![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De verschuiving naar rechts is voor mij te radikaal en daar haak ik af. De leeuw veracht ik niet,nooit niet, maar hij neemt voor mij zijn plaats weer in na de driekleur (jawel dus weer op gelijke hoogte met de haan) Op die manier doe ik niet meer mee, dan hoeft het niet,daarvoor ben ik te rechtschapen en te democratisch. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan dan ook wel vinden dat bv Dewinter te ver gaat en dergelijke, maar da's lang nog geen reden om onze Leeuw minderwaardig te achten. |
|
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door piazzolla : 15 november 2004 om 12:21. |
||
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vanuit het centrum hoeft men ook niet zo'n radicale mening te hebben,maar eerlijk gezegd ,links en extreem links komen ook steeds korter bij elkaar te liggen,waardoor het centrum groter word en de kans van centrum rechts naar hard rechts ook groter wordt. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
M. Moore is niets vergeleken hierbij. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zolang het Blok-belang organisaties materieel en financieel
blijft steunen (zoals IJzerwake) die de Vlamingen verdelen, blijft het een partij "[SIZE=3]Tegen[/SIZE] het echte Vlaams-belang" Laatst gewijzigd door Clemens : 15 november 2004 om 12:55. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als het Blok in een populaire Amerikaanse TV-serie afgestempeld wordt als ultra-nationalisten, nazi's en skinheads in pakken, in een aflevering die is ingeblikt lang voor er sprake is van een arrest én erbij vermeld wordt dat zij een enorme overwinning boeken in 'the nord of Belgium' dat doet de Vlaamse reputatie geen goed, arrest of niet. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En leg mij eens uit wat rechtse, linkse en centrum kiezers zijn? Als ik uw uitleg lees, dan beschouwt ge anderen als rechts of links terwijl uw soortgenoten zich als centrum beschouwen, ttz. met de pretentie om zich in het midden van het heelal te plaatsen? |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leman en Co zijn al bezig sinds? Enkele tussenresultaten: - juni 2001: de correctionele rechtbank van Brussel verklaart zich onbevoegd. - februari 2003: het hof van beroep in Brussel verklaart zich onbevoegd. (ik meen mij te herinneren dat eerste klacht tegen 70 ptn programma ingediend is door CGKR, in 1996?) De stigmatisering van de rode staatstelevisie en aanverwante media omtrent "nazi's en skinheads in pakken" is bezig sinds? Hierbij komt dat Louis Michel en Verhofstadt geen kans onbenut gelaten hebben om deze geruchten (nazis, fascisten en mestkevers) zelf in de hele wereld te verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Verder heeft hun programma en hun slogans lange tijd weinig aan de verbeelding overgelaten : "Aanpassen of opkrassen" "begeleide terugkeer vreemdelingen" ... Dus kom nu niet zagen dat dit "een links complot" is. Die van het Vlaams Behang denken graag in complotten, en smeden er graag ook zelf. Wordt nu eindelijk eens volwassen !
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Betreffende uw duitse journalisten, ge moogt daar gerust piano aan toevoegen. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Andere populaire complotten/theorieen zijn 'OBL zal gevat worden kort voor de verkiezingen', 'WTC aanslagen is opgezet spel door CIA', 'Israel/VSA dominantie over de wereld'/'Kruistochten, uitroeiing Islam', .... zeer populair in welbepaalde kringen ... Laatst gewijzigd door piazzolla : 15 november 2004 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat ik mij niet uitlaat over de grond van het arrest heeft niks te maken met de discussie. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |