![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je dan ook geen enkele zorg : de kans is 99,9999% dat je alleen zult blijven. Niemand, zelfs geen doodzieke hond, heeft belangstelling in een vrouw van 40 die aseksueel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de lente, als de vliegende fluit in het land is : altijd het raam dicht doen 's nachts. Dan kun je die Maria-verhalen perfect vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een ingreep die echt niets voorstelt. Voor een vrouw is het een serieuze heelkundige ingreep onder narcose. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn gedacht, he.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 maart 2018 om 03:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2018 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie wie niet valt op kindvrouwtjes noch op witte dikbillen is een triestig figuur ? Ieder zijn smaak niet ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2018 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe staat het met de voorraad in uw kelder?
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb alleen nog geen goeie "bestemming" gevonden.
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() jij zit hier niet seksistisch op te scheppen over Aziatische kindvrouwtjes om nadien verongelijkt te komen doen als je als hele of halve pedofiel gepercipieerd wordt. no worries.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat U bij elke Aziatische volwassen vrouw denkt aan een kind zegt me eigenlijk meer over uw geestelijke ingesteldheid ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2018 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare kindvrouwtjes kunnen prima volwassen vrouwen zijn. Ze hebben alleen de uiterlijke kenmerken van een meisje. Origine maakt daar ook niet in uit. Ergo, uw beschuldiging naar Anna List toe is gewoon uw persoonlijke stijl en waarschijnlijk wens. Als ik niet beter zou weten bent u Another Jack maar dan met meer woorden. En dan nu de persoonlijke aanval naar mij toe, dank u.
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
feit dat je sinds ik t opmerkte reageert met persoonlijke aanvallen zegt genoeg. dank voor je bezorgdheid over mijn geestelijke gezondheid, maar die is OK hoor, no worries. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met kindvrouwtjes weet ik feitelijk ook niet goed hetgeen U bedoelt ? Is het een probleem dat een Aziatische vrouw er meestal gewoon jonger uitziet dan haar westerse seksgenoten ? Ik weet niet of er veel vrouwen zijn die er liefst wat ouder zouden willen uitzien ? Ken jij er zulke ? Als expert terzake kan U me het fenomeen kindvrouwtje misschien eens beter omschrijven ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2018 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weet ik ook wel als men ook maar even allusie maakt dat men eerder valt voor exotische vrouwen dan voor plaatselijke deernen men direct verdacht wordt van een halve pedofiel te zijn. ![]() Ik persoonlijk vind dat redelijk zware beschuldigingen waar U nogal heel licht mee lijkt om te gaan .....maar no worries zo ernstig neem ik dat hier ook allemaal niet ![]() En ik ga pas in de aanval als ik eerst zelf onterecht wordt aangevallen ook dat mag u gerust opzoeken.... En nogmaals bewijs me waar ik het heb over kind-vrouwtjes ? Ik ben niet het soort 60 + die pocht met een 25 of 30 jaar jongere vrouw evenmin ...misschien verwart u me hier wel met een andere forummer die ik in gedachte heb ? PS : Ik zal U iets loslaten. Ik val helemaal niet op vrouwen jonger dan 30/35. Mature of desnoods late Milf .Duidelijk genoeg ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2018 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is wel iets mis met de houding van bepaalde forummers tov vrouwen. De frustratie druipt daar vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |