![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterke cursus ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 28 januari 2018 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak u niet druk, Jakob, ze snapt het toch niet
![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door uw posts te lezen
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt vooral veel trollen uit hun hol gelokt. Goeien bal, man.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien trekt thulleke zich daar aan op, maar meer is het niet
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
66.785 -1 leden, dat kan tellen ! ![]() 200.532 banpunten. ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs de brievenbus tiens.
![]()
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'Genen' en de 'Kromme zonen' niks mis mee.
![]() Ik ben dom om reden van, dat ik alleen maar de eerste kleuterklas gedaan heb. Wel met grote onderschijting. ![]() p.s. Ik wil ook dom blijven in de zin van, dan kunnen ze u nog niet al teveel in uw weg leggen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 januari 2018 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder zijn er vooral mensen die enkel uitgaan van dogma's zoals "De media hebben altijd gelijk" en "alles wat op Youtube verzeild geraakt is onzin". De meesten zijn hier alleen maar om hun eigen overtuigingen (die helaas zelden gefundeerd zijn) op te dringen aan anderen. Het is dan ook niet raar dat veel mensen het aftrappen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 januari 2018 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De subjectiviteit, voor-oordelen druipen er gewoon van af. Zelden vind je zelf maar een referentie in de OP naar het probleem dat aangekaart wordt. In de meeste gevallen, pure propaganda dat je soms begint te twijfelen of ze er soms niet betaald voor worden. En als je eens naar een bron of een argumentatie vraagt, dan wordt het meestal héél stil .... Youtube als bron, daar heb ik serieus mijn twijfels over. Daar staan er ook betrouwbare tussen, dat ga ik zeker niet ontkennen, maar de kans dat je rommel te zien krijgt is veel groter. Met Youtube kan je alles bewijzen. Je kan er van alles op terugvinden dat maar ergens in een bepaalde mening past. Objectiviteit is daar meestal héél ver te zoeken, zeker omdat in de meeste gevallen er de context niet bij staat. De media, dat is een ander probleem. De courante media, dat valt eigenlijk best mee. Zeker als je je wat baseert op verschillende bronnen. (Belgische media, niet de Amerikaanse...) Natuurlijk behoren hier de 'obscure' sites niet bij. Maar tja, voor iemand met een rechtse ingesteldheid is de media te links. En omgekeerd ook, en dan is de media natuurlijk niet echt nuttig meer om hun idealen te kunnen staven of te verantwoorden.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 28 januari 2018 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft de TS eigenlijk al een serieus antwoord gekregen op zijn vraag?
Zo ja van wie?
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het ondertussen geen fundamenteel mensenrecht om dom te zijn en op dit forum te leuteren?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN