![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat begrijpt de Vlaming dat hij de riem moet aanspannen en langer moet werken om de o.a. Waalse rekeningen te betalen. Je weet nooit, soms gaat het vlug.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Moet ik uw rekeningen blijven betalen als gij werkloos zijt? Soms kan het vlug gaan, ziet ge...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, heel vlug.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja klak zal nog voor veel andere mensen langer moeten werken. Onder andere voor de Rode Duivels en nog vele andere gelijkaardige kapitaalkrachtigen die het vertikken van 1 eurocent bij te dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van mij mag die onafhankelijkheid er komen. Maar ik zal er alleszins niks meer voor bijdragen. Die tijd is door. België is een onrechtvaardig land geweest via zijn politiekers en Vlaanderen zal eveneens onrechtvaardig blijven want het zullen dezelfden zijn die aan de koordjes trekken. Persoonlijk weet ik tot welk plebs ik behoor en tot welk plebs ik zal blijven behoren. Alleen goed dus om het werk op te knappen en voor stront te ruimen als uw eigen vrienden/partij alles onder gescheten hebben. En dan nog zo smerig zijn om je proberen te lijmen met een tweede plaats op een lijst aan te bieden die normaal geen verkozene meer kon hebben. Zes jaar hebben de arrivisten mij wel laten zien; zolang er koek te verdelen viel; dat ze liever regeerden zonder enige inspraak van de partijraad. Zes jaar hebben zij ook mensen een jobke bezorgd die niks te maken hadden met de partij en zelfs nadien nog eigen kinderen gepistoneerd op de gemeentelijke administraties. Feitelijk benoemingen van een andere partij afgeschilderd als eigen benoemingen om te verbergen dat ze alles hadden opsoupeerd aan het zakken vullen van zichzelf; drie personen dus. En nu zal dit; volgens beloften toch; veranderen in een zelfstandig Vlaanderen? Ik heb gezien met eigen ogen hoe dit Vlaanderen er kan en zal uitzien. Ik weet ook wat sommige verruimers; nieuwe Vlamingen dus; waard zijn. Ik zie ook dat partijtrouw en respect voor werkers die de kastanjes uit het vuur haalden; als ze te laf waren om enige verantwoordelijkheid te dragen; bij de zogezegde elite (diploma's!) onbestaande was. Voor mij hoeft dat Vlaanderen er dus niet meer te komen. Dat Vlaanderen (sorry : België) is er al Ik voel mij zelfs niet thuis meer tussen zulke bende. Ik heb mijn beloningen reeds ontvangen. Maar bij anderen met gevulde zakken is Sint Nicolaas ook langs geweest. Ik vind het spijtig voor hen maar ook emphatie is er niet meer bij van mijne kant. Die is er bij hen nooit geweest; waarom zou ik het dan nog moeten bezitten? Iedereen maakt vroeg of laat de afrekening. Wel ik weet wat ik mezelf; niet anderen dus; verschuldigd ben. En die anderen zouden dat feitelijk ook eens zelf moeten doen. Want te veel kraaiende hanen op de mestvaalt is zeker niet goed voor de kippen. En nog minder voor de wormen. Dat zijn ook werkers die dienen om; nu hun arbeid; opgegeten te worden. Zo simpel is het dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die drie personen die ik hier voren vermelde zijn ook geen Vlamingen meer natuurlijk. Ze hebben zelfs geen partijkaart meer. Zolang er te vreten was wilden ze alles maar als de tafel leeg geraak krassen ze op. Dat zijn de oude Vlamingen en de nieuwe zijn dezelfden waarschijnlijk. Ik wacht af. Niet op een nieuwe bedelronde maar om hun gedrag te zien mochten ze opnieuw aan de tafel geraken. Maar.....ze zullen niet alleen zijn. Ze behoren nu bij de traditionele partijen. Het gedrag van hun voorgangers was ook traditioneel. Ik moei mij er niet meer mee maar......het doet wel deugd van het ook eens te kunnen zeggen. Binnen de partij was het ook praat voor de vaak en nu waarschijnlijk hetzelfde. En daar had Dewever wel gelijk toen hij de VU beschuldigde van een amalgaam partijtje te zijn geweest. Ik verafschuw partijen die van binnen uit toestaan dat eigen volk zichzelf uitroeit. Vandaag zijn we de beste vrienden maar morgen knijpen we de ogen dicht als anderen U aanpakken en telt alleen nog de hand van die anderen als ze gevuld is met nog meer graantjes. Dat is aan politiek doen voor vele Vlamingen! Ikke; ikke; ikke; en de rest kan.....stikken. Inderdaad; ze zijn niet een traditionele partij geworden maar ze waren het al. En ze kunnen de pot op. Ze mogen de schimmel op de kaas aflikken! ![]() En nu maar afwachten of er iets te verdelen valt. Wedden dat ze mekaar opnieuw zullen uitmoorden? En dat er ook weer niet de vraag zal gesteld worden wie de beste werkers zijn of de trouwste. De hoogst gediplomeerden zullen wel weer opnieuw de meeste rechten hebben. De kiezer ziet toch niet verder als zijn neus lang is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() En mochten er nog vragen zijn achter bewijzen van mijn "koleire"?
Wel hier komen ze. Wie was het oudste partijlid? Wie maakte het kiesprogramma van de partij? Wie moest de meubelen redden voor de verkiezingen in het grote verkiezingsdebat? Onaangekondigd nog wel. En wie kuiste zijn schop af met zijn broekske vol drek? Juist. Degene die aangeduid was buiten de partijraad om door die drie kerels. De partijraad wist zelfs niets af van dat debat. Wel van horen zeggen één dag voor de debatavond door mensen die niet behoorden tot de partij. Wel: ga met zulke idioten naar de oorlog! En dat noemen die onnozelaars aan politiek doen! Achterbakse arrivisten!!!!!!! De Vlaming is jullie dank verschuldigd.!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hopla! Weer een one-liner. De gewone tactiek om iets aan het zicht te onttrekken! Hoeveel keren heb ik dat ook al voorspeld? Lees MSN-Nieuws! Het wordt nog mooier!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Alhoewel ik ook hunker naar een onafhankelijk Vlaanderen ben ik er meer dan ooit van overtuigd dat die onafhankelijkheid er nooit zal komen als het van de vlamingen afhangt. Tenslotte hebben we maar 1 partij die resoluut voor onafhankelijkheid gaat en dat is het VB, en met 7% van het kiezersaantal is dat natuurlijk veel te weinig. De enigste manier dat we onafhankelijkheid gaan krijgen is die wat we zullen aangeboden krijgen door de walen. Hoe ??? Wel, de dag dat het ooit economisch beter gaat in Wallonië dan in Vlaanderen, waarbij de walen de eerste eurocent transfer naar Vlaanderen moeten betalen, dan krijgen we de scheiding op een presenteerblaadje aangeboden. Een datum kunnen we er niet op plakken, alleen het momentum. Maar onder de huidige economische omstandigheden is dit de eerste komende 20 jaar nog zeker niet aan de orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zitten vast Graaf. Volgens mij komt er niets van dat Vlaanderen. Niets van zijn leiders en nog minder van zijn volk. Alles zit gebetonneerd omwille van zowel partijbelangen en om de zucht om een deeltje van de koek die er nog rest mee te kunnen opvreten. Pas als de Vlamingen die zucht overboord gooien en de moed opbrengen om er op een gepast moment tussenuit te knijpen kan er mogelijk iets gebeuren Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Onvoorziene omstandigheden kunnen er genoeg zijn. De heksenketel kookt bijna over. Maar wat er ook gebeurt; ik veeg er deftig mijn juwelen aan. Vlaanderen zal toch niet veranderen. Het heeft de Belgische mentaliteit verworven. In Vlaanderen regeert men op dezelfde manier zoals een dom volk het toelaat. Een volk dat schrik heeft van zijn leiders. En dat is zelfs zo erg dat ingevolge plaatselijke situaties een ganse gemeente werkvolk stemde voor het kapitaal zoals ik ooit vaststelde. Maakt mij ook niet uit hoor. Het was toch maar een plaatselijk fenomeen. De Vlaming heeft maar een doel voor ogen en dat is meer van de koek krijgen dan zijn anderen van zijn soort. Daar draait alles rond. Het enige dat dit kan veranderen is het feit wanneer de koek zal op zijn. Mensen met goedgevulde buik zijn slaperig. En de koek is bijna totaal op. Ali Babba en zijn kornuiten zijn ermee ribbedebie. Nu nog de intresten op de schulden en ze kunnen brandhout maken van de tafelpoten. Zal nog iets langer duren dan maar de importgoederen eten toch niet van een tafel. Maar zoals ik al stelde; mij raakt het niet meer. Het feest zal doorgaan. De feestvierders zitten zelf aan de tafel. Het bevel om af te ruimen zal zeker niet van hen komen. Dat zou een onmenselijke beslissing zijn. Eerst even proberen nog om op te dienen met minder personeel aan lagere lonen. Het zullen anderen zijn die de buikriem zullen moeten strakker aantrekken. We zijn dezen al volop aan het importeren. Och; een ver van mijn bed show. Dat ze het maar oplossen. ![]() Ander en beter is altijd mijn devies geweest. Laatst gewijzigd door werkman : 29 maart 2018 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
gaan we onderste boven bekijken en evalueren u is één van die "empathische vlamingen " en heeft zelf aan hoe zou overtuigd raken dank u
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Echter, het zijn niet alleen de linkse graaiers, maar álle Belgo-partijen hebben er baat bij om de staatsschuld hoog te houden, NVA inbegrepen en zolang die laatste blijft beweren dat er geen draagvlak is voor de Vlaamse onafhankelijkheid, zal dit karikatuurlandje blijven bestaan, tot groot jolijt&profijt van al wie daar baat bij heeft.
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bekijk het hoe je wil. Ik ben overtuigd vriend. Ik heb anderen niet nodig om mij te overtuigen. En ik ben geen empathische Vlaming. Vroeger te veel misschien maar ik ben er ver mee gekomen. Maar......ik heb het door. Meer hoeft dat niet te zijn voor mij. Hoe lang zal het nog duren vooraleer anderen het door krijgen? Maar ook dat is mijn bekommernis niet meer. En het zal het nooit nog zijn. Après moi le........... Willen jullie iets beter? Wel zorg er dan zelf voor. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 maart 2018 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() En dezen die hier zo fier als een gieter verkondigen dat zij de werkers zijn zal ik nog een mening verkondigen. Ze kunnen sparen na hun noeste arbeid. Maar het zal er niet meer zijn. Opdoen is de boodschap. Anders doen anderen het toch in uw plaats.
Na en tijdens de vorige oorlog kon je één brood kopen voor één miljoen DM. Degenen die dat geld niet hadden aten ook. Zelfs beter dan de sukkelaars met geld. Soms stalen ze wel en pakten ze het eten waar het te krijgen was. Wel; het is nog geen oorlog en toch kennen we dezelfde toestanden al. Durf zal belangrijker worden dan vernuft in het kopke. Overweeg dit ook maar eens. Ik ben geen orakel van Delhi. Maar het behoort tot de mogelijkheden. De gevolgen van de ontwrichting van het maatschappelijk bestel zullen zwaar zijn. Maar.....de massa ziet het nog niet. Zij vieren nog altijd feest. De kruimels op de tafel moeten nog op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je weet dat het gros van die aanhangers on- of laaggeschoolden zijn, dan weet je genoeg...