![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij nee.
30 jaar terug zaten er nog steeds veel in zo een cité. Ik heb dat nog gezien dat mensen zich wasten op hun koertje met een emmer koud regenwater. Triestig maar wel realiteit.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 augustus 2018 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat uw typetje er terug in gekropen is, vanuit de villa's van uw adoptiefouders.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat het niet meer kan, maar dan ben je al echt aan't zoeken met een vergrootglas, waarschijnlijk in kraakpanden en dergelijke.
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ja, en toen nam ook de welvaart toe en met deze welvaart ook de vraag naar vreemde arbeidskrachten met alle gekende maatschappelijke problemen van vandaag. Je kan dan ook de vraag stellen of we destijds zo veel slechter af waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het staat je vrij om terug te verarmen, hoor, maar denk niet dat het een realistisch plan is. Gaat Amerika ooit gedekoloniseerd worden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30 jaar geleden nog enkelen. Die zal ik dan nog gezien hebben. Nu zie ik dat niet meer. Toch niet op de manier van destijds. Want er bestaan nog veel van die huisjes. Iets beter nu maar nog steeds triestig. Dat verhuren ze toch nog aan 500€ of meer. Een klant van mij heeft er zo honderden. En is ze gierig als de pest.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had er mij ook moeten kopen toen.
Sommigen gingen weg voor 20000bfr. Zeg maar 5000€
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 augustus 2018 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze in Marokko al overal waterleiding?
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik heb me zo op de koer nog gewassen bij mijn grootmoeder. Maar dat is wel 60 jaar geleden. Het was ook geen regenwater maar grondwater. Ik vraag me af of ze tegenwoordig nog weten dat er een verschil bestaat tussen pompen die grondwater geven of pompen die regenwater geven.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze welvaart was beperkter maar pas met de vreemdelingen kwamen er zware problemen in het land.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij toch echt af waar die huisjes zijn. Reeds jaren geleden werd overal in ons land waterleiding, gas en elektriciteit gelegd!
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was allemaal cité..beluik. Op de Brugse poort ook veel. Aan het zuidpark tussen de roosenveldlaan en het water de muinkaai. Al dat er tussen staat bijna is van die klant. Nu ziet er dat wel wat beter uit. Maar binnen.. nog steeds triestig hoor.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is volledig gerenoveerd en het culinair hart van Gent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jaren terug wilde niemand daar een huis kopen want het was het laagste niveau van Gent. Die huizen zijn daar allemaal verkocht tussen de 20000bfr en 80000bff. Tussen de 500 en 2000€ dus. Echt waar. Circa 40 a 45 jaar geleden. De intresten stonden toen circa 15 a 18% en de mensen dachten dat het niet ging opbrengen. Toch zijn ze verkocht natuurlijk en nu staan ze peperduur.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 augustus 2018 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn de rijkste van Gent. Je zou dat niet vermoeden zo achter dat vuil getrek he?
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|