![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hertenkalfjes zijn gewoonlijk niet zo onschuldig als dat ze zich voordoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke uitlatingen zijn racistisch. De Duitsers zijn een volk dat tegenwoordig heiliger wil zijn dan de paus terwijl andere staten met evenveel boter op hun hoofd voor ons een grotere bedreiging vormen. Maar hey, die zijn niet blank, niet waar.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Grappig, ik zit nu middenin die serie.
Wel een van de meer corny afleveringen dat.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zat niet in de inner circle he.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() behalve die kwieten v AfD dan want daar zitten ook leuke specimens tussen, nietwaar... maar euh ik wil maar zeggen dat die agressie & zin voor moorden destijds niet zomaar met de mantel der liefde dienen bedekt te worden, en dat het volgens mij ergens van komt.... daarbij: hun houding nu getuigt volgens mij niet van een echt evenwichtig volk, ik heb toch sterk de indruk dat er voor 'den duits' geen echte middenweg bestaat -> either willen overheersen of zich zoals je zegt heiliger willen voordoen als de paus.... ik vind het dan ook een noodzaak om ze in de gaten te houden, en zeker niet blind te zijn voor de mechanismes die hun mogelijke slechte natuur kunnen triggeren zoals in het verleden - nog zo niet lang geleden, het geval was
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ja, bijna even erg als die mensen die afstammen van Chiro of Scouts leden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nogmaals anna het is geen haat, ik zeg enkel dat men moet oppassen met dat volkje........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() libro zegt bvb dat ze zich heiliger willen voordoen dan de paus, welnu indien de armoede in duitsland toeneemt en den duits nog meer zal lijden onder harzIV enz, wel ik voorspel dat er just like in the old days wederom op de vreemdeling zal gekapt & geklopt worden...... in die zin bedoel ik dus dat het ergens van komt die agressie & zin voor moorden...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de aard vh beestje maw
en btw ik heb er vroeger oa over gedacht naar duitsland te verhuizen omdat her er goedkoper wonen is, maar eigenlijk verkies ik toch liever niet in die contreien te vertoeven, i mean nazi-history & such is dan wel héél dichtbij |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun ondergang...hopelijk trekken ze BE niet mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Tijdreizen, het is een schone hobby.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |