![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat voornamelijk de plaatselijke taal spreken en begrijpen. Veel meer kan ik er ook niet achter vinden. Maar om nu te zeggen dat iemand die perfect onze taal spreekt beter is geïntegreerd dan iemand die dat niet doet is me nog de vraag. Volgens mij spraken die Zaventem terroristen perfect Frans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar de vraag was dan ook wat bedoelt men met integreren ? Die kerels waar jij het over hebt waren hier geboren spraken en begrepen onze landstaal en gingen hier naar school. Wat kan men meer doen om iemand te integreren ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bijvoorbeeld er gaan werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval is het Zuhal Demir die bedreigd wordt. Dat veeg je niet weg door haar "misbaar" aan te wrijven, haar een aandachtshoer te noemen of er andere politici bij de sleuren die aan doodsbedreigingen aan hun adres (volgens jou) geen ruchtbaarheid gaven. Dat je je uitlatingen zelfs niet met één voorbeeld staaft zegt genoeg. Ik zeg: Maak dat de kat wijs. Het forum barst van de aanwijzingen en BEwijzen die de échte reden van jouw kritiek ten aanzien van Zuhal Demir verklaren. Je zou beter niet vergeten dat Het Oosten himself op dit forum, zwart op wit liet horen dat hij alle moslims het land uit wil. Het zijn naar alle waarschijnlijkheid Turken, dus moslims, die Zuhal naar het leven staan, maar daar geldt jouw uitspraak natuurlijk niet voor. We weten allemaal waarom. Je kent toch dat woord voor iemand die niet vies is van verregaande dubbelhartigheid?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 juni 2018 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou het niet weten.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens geboren zijn is evenmin een maatstaf voor integratie. Integreren betekent deel uitmaken van de samenleving denk ik. Het is maar de vraag of ze dat deden. In hun hart waren het duidelijk extremistische moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 juni 2018 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand waarmee ze het niet eens zijn met de dood bedreigen of zelfs vermoorden?
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de voorzitter van het VB, Tom Van Grieken, kreeg doodsbedreigingen. Dat kwam toevallig aan het licht tijdens een interview in Doorbraak in 2015. Anders zouden we het nog niet eens geweten hebben... Van Grieken maakte daar allemaal niet zoveel poeha van als Zuhal Demir: Citaat:
Een aandachtsmadammeke die Zuhal Demir. Meer niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2018 om 16:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben net de enige die het wel weet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel wat politici van het hele politieke spectrum krijgen doodsbedreigingen. Helaas. Maar lopen er niet zo mee te koop. Maar ja, het zijn binnenkort verkiezingen en sommigen denken dan dat ze dit per se moeten etaleren. En dat is alles behalve proper. Zo zit het in mekaar en niet anders. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2018 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() komt dan ook van iemand zonder het minste moreel besef.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb bewezen dat een resem politici de media haalden omdat ze doodsbedreigingen kregen. Politici van ?*lle partijen. Als dat gebeurde om in de belangstelling te staan heeft hen dat alleszins niet veel opgebracht. Dat bewijst de gestage neergang van hun partijen. Allemaal, tot de PS toe, gaan ze, verkiezing na verkiezing, onderaf. Weet je wat? Help die partijen er bovenop. Door hun politici doodsbedreigingen te laten sturen. Als we jou moeten geloven loont het electoraal als er aan het licht komt dat ze doodsbedreigingen kregen.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens aan. HO die de voorzitter van de extremisten/racisten/facisten/neonazi's van het VB eer toe vendelt. De wonderen zijn de wereld niet uit. Wie ooit de grote vijand was wordt niet langer gevreesd. Vandaag is het een andere "grote leider" en zijn partijgenoten waar HO het voor in zijn broek doet.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben de Belgische koningen, premiers, en ministers bewezen die niet alleen de hand drukten van massamoordenaars zoals Mugabe, maar die ook samenwerken met regimes die zich niets gelegen laten aan de mensenrechten?
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoor hoor wie het zegt. Mensen afkraken is bij u een sport. Ik benoem tenminste de waarheid zoals hij is. Onafgezien van de persoon. VB of geen VB. Het zal me een zorg wezen. Nooit heeft Van Grieken zo'n poeha gemaakt over de doodsbedreigingen aan zijn adres als Zuhal Demir. Noch Chris Peeters, noch Wouter Beke of wie dan ook. Een echt aandachtsmadammeke die Zuhal Demir. Wees daar maar zeker van. Ze is trouwens niet aan haar proefstuk toe. Als ze meer dan 3 weken niet in de krant staat, dan maakt ze wel dat ze er in staat. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juni 2018 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |