![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er over deze zaak al heel veel gefantaseerd is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het enige wat de Vl Reg decretaal mag doen is een aantal kandidaten voorstellen. ook nogal cruciaal dat die raad dan al wel samen komt vóór de benoeming in de notulen van de Vl Reg komt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() soit, wordt ongetwijfeld vervolgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Hola, Tom Lanoye heeft stront geroken!
Maar als ik zijn gezicht zie, heeft hij dat precies altijd.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/giv5n4ga
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lanoye's theater heb ik nooit gevolgd. Zijn opiniestukken lees ik dan wel weer graag. Gewoon omdat daar steeds dingen in staan die je verwonderen, nieuwe inzichten. Dat kan je van de meeste opinieschrijvers niet zeggen. Die recycleren steeds dezelfde zever. Wat Lanoye in zijn stuk over Doornaert schreef, komt neer op wat ik hier ook al schreef : Sire, er zijn geen Vlamingen meer.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten toch al langer dat er geen Vlamingen zijn maar alleen Belgen?
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat heeft dat dan te maken met het gegeven dat Oma bij Mia op school zat? Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 augustus 2018 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sire er zijn geen Belgen meer was al langer van tel. In wat men België noemt wonen alleen nog ontwortelden.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toneel interesseert mij niet, dus kan ik niet van meespreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die uitleg ken, uit ervaring.
Ik moest op zekere dag correctioneel verschijnen en in dat bepaalde dossier zat ook een "Belgacom-dossier" zoals een tapdossier toen genoemd werd. Bestond uit een veertigduizend bladzijden telefoontap, men bracht dat binnen met pirrewitjes. Nu, op een gegeven moment vroeg één van de rechters aan de procureur of dat hij nog iets te zeggen had over het tapdossier. Sprak de procureur dramatisch en met wijde gebaren, "het dossier spreekt voor zichzelf". Goed, zei de rechter, dan zwijgen we daar verder over, want er staat niets in. Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 september 2018 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() rvs dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo gelukkig ziet ie er nochtans meestal niet uit.
![]() |
![]() |