![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: vrouwen met macht | |||
eerder ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40,00% |
eerder neen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 60,00% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kan dan ook wel wat... argumenten in de schaal werpen. ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 juli 2018 om 06:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach wat is er jongen? Kwaad omdat de wereld nu weet dat je een stijve krijgt van De Block, Merkel en May?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn vrouwen met macht seksueel aantrekkelijk?
Dat hangt van verschillende factoren af denk ik. Persoonlijk had ik altijd liever een bazin dan een baas. Dat had niets met iemands uiterlijk vandoen en ook niet dat ik mij meer slaafs zou gedragen tegenover een seksueel aantrekkelijke machtige vrouw. (sounds like an SM mistress) Al bij al, ik ben eigenlijk bang van vrouwen. Ok, op naar de tettendraad dan maar. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2018 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn genetisch geprogrammeerd om te geilen op vruchtbare vrouwen. Vrouwen zijn geprogrammeerd om te geilen op mannen die goed voor de kroost kunnen zorgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Als de buurvrouwe kuist staat er een paard in de gang en nog een hele uierwinkel erbij' ![]() Ik hoop dat mijn vorige zin een beetje geloofwaardig weet over te komen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrouwen die gaan voor hun doelwit , voor zichzelf zorgen, zichzelf respecteren en verzorgen zijn sowiso aantrekkelijk. Vrouwen die hun macht hebben verworven en niet willen afgeven en al hun energie steken in het behouden van hun macht en niks in hun eigen gezondheid en uiterluik voorkomen zijn dan weer kotslelijk.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is op dat opzicht dat mannen en vrouwen ook erg verschillen. Mannen willen hun oneindige voorraad sperma verspreiden en vrouwen willen hun beperkt aantal eitjes laten bevruchten met het "juiste" sperma. Wat het "juiste" sperma is verschilt van vrouw tot vrouw. Sommige vrouwen willen een brede sterke man die hun kan oppakken en rondzwaaien. Sommige vrouwen willen een tengere magere bonenstaak met 5 auto's en een kasteel met bodyguards en personeel. Het belangrijkste in onze maatschappij vandaag is vooral: veel geld hebben. Elke vrouw die dat ontkent lieg dat ze zwart ziet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 30 juli 2018 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een mexicaanse dragqueen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen met macht stralen mannelijke energie uit.
Ik krijg daar een slappe van, maar de betacuck-homofielen hier uiteraard een harde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijg eens over mijn fluit, betacuck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regel uw dates met een ander, viezerik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straalt de negerin-buurvrouw veel macht uit ? Domineert ze je ? Face sitting en zo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Voor ge weer driehoekt : dat feit staat te lezen in Sapolsky - Behave)
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 30 juli 2018 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |