenwerkt dan mekaar tegenwerkt. Anderzijds is het wat contradictorisch als men dan op federaal niveau steeds maar verder wil opsplitsen....moet België dan niet terug één worden ? Is het niet te gek voor woorden dat nu we stilaan meer en meer naar een één gemaakt Europa gaan er weer kleine regio zijn die dan weer terug onafhankelijk willen worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het er zijn die hier niet horen te zijn in ons land dan moet men ze gelijk de deur wijzen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2017 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen kan al eens iets mis doen hé. Stel u voor dat gij daar rondloopt met een stuk in uw kraag en ook begint te gooien.
Je krijgt dan een voorwaardelijke straf en als ge braaf zijt is het OK ![]()
![]() |
#65 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door orfeus5412 : 15 november 2017 om 21:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Minstens de helft van de Belgo-moslims lacht zich 'n kriek:
https://www.demorgen.be/binnenland/-...list-b2344ae6/ De andere helft staat te grimlachen en hier of daar monkelt er eentje, dat dit niks met de islam te maken heeft.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat rechters zo redeneren. Een blanco strafblad is toch verschillend aan recidive?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik ook over recidive gesproken heb hé Eya.
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Door wangedrag, dat we allemaal al járen kennen, vooral vrouwen, van dat soort respectlozen, het intimideren, het haantjesgedrag, het beledigen...hebben zijzelf munitie gegeven aan vooroordelen dat nu als een boemerang terugkomt...én bewijst dat het geen vooroordelen waren.. Natuurlijk is het mogelijk dat er opruiers van deze gelegenheid gebruik gemaakt hebben om nu eens fors het onaanvaardbare gedrag van deze groep in de verf te zetten om haat te zaaien maar dat hebben marokkanen in eerste instantie dan toch aan zichzelf te wijten door hun wangedrag. Dus: eigen schuld, dikke bult zelfs al zou het georkestreerd zijn....weigeren te integreren, gebrek aan opvoeding, wraakzuchtige mentaliteit, agressief, kort lontje en blijkbaar te dom om zich als een normaal mens te gedragen en dan wordt het op een bepaald moment echt nog teveel om te negeren. Migranten moeten bewijzen dat zij waard zijn als volwaardige leden van onze maatschappij te functioneren door hun GEDRAG en daar falen ze gigantisch in, al jaren en dat breekt hen nu zuur op. Geen drogredenen meer zoals achterstelling, slechte jeugd, kansarmoede, slachtoffer uithangen waarmee ze hun haat jegens de hand die hen voedt achter konden verschuilen, dat werkt niet meer. Nu wordt het kiezen of delen - zich gedragen of opzouten want de bevolking is het spuugzat.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 15 november 2017 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() De realiteit is nog niet zo bloederig maar wel met de bedoeling om onze humane maatschappij op te blazen!! >>> de techniek is gelijk zoals islam IS extremisten gebruik maken van passages waar mensen slenterend kuieren verderf en dood zaaien.
Die chaos bezorgers met voorbedachten rade steeds voorzien van kledij waarmee ze hun gezicht voor herkenning kunnen verbergen misgebruiken alle situaties om HUN ding te doen rellen uitlokken om te vernielen en , of dat het nu voetbal, huwelijksfeest is of iets anders is, is het steeds doelbewust om uit te dagen. Door decennia gedogen beleid is het nu uitgegroeid naar anarchie= bestuurloosheid door voornamelijk Linkse, na hun gijzelingen door hun vakbonden en verzurende preken nu dit >> om de regering te pesten?!!! Volgende in Brusselse evolutie is Brussels intifada met molotovcocktails, brandbomen en barricades om ordediensten tegen te houden in hun zelf verklarende woonwijk!!! Wat ze zeker zullen omschrijven als bescherming tegen ons de racisten!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders hadden ze ook op de dansmariekes gefocust en kunnen beweren dat er niets gebeurd was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :O
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, er is bijvoorbeeld de gezellige kerstmarkt, de schaatsbaan... oh fuck die hebben ze ook zitten afbreken.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, getuigenis van één iemand die hier wel vaker wat trolt en zevert om zijn medeforummer te jennen, tegen die van verschillende anderen die er van het begin bij waren, plus beelden op het journaal.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171115_03188014 Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 15 november 2017 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar moet inderdaad iets tegen gedaan worden. Voor de rest denk ik dat Antwerpen en Brussel perfect leefbaar zijn (alhoewel ik niet in zo'n stad zou willen wonen).
![]() |