![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel een schone madam, by the way ! Polleke gaat plezierige dagen beleven tijdens de campagne.
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
-SP-A -20% |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ze speelt een afdeling hoger. Als Polleke niet braaf is krijgt hij een deel van de Europese onkreukbaren in zijn nek. En dan mag hij nog van geluk spreken dat ze niet afzakken naar zijn verstand. Maar hij zal wel weten hoe hij rechtdoor moet lopen. Rechtdoor dus. Links of rechts heeft geen belang. Laatst gewijzigd door werkman : 29 januari 2018 om 12:25. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Minister
|
Een koppel dat meer ruzie maakt dan leute, den enen baas wil zijn boven de ander gaat beter uit elkaar voor ze trouwen.
Dus in het geval van NVA Gent, worden de partners beter geruild voor de verkiezing. Kan toch niets verkeerd mee zijn met het schikken van de kaarten “samen” ging toch ook uit elkaar, oeps Ze zullen wel allemaal zeggen "zelfs slechte reclame is reclame" en de stoet trekt verder
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 januari 2018 om 12:44. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En zeggen dat N-VA bij de lokale verkiezingen van 2012 toch nog een dikke 17% haalde en de tweede grootste partij was. Keuteldraaier Termont moest toen al bij Groen gaan aanschurken om toch nog een dik resultaat te behalen.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 29 januari 2018 om 13:01. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
N-VA heeft het zelf verkloot in gent. Dat stom mens Sleurs had na haar defenestratie als staatssecretaris moeten beseffen dat ze niet meer moest proberen eerste viool te spelen. Om dan de kamervoorzitter aan te vallen puur uit persoonlijke afkeer over een futiliteit als de lijstduwersplaats toont aan dat zij volkomen incompetent is.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat De Wever Bracke openlijk blijft steunen daar ben ik nu eens echt niet over te spreken. Ondanks deze gebeurtenissen denk ik dat N-VA in Gent toch nog een goed verkiezingsresultaat kan neerzetten. Laat ons niet vergeten dat het in Gent schandalen geregend heeft bij het huidige Gentse stadsbestuur en dat Termont er mee stopt. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 29 januari 2018 om 13:16. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en het is nog 9 maanden hé ... ik zou dat vel van die Gentse N-VA Bär nog maar niet verkopen. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij wou gewoon weten of je mij berichten met foto's van je piemel kon sturen zeker
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ha! Da's dan een hele geruststelling, ik begon mij al ongerust te maken over het soort mede-forummers waarmee ik te maken krijg.
Ikke? Had ik dat ooit durven doen dan kreeg ik van mijn lief stante pede de bons. Overigens, in mijn jeugdige jaren bestonden er geen GSM's, laat staan smartphones. |
|
|
|
|
|
#77 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar je hebt gelijk : dat Termont ermee stopt zal een grote impact hebben op het resultaat van SPA. Na Frank Beke en Daniël Termont zal het niet evident zijn voor Coddens om die hun score in naamstemmen te kunnen behalen. Zeg maar : totaal onmogelijk. Andere zaken die ook gaan meespelen : de barst die er recent tussen blauw en rood is gekomen toen bleek dat Mathias De Clercq niet meer onvoorwaardelijk voor verderzetting van deze coalitie ging. Daar zijn toen harde woorden gevallen. Ander punt : de impact van het rampzalige verkeersplan, hoe gaat de gentse kiezer dat electoraal belonen of bestraffen ? En zal het alleen groen zijn die de bonen gaat mogen vreten, of deelt spa mee in de klappen ? Als je het wil weten : ik hoop dat De Clercq burgemeester kan worden, in een coalitie met spa en groen of cd&v. Eigenlijk nog liefst met de tsjeven erbij en zonder groen omdat ze dan meer stukken van het verkeersplan terug gaan kunnen afschaffen. |
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Inderdaad een zinloos gevecht Kneus. Maar één zaak zint mij niet. Bracke is als een sfinx door de partijleiding ten hemel mogen rijzen. Maar hij heeft onbewust zelf zijn broek op de tenen laten vallen. In de glorie van het succes wordt er soms nogal graag te ver gegaan en wordt men onvoorzichtig. Maar toen had de partijleiding moeten ingrijpen en het zover niet mogen laten komen. De N-VA-partijleiding heeft dus een grandioze fout gemaakt. Ik heb een grondige hekel aan partijen die hun verantwoordelijkheid niet opnemen. Destijds bij de VU is dat ook het geval geweest. Iedereen liep Shiltz achterna en toen deze de stommiteit van zijn leven uithaalde bleek dat er geen bestuur was. Ik wist dit al langer. Melding van enorme flaters en omkoperij op plaatselijk vlak kregen niet de minste aandacht. Een partij moet respect betonen voor plaatselijke inzet van haar medewerkers. Dat was er dus niet. Het vervolg kent iedereen. Het partijtje zonder structuur is gewoon uiteen gespat. Tijd om echt te besturen werd er niet gemaakt. Waar het wel kon was er wel plaats om eigen zakken te vullen en dit zonder enig toezicht. Zulke politiek is in mijn ogen vooral verwerpelijk. Ook mindere medewerkers geraken het beu dat diploma's teren op het zweet van anderen en dan nog steeds gelijk krijgen ook nog. Want zware gegevens in de vuilbak kieperen is een vorm van gelijk krijgen. Als politiek niet meer is dan mekaar indekken; zelfs bij vuiligheid; dan mag er voor mijn part gerust een dictatuur komen. Er zal geen verschil te merken vallen. Laatst gewijzigd door werkman : 29 januari 2018 om 15:17. |
|
|
|
|
|
|
#80 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mieke Van Hecke wordt eerste schepen. @ Kneus, de VLD van De Clercq zal worden afgestraft omwille van het meelopen met Watteeuw. Nu wat komen stoer doen over de parkeertarieven is bijzonder ongeloofwaardig.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 29 januari 2018 om 15:50. |
||
|
|
|