![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed gezien, debiliteit is me echter nog bespaard gebleven.
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De zeer wijze Kris Peeters streeft uit alle macht naar meer diversiteit in zijn nieuwe woonplaats. Daarom was er ook plaats op de CD&V-lijst voor een moslima, moeder van een strijdlustige Syriëganger. Af en toe wordt er een kemel geschoten, maar dat hoort bij het vallen en opstaan in de politiek, zoals Kris Peeters daar gestalte aan geeft. Het zal de CD&V geen windeieren opleveren.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ZELFS geen windeieren.
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De wijze Kris Peeters is niet eenzijdig, het mogen ook andere soorten eieren zijn. De inhoud wordt niet bepaald door de geur of de kleur maar door de mate van diversiteit, die uiteindelijk bereikt wordt.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loze prietpraat over loze eieren.
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wacht maar tot je er nader mee kennis maakt. En sla alvast een voorraad Biotex en Vanish in.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komen er windhanen uit windeieren? Als ik Peeters zo bezig zie....
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint duidelijk te worden dat Wouter's missie voor Peeters was om Antwerpen onbestuurbaar te maken en dat in Bartje's schoenen te schuiven.
Alleen doet Kris het te grotesk en opvallend, en dat gaat weer eens in hun eigen smoel boemerangen. Zalig de armen van geest want aan hen behoort de burgermeerstersjerp, is het CD&V geloof.
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit windeieren komen vooral windbuilen, die opvallen door hun loos gepraat.
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vroeger de kerk die dicteerde en nu sjoemel met afspraken voor de verkiezing al of niet nu met steun uit de moskee Waarom MOETEN wij gaan kiezen, om hen de volmacht te geven ons te misbruiken. Alle neem nu dat ARCO schandaal…. Gans de bevolking maken ze medeplichtig aan verdoezel van Diefstal door de Arco dieven, door de bevolking het gestolen = de criminele feiten te toen betalen, de door criminele feiten bestolen gedupeerden van Arco bedrog uit te betalen >> zodat de Arco dieven nooit vervolgt zouden worden!.. Koopt men gestolen goed op is men heler en is het strafbaar…. Help je of Steek je een dief, moordenaar of terrorist weg ben je medeplichtig….. Herstel je een auto van een vluchtmisdrijf om het ongeval te verbergen ben je medeplichtig…enz.enz. Wel CD&V wil ons met zen allen medeplichtig maken door criminele feiten bestolen gedupeerden van Arco bedrog uit te betalen om hen tot rust te brengen >> lees het zwijgen op te leggen. Met als doel het verdoezel van ARCO diefstal, zodat de Arco dieven nooit door justitie vervolgt zouden worden!. ![]() Alleen directe democratie zoals in Zwitserland kan dit sjoemel land reden
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 september 2018 om 03:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 september 2018 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben gestopt met lezen na "Een wijze Kris Peeters..."
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd dat hij als minister-president van Vlaanderen kwam oreren over het feit dat dank zij hem er tientallen chinese bedrijven stonden te springen om zich hier en in het bijzonder op het industrieterrein langs de A12 te vestigen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk stemmenpercentage denken jullie dat CD&V/ACW/beweging.net op 14 oktober zal halen in Antwerpen? Mijn hekel aan die troep is zodanig groot dat ik er mij op betrap aan wishful thinking te doen bij een poging te gissen naar hun eerstkomend resultaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zou in het voordeel van BDW moeten zijn alhoewel ook die me niet overtuigd heeft.
![]() |