![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het Pallieterke is puur leedvermaak.
Ja, we hebben reeds gelezen wat onze collega heeft geschreven.
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die man zei dan ook de waarheid over 'jouw' land en niets kwetst meer dan dat.
|
|
|
|
#64 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nope, zeer zeker het Pallieterke.
Hoe ik dat weet? Ik ben reeds een aantal van die zogenaamde "verslaggevers" tegengekomen. Jongens toch, in geen tijden zo gelachen! ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 22 november 2004 om 20:54. |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
You should be.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Nu er al wat regen op gevallen is zijn die B-Plus-stickers wel heel eenvoudig los te trekken. Betere lijm gebruiken volgende keer, mannen...
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou jij niet beter naar de les gaan in plaats van onze stickers te verwijderen? Je draagt water naar de zee hoor!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 23 november 2004 om 22:19. |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#72 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Maar er zitten nog Ronduitn N-VA'ers genoeg op de stadscampus, misschien maar eens een gecoordineerde actie op poten zetten. Laatst gewijzigd door zorroaster : 24 november 2004 om 01:22. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doe gerust. Wij zijn met meer en hebben meer geld. In een mum van tijd hangen ze er weer... in tienvoud
Ons krijg je niet meer kapot. Daarvoor hebben jullie ons land een keer te veel verraden. |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat kan mij dat nu schelen, achterlijke kloot.
Nog eens een keer klaar en duidelijk voor die idioten waarvoor ik alles tien keer moet zeggen: ELKEEN, T ZIJ WAAL OF VLAMING, DIE MIJN LAND VERRAADT, IS MIJN VIJAND. |
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik kijk er al naar uit. Ik denk trouwens dat je niet echt weet wat je hier aan 't zeggen bent, maar goed Trouwens, Voorpost en TAK tesamen tegen België; dat wordt fun, begin al maar Bubbels te mobiliseren, het zal nodig zijn Ohja, breng dan eens zo'n BUB-vlag mee, dat is jullie enige vlag die VBJ Dilbeek nog niet heeft in zijn collectie
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het verlies van die vlag destijds was een schande.
Wij zullen onze vlag nooit meer aan de vijand verliezen. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Breng er dan wel één mee hé Trouwens, jullie deden weinig moeite om die stoute VBJ'er te weerhouden jullie vlag mee te nemen.
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik was er niet bij en kan dus niet over de feiten oordelen.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Minister-President
|
B-Plus, wat is dat? Zijn dat gasten van het bejaardenhuis? Of is dat een magarinemerk?
|
|
|
|