Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2018, 17:59   #61
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gedurende 15 jaar onder Nederland, ook niet echt om naar te verwijzen hoor. En terug aansluiten bij Nederland is ook niet precies dat waar ik op zit te wachten, om daar dan weer stiefkinderlijk behandeld te worden zeker,...nee dank u.
De periode 1815 - 1830 was enorm voordelig voor Vlaanderen. Denk maar aan de stichting van de Gentse Universiteit, de vernederlandsing van het onderwijs, de aanleg van goede wegen, het terugdringen van hongersnood enz... Wie dit ontkent moet terug naar school.
Citaat:
Trouwens waarom is iedereen altijd direct van mening dat Vlaanderen bij iets hoort aan te hangen. Luxemburg is kleiner dan Vlaanderen en dat bestaat ook op zich zelf, we moeten echt niet van de ene moeialbende verhuizen naar de andere die zich dan gaat komen moeien in ons Vlaamse huishouden. 't Is al ruim genoeg dat Europa zich met alles en nog wat komt bemoeien en overigens, als lidstaat van het verenigde Europa is er geen enkele reden om ons nog eens te gaan verenigen met Nederland of eender welk ander land. Zonder daar een eenheid mee te vormen kunnen we ook daarmee akkoorden afsluiten hoor, daarvoor hoeven echt ons niet van hen afhankelijk te maken.
We kunnen natuurlijk met Nederland samenwerken en dat gebeurt nu al op militair en economisch vlak maar veel beter zou een staatkundige hereniging zijn. Vlaanderen heeft 6 miljoen inwoners en Nederland liefst 17 miljoen. Tel uit je winst. Bovendien heeft Nederland een gezonde staatsschuld, jij blijft vermoedelijk liever aanmodderen in het onzalige belgisch staatsbestel met de ingebakken transferten naar Brussel en Wallonië. Ik begrijp dit niet.

Laatst gewijzigd door robert t : 4 september 2018 om 17:59.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 18:07   #62
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verwacht dat het Vlaams Belang een goede verkiezingsuitslag tegemoet gaat want samen met mij zijn er heel veel anti Vlaamsbelangers die daar ook van overtuigd moeten zijn, af te meten aan hun bitsigheid en haat die ze vertonen ten aanzien van het Vlaams Belang.
Wat is er nieuw dan wel ? Op het vlaams blok schoppen is gewoon ongoing business. Dat is al zo vanaf het moment dat ze gestart zijn.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 20:19   #63
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
OP de VRT werd Geert Wilders openlijk een varken genoemd, en Melania Trump een griezelig mens zonder smaak.
Dat varken heeft toch klacht neergelegd voor laster en eerroof mag ik veronderstellen ?
Oud 4 september 2018, 20:23   #64
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik verwacht dat het Vlaams Belang een goede verkiezingsuitslag tegemoet gaat want samen met mij zijn er heel veel anti Vlaamsbelangers die daar ook van overtuigd moeten zijn, af te meten aan hun bitsigheid en haat die ze vertonen ten aanzien van het Vlaams Belang.
De massa liep te hoop voor Geert en Philip. Of misschien toch niet: er was simpelweg minder volk dan op een normale vogeltjesmarkt. Ze joegen mensen weg van de markt.

Het valt niet uit te sluiten dat het VB een stukje terugwint van de hoop verloren kiezers. Maar volgens mij zal het niet veel zijn.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 20:55   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De massa liep te hoop voor Geert en Philip. Of misschien toch niet: er was simpelweg minder volk dan op een normale vogeltjesmarkt. Ze joegen mensen weg van de markt.

Het valt niet uit te sluiten dat het VB een stukje terugwint van de hoop verloren kiezers. Maar volgens mij zal het niet veel zijn.
Ik kom wel eens meer op een markt waarvan ik dan denk van," wat scheelt er, er is zo weinig volk en weinig kramen", zonder dat er iemand van het VB met gevolg daar rond loopt.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 21:08   #66
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kom wel eens meer op een markt waarvan ik dan denk van," wat scheelt er, er is zo weinig volk en weinig kramen", zonder dat er iemand van het VB met gevolg daar rond loopt.
Vooruit ik zal je mijn goed hart tonen

Het bezoek van Wilders was een enorm succes en bracht een ongelofelijke mensen massa op de been
Ik schreef het toch al; Een Vlaams Belanger moet van geen Hollanders weten. Dat zijn tegenpolen.
De enigen waar die min of meer mee overeenkomen zijn andere VB Antwerpenaren. Zelfs een Limburger is in hun ogen een vreemde. Extreem rechtse mensen bouwen geen bruggen maar bouwen muren.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 september 2018 om 21:13.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 21:17   #67
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als je de journalisten en de partijmensen van VB en PVV er aftrekt kan je zelfs zeggen dat geen kat geïnteresseerd was voor de blijde intrede van Wilders in Antwerpen.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 4 september 2018, 21:20   #68
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt.
Dat heb ik ook al meegemaakt.

Oud 4 september 2018, 21:32   #69
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Vogelenmarkt van nu, is ook niet meer te vergelijken met de Vogelenmarkt van vroeger.

Het is een heel ander soort markt geworden.
Oud 4 september 2018, 21:32   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Vogelenmarkt van nu, valt ook niet meer te vergelijken met de Vogelenmarkt van vroeger.

Oud 4 september 2018, 22:33   #71
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

De afgang van het VB blijft maar verder duren. Wilders op de Vogelmarkt ...
Quelle déchéance.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 22:39   #72
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je de journalisten en de partijmensen van VB en PVV er aftrekt kan je zelfs zeggen dat geen kat geïnteresseerd was voor de blijde intrede van Wilders in Antwerpen.
Erger...

Oud 4 september 2018, 22:59   #73
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zou dat nu komen, met al die beveiliging rond Wilders, helikopters in de lucht, politie die op elke hoek van de straat aanwezig is?

Wilders had ook een kogelvrije vest aan.

Het lijkt mij dat uw multiculturele droom niet meteen de meest gezellige toestanden oplevert.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 23:06   #74
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hoe zou dat nu komen, met al die beveiliging rond Wilders, helikopters in de lucht, politie die op elke hoek van de straat aanwezig is?

Wilders had ook een kogelvrije vest aan.

Het lijkt mij dat uw multiculturele droom niet meteen de meest gezellige toestanden oplevert.
Wat heeft multicultuur met die rare Mozart te maken?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 4 september 2018, 23:12   #75
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft multicultuur met die rare Mozart te maken?
Je weet niet wie Geert Wilders is?

Zoek eens via Google zou ik zo zeggen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 00:36   #76
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De Vogelenmarkt van nu, valt ook niet meer te vergelijken met de Vogelenmarkt van vroeger.

met waarschijnlijk een heel ander publiek. Het is bij mij minstens 26 jaar geleden dat ik nog op die markt geweest ben. Normaal, als ik het eerder had geweten, was ik wel gegaan maar intussen was er op die dag een geburen feest gepland en eerlijk gezegd, om in dat compleet ge- on- reorganiseerde Antwerpen gaan rond te tuffen had ik ook al niet veel goesting.

Ik stel mij de vraag, komt daar anders nog wel volk naar die markt, in zo een chaos stad zoals Antwerpen. Buiten een stel verloren gelopen Hollanders en en halve wereld arabieren zal dat niet al te veel meer zijn zeker?
Oud 5 september 2018, 00:37   #77
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
De afgang van het VB blijft maar verder duren. Wilders op de Vogelmarkt ...
Quelle déchéance.
Neem jij je wensen maar voor waarheid jong, de ontnuchtering zal dan des te groter zijn.
Oud 5 september 2018, 00:42   #78
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vooruit ik zal je mijn goed hart tonen

Het bezoek van Wilders was een enorm succes en bracht een ongelofelijke mensen massa op de been
Ik schreef het toch al; Een Vlaams Belanger moet van geen Hollanders weten. Dat zijn tegenpolen.
De enigen waar die min of meer mee overeenkomen zijn andere VB Antwerpenaren. Zelfs een Limburger is in hun ogen een vreemde. Extreem rechtse mensen bouwen geen bruggen maar bouwen muren.
Die bouwen tenminste dan nog iets, alle andere breken alleen maar alles af.

Dat bepaalde mensen al genoodzaakt zijn om met een kogelvrije vest over een markt te moeten lopen bevestigd alleen maar in wat een bekrompen godsdienst maniake wereldje we beland zijn door al die import van achterlijke kloten, met dank aan Rood en Groen en andere linkse rakkers.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 september 2018 om 00:58.
Oud 5 september 2018, 08:13   #79
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neenee, die van Trump woont in Amerika he. Beetje bij de zaak blijven, lachebekje.
Juist. En Wilders woont niet Amerika. Beetje bij de zaak blijven.
Oud 5 september 2018, 08:49   #80
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die bouwen tenminste dan nog iets, alle andere breken alleen maar alles af.

Dat bepaalde mensen al genoodzaakt zijn om met een kogelvrije vest over een markt te moeten lopen bevestigd alleen maar in wat een bekrompen godsdienst maniake wereldje we beland zijn door al die import van achterlijke kloten, met dank aan Rood en Groen en andere linkse rakkers.
Die droeg helemaal geen kogelvrije vest...

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be