Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2018, 19:27   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Die kindjes hebben inmiddels leuke vriendjes gemaakt in het moslimschoolke en bij de moslimburen.
Laat die daar toch gelukkig blijven. Ze kunnen ginder veel meer buiten spelen dan hier, waar ze toch alleen maar gediscrimineerd zouden worden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2018, 21:25   #62
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die kindjes hebben inmiddels leuke vriendjes gemaakt in het moslimschoolke en bij de moslimburen.
Laat die daar toch gelukkig blijven. Ze kunnen ginder veel meer buiten spelen dan hier, waar ze toch alleen maar gediscrimineerd zouden worden.
Uw VB-trekjes komen boven.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2018, 23:32   #63
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Neemt gij ze onder uw vleugels en dak hé. Maar niet komen janken als ze de strot over snijden van uw andere familieleden hé.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2018, 23:37   #64
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Geens heeft blijkbaar een andere mening dan jou.

"Als dit Belgische kinderen zijn, dan is het onze plicht om ze terug te halen’, zegt de minister van Justitie."
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180529_03534762
't Is maar wat ge Belgische kinderen noemt. Een kat die geboren wordt in het kot van een cavia is daarom nog steeds geen cavia hoor, en ze zal nooit een cavia worden, ze zal eerder wel die cavia opvreten.

Het wordt hoog tijd dat ze hier eens gaan stoppen met steeds heiliger dan de Paus te willen zijn.

Laatst gewijzigd door Garry : 30 mei 2018 om 23:39.
Oud 30 mei 2018, 23:41   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Gewoon prietpraat waar je alles kunt mee "goedpraten". Maar wel je maatschappij ten gronde richt. Moslimdames die met hun kinderen naar Syrië trekken en moord en brand schreeuwen als het hen daar te heet onder de voeten aan het worden is, dat moet je geen "Belgen" noemen. Dat is domme hypocrisie. Die lieden hebben de pest aan de Belgische maatschappij, ze gebruiken ze gewoon.
100% mee eens.
Oud 30 mei 2018, 23:43   #66
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ja, hoe de zaken verder gaan evolueren in Nederland, hier en elders... daar heb je echt geen glazen bol voor nodig! En die beslissingen van sommige rechters...
Wanneer het binnen afzienbare tijd gedaan zal zijn met de "scheiding der machten", de "democratie" enz dan gaan we echt niet begrijpen hoe dat komt!
Enfin, het doet onze tijd wel uit met horten en stoten maar we zijn schandalig bezig tov onze kinderen en kleinkinderen...
Wat voor een maatschappij zijn we voor hen aan het achterlaten?
Een waarin ze zullen moeten gaan slapen met een revolver onder hun oorkussen.
Oud 30 mei 2018, 23:46   #67
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alles kan, hé...
Ja, ne pastoor kan ook, maar hij mag niet. Maar hij doet het toch en soms wel met kindjes.
Oud 30 mei 2018, 23:47   #68
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Hoe ga je de kinderen naar hier halen zonder de ouders ? Eerst moet het recht op ouderlijk gezag worden ontnomen aan de biologische ouders vooraleer je rechtstreeks maatregelen kan nemen met betrekking tot de kinderen. Het lijkt me ook niet aangewezen om te denken aan de grootouders als voogd over de kinderen. De grootouders hebben kinderen grootgebracht die naar oorlogsgebied trekken met pasgeboren baby's om een veroordeling bij verstek te ontlopen.
Eens de kinderen hier zijn doen we familiehereniging hé.....
Oud 30 mei 2018, 23:49   #69
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal de Schoof hier nooit toegeven, alleen tegen zichzelf.
Oud 30 mei 2018, 23:50   #70
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Ze moesten zo nodig terug naar ginder, dus hier was het niet goed genoeg, dat ze nu daar maar blijven inclusief hun gebroed.
Oud 30 mei 2018, 23:53   #71
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat zal de Schoof hier nooit toegeven, alleen tegen zichzelf.
VB trekjes, dat is geen schande, dat is eerder een eer vandaag de dag. Dat zijn de enige die hier nog hun verstand gebruiken.
Oud 31 mei 2018, 05:40   #72
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Neemt gij ze onder uw vleugels en dak hé. Maar niet komen janken als ze de strot over snijden van uw andere familieleden hé.
't Was om de Schoof te pesten, gezien zijn aversie tov het VB.

Wat mij betreft mogen de moeders en hun gebroed ginder blijven. Meer nog, diegenen die hier bij ons zijn, van de eerste tot de laatste islamiet, mogen allemaal terug naar land van oorsprong vertrekken.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 mei 2018 om 05:52.
Oud 31 mei 2018, 09:15   #73
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Eens de kinderen hier zijn doen we familiehereniging hé.....
Je kan geen minderjarige kinderen ontvoeren zonder het ouderlijk gezag af te nemen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 mei 2018 om 09:15.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2018, 10:56   #74
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb al voor minder gevochten hoor kerel. Lang geleden dan wel, maar toch.

Hetgeen ik doe is "streng maar rechtvaardig kijken".
Dat is geen vb-trekje. Een vb-trekje dat is "zo boos worden dat het schuim op de lippen komt te staan, en er geen zinnig woord meer uit de muil kan komen".

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 31 mei 2018, 11:00   #75
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't Was om de Schoof te pesten, gezien zijn aversie tov het VB.
...
Ah, okee, dan is't goe.
Al chance dat ik om dezelfde reden zo replikeerde.

Oud 31 mei 2018, 12:02   #76
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb al voor minder gevochten hoor kerel. Lang geleden dan wel, maar toch.

Hetgeen ik doe is "streng maar rechtvaardig kijken".
Dat is geen vb-trekje. Een vb-trekje dat is "zo boos worden dat het schuim op de lippen komt te staan, en er geen zinnig woord meer uit de muil kan komen".
En al voor minder op uw smoel gekregen ook zeker, opa?
Oud 31 mei 2018, 12:22   #77
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
De kinderen hebben geen schuld aan de stompzinnigheid van hun moeders. Ik kan er nog inkomen dat heel jonge kinderen kunnen terugkeren, maar de moeders hebben hun laatste kans al een hele tijd geleden verbeurd. Ik hoop dan ook dat ze in Syrië kunnen worden berecht voor de misdaden die ze ginder hebben begaan en dat ze zeker nooit meer kunnen terugkeren naar het door hen zo gehate België. En wat Child Focus betreft, dacht ik dat die dienden om te helpen bij het opsporen van vermiste kinderen, niet om politieke druk te steken op de regering.
Daar sluit ik me bij aan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2018, 12:26   #78
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk je nu écht dat het zo gebeurt? Dat iemand zijn leven gaat moeten wagen om die kinderen uit het kamp te halen, desnoods met geweld? Te veel naar Amerikaanse films en reeksen gekeken, misschien?

De vraag is om politieke en diplomatische druk te leggen op de beheerders van die kampen zodat ze die vrouwen en/of de kinderen op het vliegtuig zetten richting Brussel, meer niet.
Of, om het anders te verwoorden, meer doen dan alleen afwachten of iemand zich meldt en pro-actief handelen.
Wow, de kinderen? Ja.
De moeders? Nee, zou niet weten waarom. Ik zou het ronduit schandalig vinden wanneer we die moeders terug halen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2018, 16:16   #79
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
De kinderen hebben geen schuld aan de stompzinnigheid van hun moeders. Ik kan er nog inkomen dat heel jonge kinderen kunnen terugkeren, maar de moeders hebben hun laatste kans al een hele tijd geleden verbeurd. Ik hoop dan ook dat ze in Syrië kunnen worden berecht voor de misdaden die ze ginder hebben begaan en dat ze zeker nooit meer kunnen terugkeren naar het door hen zo gehate België. En wat Child Focus betreft, dacht ik dat die dienden om te helpen bij het opsporen van vermiste kinderen, niet om politieke druk te steken op de regering.
Juiste analyse !

Dit is het probleem met organisaties zoals Child Focus.

Als de oorspronkelijke en eervolle bedoeling van hun oprichting langzaam begint te verwateren moet men dringend op zoek naar nieuwe "activiteiten" kwestie van in de belangstelling te blijven met het oog op staatssteun en andere geldinkomsten om in het levensonderhoud van de leiding te voorzien. (Ook Greenpeace is in dat bedje ziek)

Nu meent CF zich met deze kinderen te moeten bemoeien.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2018, 16:32   #80
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En al voor minder op uw smoel gekregen ook zeker, opa?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be