![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Van Hiel: ‘Deze gevoelens hebben we allemaal van nature. Zelfs bij mensen die beweren geen druppel racisme in hun bloed te hebben, zie je vooroordelen verankerd liggen in hun brein. Van Hiel ‘Nederlanders en Belgen houden meer van zichzelf dan van Marokkanen of Chinezen, zoals Marokkanen meer houden van hun eigen volk dan van andere bevolkingsgroepen. Ik zeg niet dat dit goed is, maar het zit in de kern van ons mens-zijn.’ https://www.nporadio1.nl/de-ochtend/...-is-een-racist Racisme is dus bij iedereen en overal aanwezig, net zoals dat ook bij Zuid-Koreanen ook in 't bloed gebakken: "Racism in South Korea has been recognized by scholars and the United Nations as a widespread social problem. Racist attitudes are more commonly expressed towards immigrants from other Asian countries" https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_South_Korea Kijk dus eerst maar eens heel diep in je eigen zieltje, racist.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit uwe link!!!! Tanja Dexters schrijft voorwoord nieuw boek Anke Van dermeersch, Dyab Abou Jahjah dient klacht in: “Gratuite belediging” 25/04/2018 om 17:29 ANTWERPEN - Antwerps parlements- en gemeenteraadslid Anke Van dermeersch (Vlaams Belang) stelt volgende week haar nieuwe boek ‘A.N.K.E. #PolitiekIncorrect’ voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Geen afleidingsmaneuvers graag, weerleg m'n post maar eens, racist.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat SDX betreft, ik heb daar contact mee gehad. Het is een vrouw. Ik heb gisteren met mijn eigen ogen gezien dat jij een man bent. En een hele knappe ook nog. ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Bembem heeft geen vrienden.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop toch dat Abou in het stof bijt. Niet omdat Anke of het VB me nauw aan het hart liggen, maar omdat ik niet graag zou hebben dat bepaalde boekjes terug een voorkeursbehandeling zouden krijgen (We are suing her for putting her shoe on the #Coran!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FIFY
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat staat er zoal in dat boek?
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Tanja Dexters qua uiterlijk en qua sportief/sociaal gedrag een erotisch topwijf.
Om haar te doen, zou ik mijn nva-lidkaart verscheuren. (maar na de feiten, wel een kopie aanvragen, desnoods dubbel lidgeld betalen).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of ze wil dat jij haar doet hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat miauwt mijn kat ook. Maar ik heb ze wel van de straat opgeraapt.
Mijn hond heeft ook Belgische identiteitsbewijzen sinds ik hem adopteerde, maar hij komt wel uit een Spaans asiel.