![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, ik ruik bullshit...
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt "Jullie, vrouwen"?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ontwijk de stellingen maar. Ziet Fabre er als een type uit die zijn shit op orde had? Ja of nee.
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fabre moet zijn act wat op orde brengen. Hoe wil je dat aanbrengen? En niet via karaktermoorden en schandpalen. Zich laten beroepen op zijn gezond verstand of intimidatie of dergelijke meer....Zeg jij het maar.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag hij, Fabre, aan de uitgestoken arm van Brabo hangen te bengelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar je hebt mij laten inzien dat mijn post nogal onhandig in mekaar steekt. Geloof me of niet het was niet de bedoeling om over DVL te janken. Ik heb al gepost wat ik van die man denk. Enkel de uitzetting uit UGent vind ik erover, de rest heeft hij verdiend. Ik was eigenlijk benieuwd om te zien hoe Jan Fabre, die van veel erger wordt verdacht, zou aangepakt worden. Er waren nog geen reacties toen ik mijn bericht geplaats heb. Nu wel en ik zie dat Fabre niet uit de wind gezet wordt. Hij wordt hard aangepakt. Er worden onderzoeken gestart. Mijn klungelachtige post is niet pertinent meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eigenlijk dat vrouwen wachten tot een man zijn shit verliest door deze aantijgingen en zo "heldhaftig" is om die Fabre het ziekenhuis in te stampen. Dan belandt hij in de bajes, ziekenhuis of dood; maar hij heeft de vrouwtjes wel gered ofzoow..zo romantisch.
We doen niet meer mee aan die onnozele spelletjes. Gewoon logica, Fabre moet aanpassen of opkrassen.
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de verkrachting is strafbaar en stalken is strafbaar...maar de seksuele intimidatie blijkbaar niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aah, het is een leugenaar. Zoals de banksters. Die altijd de dans probeert te omspringen. Mja, dat achtervolgt je toch en dan geraak je helemaal verstrengeld in je web van leugens. Maar ja het moet toch altijd iemand zijn met een zekere status en veel flappen; die moet vallen. Ik denk dat bepaalde dames bloed (geld) hebben geroken. Hij mag het hebben. Fabre is voor eeuwig beschadigd en kan dit niet winnen. Het beste voor hem is het uitspelen dat zijn "bedrijf" een nieuwe naam krijgt en dat er dingen gaan veranderen.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je het ook draait of keert, machtsmisbruik dat aan seksueel misbruik gerealeerd is wordt zo goed als altijd door mannen gepleegd. Dat soort machtsmisbruik is bekend van in de hoogste tot in de laagste rangen van de maatschappij. Van in de amusementswereld tot de NGO's. Van de hoogste adel, tot de koloniale overheersers, tot priesters, piskoppen en politici, tot boeren. In alle lagen van de maatschappij waren, ZIJN er mannen die misbuik maken van hun machtspositie. Het is pas in de 21ste eeuw dat dit soort machtsmisbuik, af en toe, de media haalt. Dat dit niet eerder gebeurde, en niet vaker, is omdat uitgerekend in die werelden, mannen de scepter zwaaiden/ zwaaien. En omdat de media zélf tot die werelden behoort. Daar komt stilaan verandering in. Misschien is DAT de reden van de verandering.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2018 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dan zeggen dat mannen hun machtspositie misbruiken en dat klopt zeker. Maar vrouwen hebben hun positie ook zeer nuttig uitgebuit voor geld en status. Dit is een 2 snijdend zwaard, ja?! Mannen zwaaiden de scepter omdat mannen altijd al onafhankelijk opereerden. Er zijn in de huidige tijden meer en meer onafhankelijke vrouwen, maar zij willen nog altijd via allerlei vampier plannen makkelijk status en geld verwerven van een man. Mannen willen vrijheid, vrouwen willen controle. En als ze éénmaal een mannetje kunnen controleren hebben ze er geen respect meer voor; want het is hun pion. C'mon, don't bullshit me. Ik ken jullie spelletjes.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een pech voor die 20 ex.vampiers die Fabre niet meer nodig hebben om hun doel te bereiken.....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2018 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms denk ik dat wel. Maar goed vrouwen zijn zich meer en meer onafhankelijk aan het gedragen, goed voor hen. Dan zijn wij ook vrij. Stop gewoon met de excuustruus te spelen en beheers jezelf een beetje. Of moeten wij dat voor jullie doen? Alles terug projecteren wat jullie doen, zodat je begint na te denken....
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fabre kan binnen kort de gevangenen van Merksplas wat cultuur bijbrengen in "het gedetineerde gezelschap".
|
![]() |
![]() |