![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het desbetreffende WC papier.
![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, de Rorschachtest nog zo iets.
Het is zelfs al in WC papier 'gegoten' merk ik. U mag mij het niet kwalijk nemen maar ik geloof van dat soort van tests geen ballen. ![]() Met vraagt u bij zo een test: Wat ziet u? Antw: de tetten van het buurmeisje. 2de test, en wat ziet u nu? Antw: sorry, maar weer de tetten van het buurmeisje. Vicieuze cirkel ![]() Om het geheel niet te dramatiseren, kan u ook de vraag stellen: Wat had u graag gehad dat ik zou zien? Naar alle waarschijnlijkheid zou ik weer gebuisd zijn na zo een test. Maar niet getreurd want dan kan ik aan Industriële pijpleiding gaan doen na het verzamelen van al die buizen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 augustus 2018 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wel goedkope vrouwtjes onder die migranten die het doen voor 5€. Hoofddoek is 50% reductie. Het is een "business". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Hoe dood ik het feminisme onder de 2 minuten? Inspelen op jaloezie.
Import = goedkope orgieën. Die negerinnen doen het wel voor 2€, denk ik. Of ja die hoofddoeken misschien wel voor 1€. Toch even nadenken voor we handelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks wat een paar maand quarentaine en een aantal goeie testen niet kan voorkomen hoor.
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Alex Agnew- de bevalling België vs India als het toch over kakken gaat.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 augustus 2018 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar zo'n hoofddoek die moet je al niet meer temmen, die zijn al getemd. Lekker makkelijk. Ik denk dat je er wel 1 kan kopen voor 1.000 €. Gratis strijk en ze kunnen koken. We moeten eens door de catalogus bladeren. We moeten eens afspreken. 1.000€ kan je nog wel net missen, hé?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de drol ondertussen al volledig uitgekakt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Muslim Marriage
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=aE6Y781Atqg Kan je ineens je lul afvegen aan die doek, hé; dingske. Lekker handig. https://www.youtube.com/watch?v=ORmpc8RehPQ "Demagogie, it's an art." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was altijd lekker meezingen geblazen. ![]() ![]() p.s. Demagogie: Politici als volksverleiders?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 augustus 2018 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog een meezinger gevonden. => "WOOOOH! WAAAAAAAH!" Dat vindt "Baby Jezus" niet kewl. "WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! WAAAAAAAAAH!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic: ik moet momenteel niet kakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Maar seg, zo'n Chinese. Hoeveel moet dat kosten? 500€ en je hebt er wel 1 voor het leven. Strijk, was, koken inbegrepen. Ik snap niet waarom wij onze grenzen niet wagenwijd opendoen?
Wat hebben we eigenlijk aan blanke vrouwen? KleinGevaarlijkAfval. We moeten een ijzeren verbond smeden. Altijd smeden als het vuur nog heet is anders is het flauwekul... |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN