![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twijfelachtige zaak inderdaad.
Mogen Muslims Lachen? Een vrouw mag nog geen andere man bekijken op straat. Lachen kunnen ze niet. Loop je er eentje voorbij op straat dan ben je al bijna half dood door de blikken. Toch even meegeven: Lachen & Humor in de Islaam Zo hadden de Joden éne zekere 'Max Tailleur' Bij ons draaien de grappen meer om 'Domme blondjes' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslim vrouwen gaan ook naar de winkel en worden daar ook bediend door mannen. Ik zie moslims regelmatig zeveren en lachen onder elkaar. Kritiek moet kunnen maar U moet toch niet te fel overdrijven met onzin te vertellen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 augustus 2018 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over het aantal vermeende verkrachtingen en dat in Keulen... niet over iets anders Als je jouw link er wat nauwkeuriger op naleest dan staat daar inderdaad iets over een getal van 1000 aangiftes voor de vier grote steden : Keulen, Düsseldorf, Dortmund en Bielefeld... dat zowat 20 dagen later ná de feiten ( toch wel lang he ) voor zo'n ernstige misdaden ) en dat nádat extreem rechts er al politieke munt uit geslagen had via de sociale media. En die 1000 omvatten aangiften de hele waaier : ...dat gaat dus van een pickpocketing, over naar 'roofdiefstal' (dit is goed voor zowat 78% van de aangiften en wat betreft de seksuele daden ( dat zijn dan de overige 22 % ) gaat dat ook van 0 (een toespeling) tot 100 (regelrechte aanranding & verkrachting ) Wat betreft Keulen staat er dat er één iemand tenslotte veroordeeld geweest is voor aanranding. ... conclusie 'fait divers' op vlak van het aantal verkrachtingen die dagelijks gebeuren door (vooral) autochtoonse Duitsers _ 't schijnt dat het moet ingebakken zijn daar ( ter vergelijking België 8 per dag met Vlaanderen de slechtste leerling van de klas ) _ die meestal te zoeken zijn binnen bekende kringen. Men schat dat slechts 10% wordt aangegeven Laatst gewijzigd door praha : 2 augustus 2018 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klinkt niet echt geloofwaardig maar het zou best kunnen wat u daar schreef. Begrijpt u mij niet verkeerd: ik zit daar ook niet echt op te wachten dat ze zouden lachen, misschien ga ik mij dan weer andere vragen stellen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 augustus 2018 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=praha;8771347)
... conclusie 'fait divers' op vlak van het aantal verkrachtingen die dagelijks gebeuren door (vooral) autochtoonse Duitsers _ 't schijnt dat het moet ingebakken zijn daar ( ter vergelijking België 8 per dag met Vlaanderen de slechtste leerling van de klas ) _ die meestal te zoeken zijn binnen bekende kringen. Men schat dat slechts 10% wordt aangegeven[/QUOTE] Hoeveel dan die avond door autochtoonse Duitsers ? En hoeveel autochtoonse Duitsers zijn er, hoeveel asielzoekers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar hee ? Skobelev zou als die hard blokker toch uiterst blij moeten zijn met zo een aanwinst voor zijn partij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee...als ge de 'wilde' verhalen moogt geloven waren het vooral Noord-Afrikanen...maar we weten hoe die voor 99% zijn opgeklopt op de sociale media
Niettemin wil ik aannemen dat alle incidenten, die avond, op hun rekening staan Vraagt blijft waarom die selectieve verontwaardiging als het 'slechts' over twee verkrachtingen zou gaan Duitsland heeft gewoon een verkrachtingscultuur ingebakken...elke keer er grotere massafestiviteiten zijn is het van jan De oktoberfesten ( waar dien autochtoon goed zat en geil is ) spannen de kroon. En dan zwijgen we nog over het aantal 'gewone' dagelijkse verkrachtingen als er niks te doen is. ... dat moet dan ongeveer minimum op een goede 90 komen als we het vergelijken met België 2 die avond in Keulen... of althans aangiftes ervan Citaat:
Hoeveel assielzoekers precies is moeilijker om op te zoeken...enkel de nieuw geregistreerden Eeen kleine 200.000 in 2017 en alsmaar dalende Ook die moogt ge er van mijn part allemaal aftrekken. Uit officiele cijfers van de Duitse BKA zou je na veel getowtrek en ongefundeerd statistisch werk kunnen besluiten dat migranten zowat 4 1/4 maal vaker verkrachten dan hun autochtoonse rivalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...neen, dat deed ik niet...ge moet beter lezen
Ik noemde de gebeurtenissen in Keulen een 'fait divers' enkel op basis van het gering aantal verkrachtingen Let daarbij ook even op de 'aanhalingstekens'. Ik keur die absoluut niet goed, geen enkele verkrachting trouwens maar het blijft klein bier ( hoe ironisch ) vergeleken in aantallen Er zijn e twee, Bobke, twee gevallen die _ als de aangiftes kloppen _ effectief gevallen van verkrachting zouden zijn. In tegenstelling tot jou ben ik niet selectief verontwaardigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar of dat door de kiesintenties komt, of door zijn alcoholpercentage valt nog uit te maken. De man is eigenlijk voor niets een reclame : niet voor Kortrijk, niet voor de West-Vlamingen, niet voor onze cultuur. Hij vermeldt wel een stuk of 1.000 keer Pakistan, en "boerka" is ook precies iets dat hij graag vermeldt. Nu heb ik ooit gelezen dat negatieve reclame ook reclame is. Dus als je heel de tijd Pakistan en boerka roept, dan mogen we vrezen dat er binnenkort massa's Kortrijkzanen een boerka gaan aantrekken, en hun vakantie in Pakistan doorbrengen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noemde het geen fait divers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Of : "Shit, ik ben hem in Pakistan vergeten..."
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook niet...nogmaals je moet leren lezen
En dit : "Uit officiele cijfers van de Duitse BKA zou je na veel getowtrek en ongefundeerd statistisch werk kunnen besluiten dat migranten zowat 4 1/4 maal vaker verkrachten dan hun autochtoonse rivalen." al zeker niet ... dat heb jij gewoon even in mijn mond willen werpen. Blijft dus nog de vraag waarom de rest van de verkrachtingen ( dat moeten er dan zo'n 70-tal zijn ) elke dag wel fait divers zijn hé ...want daar hoor ik je zeer stillekes over wezen. Lijkt een beetje op de selectieve verontwaardiging op het ritueel slachten die ene hoogdag in het jaar...de 364 andere dagen blijft het stil |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog meer vermeldt hij : "hou u mulle" of "ik sla je op u mulle". Het V(Blok) maakt het weer eens bont. Tjsonge, tsjonge. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 augustus 2018 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
CD&V, O-VLD, N-VA zijn voor en hebben een akkoord daarover, SP.a was in een vorige regering al positief daarover, en Groen wil automobilisten sowieso een heksenjacht aandoen. Wat blijft er dan nog over? Lijst Dedecker? (bestaat dat nog?), Vlaams Belang, en ik weet of er nog iets is.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is standaard taalgebruik voor het uitschot van het vlaams blok toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht U dat dit forum er louter is om uw politieke ideeën te kunnen promoten ? |
|
![]() |
![]() |