![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heel erg Europees, die semitische woestijnsmoel die jullie gristenen aanbidden.
![]() Wat is het verschil met Mohammed? Zeg mij wat het verschil is tussen die twee woestijnratten! ER IS GEEN VERSCHIL! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europees? Al eens goed naar de typologie van de Zuid-Europese bevolking gekeken? Of die in bepaalde Oost-Europese landen? Bij ons laatste bezoek aan Slovakije viel me trouwens op hoe weinig mensen er daar blond haar hebben en hoe opvallend dominant zwarte en bruine haren er wel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die manier vervuilt hij meer dan alleenstaanden die met kolen stoken en dieselen tegen de hekken op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door allerlei maatregelen wonen we in een bijzonder energiezuinig huis. Ik ken kleine gezinnen met een hogere energiefactuur dan het onze. Enzovoort. Levensstijl, daar komt het op aan. Niet op de aantallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw impact op ons milieu is vele malen groter dan Thuleander zijn. Dat geldt ook voor mij. Alleen moet je niet zo hypocriet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn kinderen onze levensstijl aanhouden, zal de impact misschien vele malen kleiner zijn dan bij uw levensstijl. Vergelijk maar eens de levensstijl van een doorsnee Amerikaan met een doorsnee Portugees. In dergelijke categorieën komt het niet op aantallen aan, maar wel op levensstijl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat begrijp je niet ? Het is louter wiskunde, of leren ze dat niet meer op de normaalschool ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens niet louter wiskunde: twee individuen kunnen gerust samen een lagere ecologische voetafdruk hebben dan één individu. Vergelijk maar eens de doorsnee ecologische voetdruk van een Amerikaan met die van een Portugees. De wiskunde zit dan ergens anders dan louter bij het individuaantal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er één iemand tot zelfmoord aanziet, bent u dat, beste Thuleander. Als u de wereld wil verbeteren en we al met teveel zijn naar uw eigen zeggen, is de conclusie snel gemaakt. Uw woorden. Niet de mijne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het trouwens met uw oproep waar de Taliban zelf bij verbleekt om ons christelijk cultuurgoed te vernietigen?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke "geheimen" zitten er nog in de bibliotheek van het Vaticaan? Citaat:
Citaat:
In China waren ze al paleizen aan't bouwen en zijde aan't maken toen "we" hier nog een beer doodknuppelden om het warm te hebben. Citaat:
Trouwens, hier het lichaam van Christus, en nog een goeie slok bloed van uw redder. Over mensenoffer gesproken. Och ja, een zoon van een god is geen mens.. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 april 2018 om 23:54. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Germanen die de bibliotheek van Alexandrië hebben verwoest. Ja hoor.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, ik laat me weer vangen. Het gaat in deze topic over het net vermeden China Syndroom in Doel. En u zorgt weer eens voor een komplete verwatering van het basisidee. Ik ga toch eens moeten leren niet in uw val te trappen, 'k heb al genoeg tijd aan u verspeeld. Ik ga nog Tetris spelen, dat heeft meer nut voor deze wereld dan met u te converseren.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het ziet er naar uit dat Jan uit gebrek aan argumenten, fatsoen en intellectuele eerlijkheid discussies steeds probeert te verleggen in eindeloze woordspelletjes. Met hem debatteren lijkt hetzelfde te zijn als schaak spelen met een duif. De duif gooit alle stukjes om, kakt op het bord en kraait victorie.
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
|
![]() |
![]() |