![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Burgemeester
|
Demir is toch gewoon een Vlaamse / Belgische?
Heeft zij ook niet haar dubbele nationaliteit opgezegd een tijdje terug? |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#64 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. bon na de uitzending van de 7de dag daarstraks staat één ding vast .. bijltjesdag voor Karolien Grosemans ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dappere John staat klaar
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eén ding is zeker. Nog nooit ministers zo hard aan hun postje zien vast houden als die van NV-A. Verbazingwekkend.
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De kracht van verandering.
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tom Meeuws
|
|
|
|
|
#70 |
|
Minister
|
Inderdaad. Grosemans was deftig aan het liegen en aan het kronkelen in de 7de dag... ze bleef zelfs bij hoog en bij laag beweren dat alle F16 van 1976 zijn... terwijl dat je reinste onzin is. De Belgische F16's die heden nog in dienst zijn dateren van de periode 1988-1991.
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#72 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet volledig juist dan. En nu hopsakee; terug naar die andere draad dus. Er springen er hier dus rond die beter kunnen springen als luizen. Ze kunnen dus beter die nieuwe tuigen kopen? Dan kunnen ze over en weer vliegen. Springen is te vermoeiend. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De eerste keer dat ik een politicus heb weten weigeren op te stappen nadat wat onder zijn verantwoordelijkheid gebeurde er zo over was, was toen de papa van de premier, Louis Michel, zijn medewerker ontsloeg, al stond zijn eigen handtekening onder de honderden amendementen geschreven door lobbyisten inzake privacywetten. Het is volgens mij echt geen toeval dat het onder zijn zoon is dat al die NV-A ministers niet op stappen. De Michels zijn anti-democraten, fascisten, pur sang, die alles doen en toelaatbaar vinden om aan de macht te zijn en blijven.
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://nl.express.live/2018/03/25/u...-vandeput-zegt
Citaat:
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En later heeft Mark Eyskens legendarische woorden gesproken over België.
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik was toen tien jaar oud ...
|
|
|
#78 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Jij kunt hier vertellen wat je wil. Ik bekijk het veel simplistischer. Ik heb mijn vragen. Op de hoeveelheid onrecht heb ik geen zicht. Maar persoonlijk weet ik dat het er is. Vraag 1. Weet u dat er onrecht is in België? Antwoord : Nee! Mijn antwoord : Hoepel op want je ziet niet. Antwoord : Ja! Op naar volgende vraag. Vraag 2. Maakt U deel uit van een familie waar je er iets kon aan doen? Antwoord : Nee. Mijn antwoord : Waarom blijf je dan aan politiek doen? Antwoord : Ja. Op naar volgende vraag. Vraag 3. Heb je geprobeerd om er iets aan te doen? Antwoord : Ja Op naar volgende vraag. Antwoord : Nee Mijn antwoord : Hoepel op. Jij bent mijn stem niet waard Vraag 4. Wat heb je zoal geprobeerd? Toon het aan? Antwoord : ?????? Mijn antwoord : Je bent een vettige leugenaar. Hoepel op! En de rest van die flauwe kul moet ik niet meer weten. Laatst gewijzigd door werkman : 25 maart 2018 om 18:03. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het ideale moment om S.Bracke uit te spelen.
Of Danny Pieters misschien? Of héét Polleke? Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 maart 2018 om 20:40. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Gouverneur
|
Ik zou de Turk Veli Yuksel(cd&v) op defensie plaatsen, dan vliegen we de komende 20 jaar nog op F16, gaat het budget defensie verder en verder naar omlaag hetgeen geheel past in de verborgen agenda als die van Yuksel en consoorten nl, het westen van binnenuit aantasten tot het een karkas is dat zichzelf niet meer kan verdedigen. Ondertussen bestelt het Turkije van Yuksel wel 100 nieuwe F35 toestellen, hun F16's zijn nochtans ook in dezelfde staat als de onze. Leve Yuksel , leve de nieuwe minister van landsverdelging.
|
|
|
|