![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze toen nog blind was voor de symptomen van radicalisering?
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien wilde de zoon dat zelf niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2018 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een andere draad zei ik
Maar dat belet niet dat ik van deze mevrouw op een tsjeefse draad graag zou vernemen wat ze allemaal al gepresteerd heeft in haar leven, op het vlak van bijdragen aan de gemeenschap.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was nogal een circus, heel Wallonie de straat op, geen Vlaamse nazi-achterkleinkinderen op het songfestival. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Als in Antwerpen een politiek potje melk staat met al wat slecht is , dan heeft CD&V toch wel wat katten op hun lijsten staan. De manier om stemmen te ronselen is het fatsoen al lang voorbij.
PS. de katten dienen dan wel voor stemmen te ronselen maar worden nadien in stilte politiek verdronken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker. Maar in het geval van de Jihad-mamma bij de CD&V gaat het om een manifest gebrek aan kieskeurigheid bij de Tsjeven. Ze zijn blijkbaar zo hopeloos geworden dat ze pogen te recruteren in alle mogelijke kringen. Anything goes!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zou Kris Peeters weten wat de naam van zijn Antwerpse parochie is ? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 12 september 2018 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien nog een ander element dat kan meespelen om geen moeder van een Syriëstrijder op een politieke lijst te zetten: zou ze niet onder druk kunnen gezet worden straks door "strijders" om één en ander te doen voor de goede zaak, al was het maar nuttige informatie doorgeven dat kan helpen bij hun volgende aanslagen of zo?
Voor dat soort moslims is en blijft ze tenslotte "maar" een vrouw, en wat is een vrouw voor een moslim? |
![]() |
![]() |