![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Pallieterke is puur leedvermaak.
Ja, we hebben reeds gelezen wat onze collega heeft geschreven.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man zei dan ook de waarheid over 'jouw' land en niets kwetst meer dan dat.
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, zeer zeker het Pallieterke.
Hoe ik dat weet? Ik ben reeds een aantal van die zogenaamde "verslaggevers" tegengekomen. ![]() Jongens toch, in geen tijden zo gelachen! ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 22 november 2004 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You should be.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Nu er al wat regen op gevallen is zijn die B-Plus-stickers wel heel eenvoudig los te trekken. Betere lijm gebruiken volgende keer, mannen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij niet beter naar de les gaan in plaats van onze stickers te verwijderen? Je draagt water naar de zee hoor!
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 23 november 2004 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar er zitten nog Ronduitn N-VA'ers genoeg op de stadscampus, misschien maar eens een gecoordineerde actie op poten zetten. Laatst gewijzigd door zorroaster : 24 november 2004 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe gerust. Wij zijn met meer en hebben meer geld. In een mum van tijd hangen ze er weer... in tienvoud
![]() Ons krijg je niet meer kapot. Daarvoor hebben jullie ons land een keer te veel verraden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan mij dat nu schelen, achterlijke kloot.
Nog eens een keer klaar en duidelijk voor die idioten waarvoor ik alles tien keer moet zeggen: ELKEEN, T ZIJ WAAL OF VLAMING, DIE MIJN LAND VERRAADT, IS MIJN VIJAND. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik kijk er al naar uit. Ik denk trouwens dat je niet echt weet wat je hier aan 't zeggen bent, maar goed ![]() Trouwens, Voorpost en TAK tesamen tegen België; dat wordt fun, begin al maar Bubbels te mobiliseren, het zal nodig zijn ![]() Ohja, breng dan eens zo'n BUB-vlag mee, dat is jullie enige vlag die VBJ Dilbeek nog niet heeft in zijn collectie ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verlies van die vlag destijds was een schande.
Wij zullen onze vlag nooit meer aan de vijand verliezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Breng er dan wel één mee hé ![]() Trouwens, jullie deden weinig moeite om die stoute VBJ'er te weerhouden jullie vlag mee te nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er niet bij en kan dus niet over de feiten oordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() B-Plus, wat is dat? Zijn dat gasten van het bejaardenhuis? Of is dat een magarinemerk?
|
![]() |
![]() |