Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2018, 14:59   #61
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dank zij de uitkering waarvoor andere mensen werken en waarop je keer op keer spuwt.
Ook helaas waar... sommigen wenden hun intelligentie enkel aan om vooral niets te moeten doen? Vinden ze " slim" van zichzelf?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 18:46   #62
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee echt? Je IQ helpt je niet wanneer je niet weet hoe dit te gebruiken!
IN Azie draait alles om geld....wie dit heeft betekent iets en wie niets heeft betekent niets en leeft in diepe armoede. Een goed voorbeeld zijn ladyboys, uitgekotst door familie zolang ze geen rijke Westerling aan de haak slaan, lukt dit wel is alles goed. Wanneer vrouwen daar het budget beheren , is dit omdat mannen gokken, drinken en naar hoeren gaan waardoor de kinderen zonder eten zitten en de enige buffel, varken verkocht mag worden die het gezin rijk is. Vroeger was dit probleem hier ook zo, vandaar dat kindergeld in principe aan moeders werd uitgekeerd en niet aan vaders. Wereldwijd zijn mannen in armoede kwetsbaar voor verslavingen en verleidingen, vrouwen kijken sneller naar het belang van de kinderen.

Maar in het Westen zijn vrouwen geemancipeerd, vooral door twee wereldoorlogen en wij kennen geen armoede meer zoals Aziatische landen, daarom is er overleg en ruzie over centen zonder dat één de dienst uitmaakt, of dit nu man of vrouw is. Zo, kan je " hoog IQ" weer even over nadenken.
Ho Alice nee maar nu sleur je er ook al thaise ladyboys bij.... (wtf?)! Euh en zo te zien ken je bar weinig over de materie. First of all: in Thailand kijkt men helemaal niet neer op leden van het 3de geslacht, integendeel zelfs; die ondervinden hoegenaamd geen hinder itt het Westen waar men heel anders kijkt naar transseksuelen. Verder is Azië grotendeels boeddhistisch en monken - hoewel zij bedelen om voedsel - worden er bij wijze van spreken op handen gedragen. En wat betreft je uitspraak 'in Azië draait alles om geld', nee maar, precies alsof dat in het Westen niet het geval zou zijn..... Pfff Alice je spreidt werkelijk je onwetendheid en bias over Azië tentoon dat het gewoon te belachelijk voor woorden is getuige mede je andere domme uitspraak dat Aziatische vrouwen minder geëmancipeerd zijn en blablabla; je typische Westerse kijk van een onwetende blanke vrouw met oogkleppen op en gebrainwasht door het seksistische "gimme 5 dollah love you long time" van de Tour of Duty & co fanaten.

Pffff please give me a break, je kent hoegenaamd niets over Asia en kletst maar uit je nek dat het een lievelust is. En dat moet een geëmancipeerde vrouw voorstellen? LMAO.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2018, 18:50   #63
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dank zij de uitkering waarvoor andere mensen werken en waarop je keer op keer spuwt.
Here we go again
Listen ik heb me - toen ik nog wel voldoende fut had - rot gesolliciteerd om een baan maar niemand wou me. Dus hou uw gemoraliseer + gepreek maar voor uw eigen mr. Betweter.
Oud 18 juli 2018, 19:34   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ho Alice nee maar nu sleur je er ook al thaise ladyboys bij.... (wtf?)! Euh en zo te zien ken je bar weinig over de materie. First of all: in Thailand kijkt men helemaal niet neer op leden van het 3de geslacht, integendeel zelfs; die ondervinden hoegenaamd geen hinder itt het Westen waar men heel anders kijkt naar transseksuelen. Verder is Azië grotendeels boeddhistisch en monken - hoewel zij bedelen om voedsel - worden er bij wijze van spreken op handen gedragen. En wat betreft je uitspraak 'in Azië draait alles om geld', nee maar, precies alsof dat in het Westen niet het geval zou zijn..... Pfff Alice je spreidt werkelijk je onwetendheid en bias over Azië tentoon dat het gewoon te belachelijk voor woorden is getuige mede je andere domme uitspraak dat Aziatische vrouwen minder geëmancipeerd zijn en blablabla; je typische Westerse kijk van een onwetende blanke vrouw met oogkleppen op en gebrainwasht door het seksistische "gimme 5 dollah love you long time" van de Tour of Duty & co fanaten.

Pffff please give me a break, je kent hoegenaamd niets over Asia en kletst maar uit je nek dat het een lievelust is. En dat moet een geëmancipeerde vrouw voorstellen? LMAO.
- lol -
Oud 18 juli 2018, 20:05   #65
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Natuurlijk => de Boeddha. Je hebt introverte naties zoals India waar "spiritualiteit" een grote rol speelde maar je hebt ook extraverte naties zoals Japan waar "spiritualiteit" een rol speelt.

De introverte naties boeiden het niet dat ze overrompelt werden met lage IQ "sukkels", kleinere stammen. De extraverte naties boeide dat wel zoals Japan. Een natie die je kan vernietigen maar nooit verslaan.

Er zijn berichten van Japanners die zich verschuilden achter een boom 2 jaar na de oorlog voorbij was. Hij kwam uit de bossen om iemand te mollen en ging dan terug. Dat noemen ze de meditatieve krijger...

De "hara" speelt daar een belangrijke rol bij. Het punt net onder de navel voor harakiri; een pijnloze dood.
Oud 19 juli 2018, 08:02   #66
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Here we go again
Listen ik heb me - toen ik nog wel voldoende fut had - rot gesolliciteerd om een baan maar niemand wou me. Dus hou uw gemoraliseer + gepreek maar voor uw eigen mr. Betweter.
Typische profiteursmentaliteit die er van uitgaat dat werk moet worden 'gegeven' aan eender wie.

Geen enkele job op de lijst van knelpuntenberoepen kan u doen?

U kan bijvoorbeeld niet bij mensen gaan kuisen ofzo?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 08:07   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Here we go again
Waarom moet ge uw zelf rot solliciteren?

Ik heb daar geen enkel probleem mee.
Ge beweert toch slimmer te zijn dan ik. Dan moet het solliciteren toch een makkie zijn.

Tegenwoordig is zelfs hamburgerflipper een knelpuntberoep. Wel een hint, solliciteer dan niet bij de McD's waar je regelmatig komt...
Oud 19 juli 2018, 15:56   #68
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Waarom moet ge uw zelf rot solliciteren?

Ik heb daar geen enkel probleem mee.
Ge beweert toch slimmer te zijn dan ik. Dan moet het solliciteren toch een makkie zijn.

Tegenwoordig is zelfs hamburgerflipper een knelpuntberoep. Wel een hint, solliciteer dan niet bij de McD's waar je regelmatig komt...
Nogmaals: ik werd afgeschreven door het systeem.Tja.
Oud 19 juli 2018, 17:15   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt er moeite genoeg voor gedaan, beweert u.
Oud 19 juli 2018, 19:17   #70
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trek het u niet aan, ze hebben mij ook afgeschreven vlieg op pensioen
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2018, 22:04   #71
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je hebt er moeite genoeg voor gedaan, beweert u.
Jaja
Next please.
Oud 19 juli 2018, 22:05   #72
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Trek het u niet aan, ze hebben mij ook afgeschreven vlieg op pensioen
Ik lig er niet van wakker ze
Oud 20 juli 2018, 11:03   #73
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Here we go again
Uw antwoord bewijst dat ik geen 'betweter' ben. Het komt gewoon voort uit alles wat je al hebt geschreven; het is gewoon het enige besluit dat iemand daaruit kan trekken.
Trouwens, het is Mr DewareJakob, niet Mr Betweter. Leer lezen aub.
Oud 20 juli 2018, 11:06   #74
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Jaja
Next please.
Voorwaar, een antwoord van iemand met een heel hoog IQ, rolt zo uit je pen nietwaar?
Oud 20 juli 2018, 12:18   #75
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Here we go again
Dat zou ik geloven , mocht je niet zo vaak gepost hebben dat je toch vooral niet wilde werken, en al zeker niet met dienstencheques. Je overwoog zelfs een kind, om maar thuis te blijven...ik baseer me op jouw uitspraken, enige eerlijkheid kan wel, niet?
Oud 20 juli 2018, 12:22   #76
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weer een leugen, ik vat uw eigen commentaar even samen?
Geschorst van de werkloosheid omwille van domiciliefraude...dan maar op het OCMW...die onderzochten ( zijn ze verplicht) of u recht zou hebben op invaliditeit maar ik denk niet dat u ooit genoeg punten kreeg dus nog steeds bij het OCMW? Niets mis mee natuurlijk wanneer dit voor iemand nodig is maar u gaf steeds blijk van rabiate haat tegen werk , vroeg of laat wordt je geactiveerd. Of je nu weer werkloosheid hebt, OCMW of op ziekenkas zit. Dan kun je bewijzen dat je ondertussen veranderd bent?
Oud 20 juli 2018, 14:56   #77
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zou ik geloven , mocht je niet zo vaak gepost hebben dat je toch vooral niet wilde werken, en al zeker niet met dienstencheques. Je overwoog zelfs een kind, om maar thuis te blijven...ik baseer me op jouw uitspraken, enige eerlijkheid kan wel, niet?
Citaat:
Weer een leugen, ik vat uw eigen commentaar even samen?
Geschorst van de werkloosheid omwille van domiciliefraude...dan maar op het OCMW...die onderzochten ( zijn ze verplicht) of u recht zou hebben op invaliditeit maar ik denk niet dat u ooit genoeg punten kreeg dus nog steeds bij het OCMW? Niets mis mee natuurlijk wanneer dit voor iemand nodig is maar u gaf steeds blijk van rabiate haat tegen werk , vroeg of laat wordt je geactiveerd. Of je nu weer werkloosheid hebt, OCMW of op ziekenkas zit. Dan kun je bewijzen dat je ondertussen veranderd bent?
Neen Alice, wederom heb je de klok horen luiden 'zonder te weten waar de klepel hangt', ik heb grote troubles gehad met de Vdab & co niettemin heb ik er wel degelijk m'n beste beentje voorgezet inzake me te engageren in het zoeken naar werk. Meer ga ik er niet over vertellen vermits je toch alles uit z'n verband trekt. Btw re-shame on you van zo met me de spot te drijven. Je weet niet wat het is: aan de onderkant van de maatschappij bengelen terwijl je qua intelligentie wel de capaciteiten hebt maar omwille van EQ (emotionele intelligentie!) redenen telkens het deksel op de neus krijgt.
Oud 20 juli 2018, 14:58   #78
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En nu back on topic please.
Oud 20 juli 2018, 15:51   #79
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Neen Alice, wederom heb je de klok horen luiden 'zonder te weten waar de klepel hangt', ik heb grote troubles gehad met de Vdab & co niettemin heb ik er wel degelijk m'n beste beentje voorgezet inzake me te engageren in het zoeken naar werk. Meer ga ik er niet over vertellen vermits je toch alles uit z'n verband trekt. Btw re-shame on you van zo met me de spot te drijven. Je weet niet wat het is: aan de onderkant van de maatschappij bengelen terwijl je qua intelligentie wel de capaciteiten hebt maar omwille van EQ (emotionele intelligentie!) redenen telkens het deksel op de neus krijgt.
Uw EQ maakt het onmogelijk dat iemand met een hoog IQ (jij dus (sic)) geen werk kan vinden. Interessant excuus.
Oud 20 juli 2018, 16:26   #80
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw EQ maakt het onmogelijk dat iemand met een hoog IQ (jij dus (sic)) geen werk kan vinden. Interessant excuus.
Klinkt nochtans als de combinatie voor goed betaald consultant werk. Intelligentie om te kunnen converseren, EQ om de wensen van de klant aan te voelen en terug die intelligentie om die wensen om te buigen naar wat die klant echt nodig heeft.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be