![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
nee Tis waar
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() Pfff neprelaties. Ik snap ze niet.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 30 oktober 2018 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was hierboven gewoon een Australisch werptuig ofte een boemerang. Geen knuppel.
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() like your language
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ze zien in een strak keurslijf. Ik ben er zeker van dat ze zo grote donkere tepelvelden heeft met enorm grote harde zwarte tepels.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 30 oktober 2018 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bravo Gipsy! Als tepelkundige verdient u zeker de Nobelprijs! Uw keuze: genees- of letterkunde. Enfin, eenderwat het zit in de sacoche.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die boven u zit en de tetten kletsen tegen elkaar boven uw neus is dat straffer dan cocaine, heroine en alcohol te samen. Na de Filipijnse zijn de Indische de heetste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U lijkt te spreken uit een diep-beleefde ervaring, me dunkt.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanavond mocht ze weer ongehinderd haar zegje doen bij Van Gils. Feit is dat ze met haar snel Antwerps geratel, ook voor een doorsnee Antwerpenaar nauwelijks te begrijpen is. Wat moet dat dan in W-V zijn ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Tja kijk niemand gaat ontkennen dat Beels tot nu toe geen interessant profiel heeft voor de sossen en het moge duidelijk zijn dat bepaalde groepen in Vlaanderen al hun duit in het zakje doen om haar ook naar het grotere publiek toe te promoten. Ze zal wel haar zaad in het bakske doen om de partij al bij al nog wat stabiel te houden op wat mogelijks een serieuze verkiezingsnederlaag kan zijn.
Maar laten we niet naïef zijn. Jinnih Beels zal niet de redder der sociaaldemocratie zijn. Ze beloofde aan haar kiezers als onafhankelijke op te komen en op de avond van de verkiezingen was de partijkaart een feit. Dat is een groteske vorm van kiezersbedrog. Op dat vlak past ze als gegoten bij haar nieuwe partij. Men mag daarbij vooral niet het belangrijkste uit het oog verliezen. Ze heeft de verkiezingen verloren. Sterker zelfs, de partij der eeuwige kantkijkers stak hen op links voorbij. Je hoop vestigen op iemand die al een verkiezing verloren heeft is nooit een strak plan. Kijk maar naar de carrièreplanning van dat ander wonder uit Puurs.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 31 oktober 2018 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jaren lang heeft links en dat was wel degelijk hoofdzakelijk sp.a en PS met hun vakbonden, met hun zuilen en belangengroepen tot en met de vreemdelingen industrie met hun advocaten iedereen systematisch aangevallen, uitgescholden en hun levenssfeer afgebroken via pers, sociale media, TV, school, univ tot op het podium van verschillende pop, muziek evenementen toe. Het was jarenlang steeds overal bagger spuwen tegen wie niet links dacht, de mensen, de bedrijven tot zelfs Vlaanderen.... zelfs via de EU moesten we het ontgelden! Zo hebben de linksen de ware identiteit van velen die humaan en midden tot midden rechts dachten en handelden in dialoog verwoest in hun verwoede poging om van de massa linkse eenheidsworst-mensen te maken. Die alleen nog in kudde met blik op oneindig leuzen schreeuwen en nastreeven. Bovendien hebben ze zich over de jaren heen van uit en macht positie als géén ander bezondigt aan corruptie, maffia praktijken met zwijgplicht. En een massa aan omgekochte ambtenaren geschapen. Die steeds weer staken en meer poen willen. Terwijl de NIET omgekochte massa steeds slinkt tegenover de groeiend begunstigden. De "slaven" opdraait om al die “verworvenheden” van de omgekochte te financieren. Als invalide ervaringsdeskundige met 30 jaar overleving strijd ervaring durf ik het volgende verklaren: De omgekochten die altijd eisen eerst betaald te worden voor dat ze een dossier openen voor en handeling waarvoor ze aangesteld zijn door stad, staat, justitie enz. om wat ze zelf omschrijven als helpen!!!!!! (Vb: in 1983 toen een BMW met alle opties 400.000Bf koste moest ik als bed liggende invalide zonder inkomen 80.000BF tevoorschijn toveren om eerst een rechts geneesheer te betalen zodat die een dossier kon openen..... Hulp?, overal eerst poen nadien kreeg ik voor 99% vriendelijke en schrijven >>> het beste gewenst ...en kon ik opsodemieteren!) Dat is de reden dat de mensen voor extremere partijen kiezen als protest stem tegen al het gesjoemel! Het politieke midden dat respect vol was >>> is er niet meer omdat de mensen jaren gekneed werden tot eenheidsworst mensen voor eenheidsworst bedrijven en eenheidsworst staat. En dat willen de mensen in Vlaanderen niet!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 31 oktober 2018 om 05:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spoeling is nu wel heel dun geworden als Beels de zaak moet redden. Overal waar die ooit bij is geweest, overal waar ze ooit gewerkt heeft, bij iedereen die ze ooit gekend heeft, is ze vertrokken met slaande deuren al "racisme" krijsend.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een woord dat bij véél inwijkelingen met de paplepel ingegoten is geweest om er ten gepasten tijde gebruik van te maken, om er hun gelijk met proberen te halen. ![]() Zou er verschil bestaan tussen racisme en realisme. ![]() Ik denk het wel maar zoals u met zen allen al wel weet is mijn denken soms ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2018 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf datte! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Door de jaren heen kwamen vele corrupte schandalen uit waar sp.a / SP deel van uitmaakten. Maar Linkse vakbond, belangengroepen en hun aanhang hebben dit steeds genegeerd >>>> omdat ze als kiesvee van sp.a / SP behoorden tot de omgekochte en daarom persoonlijk rede hadden om paarde kleppen op te zetten en selectief te luisteren om AL hun financieel bonussen en “verwezenlijkheden” niet te verliezen. Door al het uitkomen van al de corruptie moest sp.a / SP inbinden en toezeggingen doen tegen over de andere partijen >> ook PS. Voor het volk zonder omkoop gunsten, toegeven dat “verwezenlijkheden” te grotesk waren en moesten geëgaliseerd worden naar niveau iedereen gelijk voor de wet. Daarom is nu het vlooienspel begonnen, het overspringen van sp.a / SP naar verdoken donkerrood Groen en nog extremer PVDA in de hoop om zo hun omkoop “verwezenlijkheden” te behouden. Midden links en rechts is zoals een weegschaal waar soms de ene kant overhelt en soms de andere. Extremen weigeren dat en eisen eenzijdig hun ding. Zoals Donkerrood Agalev nu via schepping van een nieuwe naam en onder een “Groene” boerka gehuld, het vertikt hun hun identiteit te tonen het economisch linkse DNA programma-werkwijze “alles voor en aan de staat” verbergen. Ze misleidend bewust om met voorbedachten rade oplichterij te plegen waarbij de “groene” perceptie iets is waar ze zich achter verbergen. Maar ja, de omgekochte gemeenst/stad/staat/ intercommunale/justitie/ hulpdiensten/ mutualiteit… …..keken steeds weg van de corruptie van sp.a / SP uit eigenbelang, waarom zouden ze het niet doen voor hun nieuwe leiders Donkerrood Agalev > onder “Groen” boerka verdoken. Schreef het al in # 73 Jaren lang heeft links en dat was wel degelijk hoofdzakelijk sp.a en PS met hun vakbonden, met hun zuilen en belangengroepen tot en met de vreemdelingen industrie met hun advocaten iedereen systematisch aangevallen, uitgescholden en hun levenssfeer afgebroken via pers, sociale media, TV, van kleuterklas tot univ, op het podium van verschillende kunst… pop, muziek evenementen toe. Was het jarenlang steeds overal de sp.a en PS zichzelf sociaal noemend constant discriminerend jaar in jaar uit massa’s bagger spuwde tegen al wie niet links dacht /was, de mensen, de bedrijven, Vlaanderen.... zelfs via de EU moesten midden en midden tot rechts het ontgelden! Werd midden en midden tot rechts op de zelfde wijze met de hulp van pers en TV constant als vies methodisch afgebroken als "de pelsen jas". >>> Werd het humane midden-politiek door midden publiek gelost, word om het verzet nu extreem gekozen. Beels haar spongen zal daar zeker niets aan veranderen integendeel ze past echt bij sjoemel partij sp.a en PS Ter verduidelijking van mijn persoonlijke visie door jaren ervaring met de "....hulp diensten ![]() Als erkende zware invalide bij RIZIV na resectie radiotherapie (1983) weigerde de mutualiteit mijn invalide uitkering te betalen >>> moest dood zijn" tot uitspraak rechtbank 1997 …., geen statuut, zombie voor de maatschappij….iemand die burgerrecht verloor had meer rechten dan ik! Van Niemand kreeg ik hulp en alles heb ik van 1983 tot 1997 compleet alleen moeten volbrengen waardoor ik zonder vrees steeds weer durf te getuigen! Feit: Nu voor het eerst door deze "Rechtse regering" een minimum inkomen gekregen, wat overleven vergemakkelijkt. Terwijl dat onder de vele linkse regeringen niet kon! Tja ook voor mij telt uiteindelijk de poen...om te overleven Getuigenis alleen bedoeld omdat de massa totaal niet beseft hoe de massa voorgelogen word. De mutualiteit zich verrijkt hebben, massas gebouwen vergaard hebben >>via en op de rug van zieken en invaliden uitgegroeid zijn tot verzekeraars. Hoppend dat niemand moet ervaren wat ik moest ondergaan wens ook géén bloemen en kransen , hahah ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 november 2018 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |