![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winnen is niet de volgende wereldbeker organiseren hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat noemt zichzelf vlaming en kent niet eens de historiek van zijn eigen vlag... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel vlamingen als walen vinden dat belangrijk : heel het Belgische volk doet dat.
Ons volk is fier op de sportprestaties van de nationale ploeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je hoeveel ik van voetbal ken en waarom ik nooit kijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens alles is maar zo belangrijk dan de aandacht die de media er aan besteedt. Om het met een voorbeeldje te illustreren.....iedereen kent Marc Dutroux niemand kent Michel Fourniret ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zondag voor de finale als België wint en zaterdag voor de kleine finale als België verliest. Het zal zeer vreemd voor de Vlaams-Nationalisten zijn als ze Belgische vlaggen op 11 Juli zullen zien hangen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vang toch heel andere signalen op. Ik moet niets hebben van voetbal, laat staan van de rode Duivels. Toch kijk ik samen met mijn buren (bij ons in de garage op een groot scherm) naar de matchen van de Rode Duivels tijdens het EK of het WK. Het geeft een goed gevoel dat de Rode Duivels momenteel het geluk mee hebben en dat ze staan waar ze nu staan, maar dan ook niet meer dan dat. Net zoals het mij een goed gevoel geeft als het Volleybalteam het goed doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij stoort het niet dat voetballiefhebbers rondrijden in auto volledig in de kleuren van de Belgische vlag. Misschien omdat ik een onderscheid kan maken tussen een voetballiefhebber en een Belgicist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Definieer "volk". Semantische discussie, ik weet het, maar ik ben echt benieuwd wat je hierop gaat antwoorden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat mij genieten van mijn schadenfreude als ik veel mensen van wie ik weet dat het n-va stemmers zijn, zelf de lokale n-va politici zie enthousiast meevieren als de Rode Duivels er een lap opgeven. Over de onzin rond 'volkeren' zijn al draadjes genoeg trouwens. Heb hier in dertijd nog pagina's vol zitten kliederen tegen JVDB om hem op het absurde te wijzen van beweringen dat vlamingen een 'volk' zijn, en walen een ander volk. In ons westeuropees staatsverband zijn er landen, en zijn de bewoners die de nationaliteit van die landen hebben 'het volk'. Al de rest is gezeik. Cultureel kan men daar nog wat belangstelling voor hebben maar daar stopt het. Jan begon dan 10 bladzijden te vullen over 'identiteit' om de boel helemaal te doen ontsporen. In fine begon hij zelfs over 'vraag maar eens aan een Fries of hij enz enz... ' Gelukkig zijn we niet zover gezakt dat we over volksdansen, doedelzakken of Tiroler Lederhosen zijn begonnen. We gaan dat toch niet helemaal terug overdoen zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zou VRT de supporters van de RD genaamd Jan Jambon en Bean Weyts ook moeten interviewen. Om de mening van een vlaamse en een federale excellentie te mogen vernemen over de schitterende prestatie van hun nationale team !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is in de top 10 van domste posten van dit forum. |
|
![]() |
![]() |