![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jobs moeten dienen voor persoonlijke tevredenheid, meer niet.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet gij om de kost te verdienen? Waarop zit ge uw zever te tokkelen? Zit ge daar in uwen bloten? Verplaatst ge u op uw blote voeten? Schaf de "gebakken lucht" af en ge zit terug in het steentijdperk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben je 1 of andere Viking raider?
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als de cowboys. Die waren alleen maar aan t neuken en zuipen. Al snel gedegenereerd. Ze vielen iedereen lastig.
De piraten. Hetzelfde. De ninja's. Hetzelfde. De indianen. Hetzelfde. De Vikingen. Hetzelfde. Beschavingsgewijs een 4 jarig kind volgens zo'n Gipsy type....
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als bij de moslims?
![]() Werken krenkt hun macho ego. Werken is voor Jeanette en "Loser". Whahaha. Woestijn Rover. Drugs Dealer. Sultan. Kalief. Pasha. "Ikke ben stoer en arm." Goed voor u. Val een ander lastig.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kost wat tijd en moeite om mensen te beschaven.
Ga naar een indianenreservaat. Allemaal aan de drugs. Ze willen gewoon wat vissen en jagen. Wat roven en raiden. ![]() Dat "settlen" enzo. "Wolf's Rain" was wel leuk om te kijken.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is altijd goed gekomen om je poorten wagen wijd open te zetten.
Die zijn plaatsen gewend waar kartels, bendes, rovers, raiders, struikrovers, kaliefen, cowboys en indianen de plak zwaaien. Stromend water? Riolering? Nutsvoorzieningen?
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Rusland wonen ongeveer 160 verschillende etnische groepen en inheemse volken.
Rusland; het beschaven van Azië en al hun etniciteiten. We zijn langzaam aan t afzakken naar zo'n rolletje; Europa zijnde.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het zwerfafval was uitgestorven. Zuipt wat minder; Rus. "Ik kan niet rusten voor ze allemaal de hamer van rechtvaardigheid ontmoeten."
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Google heeft officieel aangekondigd al de DEI initiatieven bij aanwervingen te laten varen...
Je zal daar weer puur enkel op Merites kunnen binnen geraken.Genderspecifieke en Racistische overwegingen(feitelijk onwettelijk!) tellen niet meer mee. De invoering aan AI heeft meteen ook alle noodzaak aan te veel "Diversity Equality Inclusive" zakken vlees geschrapt.... AI kan evengoed,zo niet beter-, lullen en heeft geen knuffelruimtes ,fruit-salad bars en kindercreches nodig..... In een softwarebedrijf zijn altijd gevulde koffie- en cola machines,nachtelijke pizzaleveringen (halal en andere-) en STILTE van veel groter belang dan al die QUATCH... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 7 februari 2025 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geld stroomt binnen in de kassas van de Vlaamse Overheid....
Een stuk van kelts verloning,ongeacht wat mijn werkgever er nog moet opleggen(gestraft omdat hij mij tewerk stelt in plaats van een of ander sociaal geval dat subsidies kan binnentrekken om aan te houden) En natuurlijk ook de heffingen op de vrachtwagens.... Dat geld moet natuurlijk uitgegeven worden... Aan versmallingen,verhinderingen en wanorganisatie om de immer groeiende verkeersstromen zo onhandig,duur en verspillend mogelijk te maken. Maar ook aan het opzetten van "monitoring" systemen die,we WETEN het wel,alleen maar dienen om ons later nog meer te belasten... Zo hebben de meerderheids-bullshitjobbers ion het babbelement beslist om emissiecontroleposten te laten bekostigen door de kelten langsheen onze wegen.... https://www.vlaamsparlement.be/nl/pa...tieven/1848785 Ik heb ondertussen onthouden dat er nu slechts nog één partij over is die mordicus niks van dergelijke ZEVER moet weten.......Onthouden telt niet voor mij,je bent VOOR meer controlezever of TEGEN meer controlezever. Want al dat "monitoren" creeert uiteindelijk alleen maar nog MEER bullshitjobbers,ongeacht hoeveel computers er verder ingezet worden...50 jaar na de opkomst van de eerste microprocessors weten we dat er in Vlaanderen geen enkele maatschappelijke efficiency door bereikt is,enkel door tewerkgestelde universitairen zonder verder nut veroorzaakte data-belastings-zever. En een gans halfrond b u l l s h i t j o b b e r s die,in deze tijden van een dreigende Europese oorlog,rustig verder gaan met het opzetten van een "1984" controlesysteem in plaats van het volk te vertegenwoordigen....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 21 februari 2025 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ex bullshitjobber (adviseur) vertelde reeds 13 jaar geleden in een programma van een ooit economisch gerichte zender (kanaal-Z ,dat ook al lang een bullshitkanaal voor bullshitjobbers geworden is )dat het eigenlijk allemaal maar voor niks is,al die managementlagen.....
https://www.youtube.com/watch?v=qVmlelAnLWU Gezien echter dit al zowat 100 jaar bestaat is het een soort geloofskwestie geworden,moeilijk uit te roeien... Sedert mijn werkgever overgenomen werd door een VEEL grotere firma zie ik vanuit mijn werkhok de bullshit ook stijgen en het bereikt al eens mijzelf. nog enkele jaren volhouden kelt,nog enkele jaren........
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 23 februari 2025 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als beheerder van een waterzuiveringstation van een stiekem geen klein bedrijf in de Brusselse rand, zie ik een hoop bullshitjobbers langs komen. Nu, de VMM mensen die stalen komen nemen om te kijken dat we niet aan't kloten zijn (te vuil water lozen), daar kan ik geen bezwaar tegen maken.
Ik kan ook fouten maken, en ik moet werken met de fouten vanuit productie... Dus een extra controle is geen slechte zaak. Maar ik begrijp niet waarom er -vanuit de VMM- elke paar maand een ploeg komt kijken, en dan afhankelijk van wie ze spreken en waar de besprekingen gehouden wordt, de "aandachtslijst" sterk kan veranderen. Komen ze bij mij uit, dan is de aandachtslijst "duur". Kwestie, ik zit met mijn neus op de feiten. En kan/wil de inspecteurs niet uit eten nemen.
En is die officiële aandachtspuntenlijst plots heel en komen ze af met "die lege vaten moeten op een ander soort van opvangbak geplaatst worden", of "houten paletten zijn eigenlijk niet goed op die lokatie". Oftewel, dingen die met een beetje moeite voor een paar euro uit te voeren zijn, maar de noodzakelijke onderhoudswerken of peperdure verbeteringen, die staan misschien in een documentje pagina 16bis als: "te overwegen". Dit spelleke heb ik nu al 3 jaar aan mijn kloten.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja....
Dan heb je een doktoraat,ben je eigenlijk al wat gevorderd in leeftijd, en moet je ergens toch wat dineros vandaan binnen rakelen... Gelukkig zijn er allerlei namaak-onderzoeken waar de universitaire geschoolde nutteloze elite zich in kan wentelen... https://www.meteo.be/nl/info/nieuwso...equalities-sw2 We mogen zeker zijn dat de Kelten nog veel nut en voordeel zullen genieten hiervan..... Nog 3 jaar langer werken straks,om die "geschoolde koterie" hun (on)verdiende boterham te bekostigen.... ![]() noot; Ik kwam eigenlijk het weerbericht bekijken op het KMI....meer moest dat niet zijn...
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 25 februari 2025 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demir gaat snoeien in een enkele bullshitjob: nog slechts 1000 cheques voor de loopbaancoach per maand meer.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar werken er tienduizenden van allerlei zulke coaches, onder meer in de burn-out industrie. Wie herinnert er zich niet de ACV-affiche 'Happy Burnout' met taart en kaarsje.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jaarlijkse rondgang door de bedrijfsgeneesheer, geen fouten vastgesteld... Of toch madame den doktoor moest toch iets in haar rapport kunnen zetten. Alle witte toiletbrillen moesten vervangen worden door een gekleurde zodat een slechtziende/blinde kon zien dat de bril neerlag of rechtstond. Madame den doktoor komt al jaren op inspectie en nooit heeft ze één woord gezegd over de toiletten, wat ne hoop zever in pakskes was dat nu. Toppunt er werken in dat labo geen slechtzienden of blinden. Bullshit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jaarlijkse rondgang door de bedrijfsgeneesheer, geen fouten vastgesteld... Of toch madame den doktoor moest toch iets in haar rapport kunnen zetten. Alle witte toiletbrillen moesten vervangen worden door een gekleurde zodat een slechtziende/blinde kon zien dat de bril neerlag of rechtstond. Madame den doktoor komt al jaren op inspectie en nooit heeft ze één woord gezegd over de toiletten, wat ne hoop zever in pakskes was dat nu. Toppunt er werken in dat labo geen slechtzienden of blinden. Bullshit. |
|
![]() |
![]() |