Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2018, 10:00   #61
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Och, ik ruik bullshit...
Oud 14 september 2018, 10:01   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Maar jullie zijn toch vaten vol mensenkennis?
Je bedoelt "Jullie, vrouwen"?
Oud 14 september 2018, 10:03   #63
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ja, ontwijk de stellingen maar. Ziet Fabre er als een type uit die zijn shit op orde had? Ja of nee.
Oud 14 september 2018, 10:04   #64
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ontwijk de stellingen maar. Ziet Fabre er als een type uit die zijn shit op orde had? Ja of nee.
hij ziet er uit als iemand die daar alle macht alleen in handen had.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 10:05   #65
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

een complimentje, denk ik.
Oud 14 september 2018, 10:11   #66
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hij ziet er uit als iemand die daar alle macht alleen in handen had.
Fabre moet zijn act wat op orde brengen. Hoe wil je dat aanbrengen? En niet via karaktermoorden en schandpalen. Zich laten beroepen op zijn gezond verstand of intimidatie of dergelijke meer....Zeg jij het maar.
Oud 14 september 2018, 10:23   #67
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fabre moet zijn act wat op orde brengen. Hoe wil je dat aanbrengen? En niet via karaktermoorden en schandpalen. Zich laten beroepen op zijn gezond verstand of intimidatie of dergelijke meer....Zeg jij het maar.
Van mij mag hij, Fabre, aan de uitgestoken arm van Brabo hangen te bengelen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 10:23   #68
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
och, hier begint het gejank weer!

Uw vergelijking is achterlijk! Bart de Pauw werd op handen gedragen door iedereen, links, rechts, onder, boven, en in 1 dag was hij een paria. Gebroodroofd! Véél erger dan wat uwen fils a papa DVL overkomt.
Je hebt natuurlijk gelijk : De Pauw verloor zijn job en hij werd ook veel harder aangepakt in de media. Veel erger dan DVL dus. Ik had het wel niet over de Pauw maar over Jan Fabre.

Maar je hebt mij laten inzien dat mijn post nogal onhandig in mekaar steekt. Geloof me of niet het was niet de bedoeling om over DVL te janken. Ik heb al gepost wat ik van die man denk. Enkel de uitzetting uit UGent vind ik erover, de rest heeft hij verdiend.

Ik was eigenlijk benieuwd om te zien hoe Jan Fabre, die van veel erger wordt verdacht, zou aangepakt worden. Er waren nog geen reacties toen ik mijn bericht geplaats heb. Nu wel en ik zie dat Fabre niet uit de wind gezet wordt. Hij wordt hard aangepakt. Er worden onderzoeken gestart. Mijn klungelachtige post is niet pertinent meer.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 10:23   #69
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk eigenlijk dat vrouwen wachten tot een man zijn shit verliest door deze aantijgingen en zo "heldhaftig" is om die Fabre het ziekenhuis in te stampen. Dan belandt hij in de bajes, ziekenhuis of dood; maar hij heeft de vrouwtjes wel gered ofzoow..zo romantisch.

We doen niet meer mee aan die onnozele spelletjes. Gewoon logica, Fabre moet aanpassen of opkrassen.
Oud 14 september 2018, 10:25   #70
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
1/ Wat Faber te DEED is erger. Véél erger. Seksuele intimidatie en misbruik maken van zijn macht zijn strafbare daden van agressie.
Je hebt gelijk en ik had dat duidelijk moeten maken in mijn post.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 10:32   #71
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk eigenlijk dat vrouwen wachten tot een man zijn shit verliest door deze aantijgingen en zo "heldhaftig" is om die Fabre het ziekenhuis in te stampen. Dan belandt hij in de bajes, ziekenhuis of dood; maar hij heeft de vrouwtjes wel gered ofzoow..zo romantisch.

We doen niet meer mee aan die onnozele spelletjes. Gewoon logica, Fabre moet aanpassen of opkrassen.
ik denk dat die vrouwen nu getuigen door het provocatieve interview dat Jan Fabre zelf gaf, waarin hij verklaarde dat er niks fout liep in zijn gezelschap, en net dat, die pertinente leugen pikten die dames niet.
Oud 14 september 2018, 10:34   #72
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dries werd veroordeeld door de media én door de Ugent. Wat de bedoeling was van de journalist die zijn doen en laten onderzocht. Dries werd aangepakt wegens een mening die niet politiek correct wordt geacht. Unia klaagde hem daarvoor aan. Of het gerecht hem daarvoor zal veroordelen is koffiedik kijken.

1/ Wat Faber te DEED is erger. Véél erger. Seksuele intimidatie en misbruik maken van zijn macht zijn strafbare daden van agressie.

Geen énkele journalist had interesse in de handelswijze van Fabre. Tot zijn slachtoffers de kat de bel aanbonden. Daar vliegen de media als uitgehongerde wolven bovenop. Zij zullen Fabre als eerste veroordelen.
ALS zijn slachtoffers klacht neerleggen zal het gerecht is actie komen, anders niet. Waarschijnlijk zal Fabre zijn job verliezen wegens het verlies van staatssubsidies.
ik lees dat sexuele intimidatie vanuit een machtspositie in BE an sich niet strafbaar is ...
de verkrachting is strafbaar en stalken is strafbaar...maar de seksuele intimidatie blijkbaar niet???
Oud 14 september 2018, 10:41   #73
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik denk dat die vrouwen nu getuigen door het provocatieve interview dat Jan Fabre zelf gaf, waarin hij verklaarde dat er niks fout liep in zijn gezelschap, en net dat, die pertinente leugen pikten die dames niet.
Aah, het is een leugenaar. Zoals de banksters. Die altijd de dans probeert te omspringen. Mja, dat achtervolgt je toch en dan geraak je helemaal verstrengeld in je web van leugens. Maar ja het moet toch altijd iemand zijn met een zekere status en veel flappen; die moet vallen. Ik denk dat bepaalde dames bloed (geld) hebben geroken. Hij mag het hebben. Fabre is voor eeuwig beschadigd en kan dit niet winnen. Het beste voor hem is het uitspelen dat zijn "bedrijf" een nieuwe naam krijgt en dat er dingen gaan veranderen.
Oud 14 september 2018, 11:03   #74
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben expert in het tussen de lijnen lezen en heb jou door. Met je stelling dat vrouwen vaten vol mensenkennis zijn insinueer je dat ze mannen, dus ook Fabry, DOOR hadden moeten hebben en hem van zich af hadden kunnen houden. Die stelling klopt niet. Dat een vrouw een man DOOR heeft is van ondergeschikt belang als ze niet meer of minder dan een job wil. Alle mannen willen in de grond hetzelfde: seks met, liefst mooie vrouwen. Maar dat wil niet zeggen dat alle mannen misbruik maken van de kwetsbaarheid van vrouwen die zij werk verschaffen, en die hun job liever niet verliezen omdat het soort jobs waar ze voor kiezen niet te dik gezaaid zijn.

Hoe je het ook draait of keert, machtsmisbruik dat aan seksueel misbruik gerealeerd is wordt zo goed als altijd door mannen gepleegd. Dat soort machtsmisbruik is bekend van in de hoogste tot in de laagste rangen van de maatschappij. Van in de amusementswereld tot de NGO's. Van de hoogste adel, tot de koloniale overheersers, tot priesters, piskoppen en politici, tot boeren. In alle lagen van de maatschappij waren, ZIJN er mannen die misbuik maken van hun machtspositie. Het is pas in de 21ste eeuw dat dit soort machtsmisbuik, af en toe, de media haalt. Dat dit niet eerder gebeurde, en niet vaker, is omdat uitgerekend in die werelden, mannen de scepter zwaaiden/ zwaaien. En omdat de media zélf tot die werelden behoort. Daar komt stilaan verandering in. Misschien is DAT de reden van de verandering.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2018 om 11:07.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 11:10   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat bepaalde dames bloed (geld) hebben geroken. Hij mag het hebben. Fabre is voor eeuwig beschadigd en kan dit niet winnen
Oud 14 september 2018, 11:15   #76
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben expert in het tussen de lijnen lezen en heb jou door. Met je stelling dat vrouwen vaten vol mensenkennis zijn insinueer je dat ze mannen, dus ook Fabry, DOOR hadden moeten hebben en hem van zich af hadden kunnen houden. Die stelling klopt niet. Dat een vrouw een man DOOR heeft is van ondergeschikt belang als ze niet meer of minder dan een job wil. Alle mannen willen in de grond hetzelfde: seks met, liefst mooie vrouwen. Maar dat wil niet zeggen dat alle mannen misbruik maken van de kwetsbaarheid van vrouwen die zij werk verschaffen, en die hun job liever niet verliezen omdat het soort jobs waar ze voor kiezen niet te dik gezaaid zijn.

Hoe je het ook draait of keert, machtsmisbruik dat aan seksueel misbruik gerealeerd is wordt zo goed als altijd door mannen gepleegd. Dat soort machtsmisbruik is bekend van in de hoogste tot in de laagste rangen van de maatschappij. Van in de amusementswereld tot de NGO's. Van de hoogste adel, tot de koloniale overheersers, tot priesters, piskoppen en politici, tot boeren. In alle lagen van de maatschappij waren, ZIJN er mannen die misbuik maken van hun machtspositie. Het is pas in de 21ste eeuw dat dit soort machtsmisbuik, af en toe, de media haalt. Dat dit niet eerder gebeurde, en niet vaker, is omdat uitgerekend in die werelden, mannen de scepter zwaaiden/ zwaaien. En omdat de media zélf tot die werelden behoort. Daar komt stilaan verandering in. Misschien is DAT de reden van de verandering.
En alle vrouwen willen ook hetzelfde van mannen=> status en geld. Op dat vlak zijn ze ook allemaal hetzelfde; vampieren.

Je kan dan zeggen dat mannen hun machtspositie misbruiken en dat klopt zeker. Maar vrouwen hebben hun positie ook zeer nuttig uitgebuit voor geld en status.

Dit is een 2 snijdend zwaard, ja?!

Mannen zwaaiden de scepter omdat mannen altijd al onafhankelijk opereerden. Er zijn in de huidige tijden meer en meer onafhankelijke vrouwen, maar zij willen nog altijd via allerlei vampier plannen makkelijk status en geld verwerven van een man. Mannen willen vrijheid, vrouwen willen controle. En als ze éénmaal een mannetje kunnen controleren hebben ze er geen respect meer voor; want het is hun pion.

C'mon, don't bullshit me.

Ik ken jullie spelletjes.
Oud 14 september 2018, 11:31   #77
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En alle vrouwen willen ook hetzelfde van mannen=> status en geld. Op dat vlak zijn ze ook allemaal hetzelfde; vampieren.

Je kan dan zeggen dat mannen hun machtspositie misbruiken en dat klopt zeker. Maar vrouwen hebben hun positie ook zeer nuttig uitgebuit voor geld en status.

Dit is een 2 snijdend zwaard, ja?!

Mannen zwaaiden de scepter omdat mannen altijd al onafhankelijk opereerden. Er zijn in de huidige tijden meer en meer onafhankelijke vrouwen, maar zij willen nog altijd via allerlei vampier plannen makkelijk status en geld verwerven van een man. Mannen willen vrijheid, vrouwen willen controle. En als ze éénmaal een mannetje kunnen controleren hebben ze er geen respect meer voor; want het is hun pion.

C'mon, don't bullshit me.

Ik ken jullie spelletjes.
Alle vrouwen zijn in jouw ogen dus vampiers. Ze willen allemaal status en geld, en kunnen dat doel enkel bereiken via mannen zoals Fabre. Dat is toch wat je bedoelt?

Wat een pech voor die 20 ex.vampiers die Fabre niet meer nodig hebben om hun doel te bereiken.....

Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2018 om 11:31.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 11:37   #78
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Even plastisch.

Als mijn baas maandag zegt dat ik kan kiezen tussen ontslag of me door hem in "den bruinen" laten pakken, waar zou ik dan voor kiezen denk je?

Nog een toegift, om in het artistieke gebeuren te blijven.

ALs morgen die van ons met zo'n verhaal naar huis komt zal ik haar baas wel even gaan "helpen".
In den bruine?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 11:39   #79
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alle vrouwen zijn in jou ogen dus vampiers. Ze willen allemaal status en geld, en kunnen dat enkel bereiken via mannen zoals Fabre. Dat is toch wat je bedoelt?

Wat een pech voor die 20 ex.vampiers die Fabre niet meer nodig hebben om hun doel te bereiken.....
Ik heb het hier over de vrouwelijke natuur. Ze willen zekerheid via status en geld, geef dat dan gewoon toe. Daar is niets mis mee, alleen allerlei domme, duistere plannetjes verzinnen daarrond is ook pervers even pervers als machtsmisbruik. Of kennen jullie het concept "spijt" niet?

Soms denk ik dat wel.

Maar goed vrouwen zijn zich meer en meer onafhankelijk aan het gedragen, goed voor hen. Dan zijn wij ook vrij.

Stop gewoon met de excuustruus te spelen en beheers jezelf een beetje. Of moeten wij dat voor jullie doen? Alles terug projecteren wat jullie doen, zodat je begint na te denken....
Oud 14 september 2018, 11:39   #80
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fabre kan binnen kort de gevangenen van Merksplas wat cultuur bijbrengen in "het gedetineerde gezelschap".
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be