![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik wou jou er in deze thread gewoon op wijzen dat jij echt niet achter deftige argumenten moet vragen. als jij in andere threads deftige argumenten krijgt die je tegenspreken (van mij of van anderen)verdwijn je steeds. zeer vreemd. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijs eens dat Voorpost een "criminele naziorganisatie" is. Ik vrees dat je gaat afgaan als een gieter, want toevallig heb ik als lid van Voorpost het boekje met de volledige politieke visie van Voorpost in hier voor me liggen. ![]() Komaan Pietje, make your move! |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() nog een bewijs. tijdens het stichtingscongres van VB heeft heer annemans een speech gehouden, het laatste zinnetje van zijn speech gehoord, dat was een nazi zinnetje, van heer hitler. staat op video hoor!!!!
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O ja, Filip Dewinter heeft een Duitse herdershond, en nu had Adolf Hitler indertijd toch ook wel zo'n viervoeter zeker! Hoho, als dat geen bewijs is van banden tussen het VB en neonazi's!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() geloof je nu echt in het boekje... ze zullen er zeker niet inzetten dat ze nazi zijn, dat weten we hier ook. als je zo een bewijs wilt, dan wil je niks en zit je je nu te vervelen. ze gaan dat niet in hun programma schrijven, maar af en toe komt het wel aan het licht, en het zal nog aan het licht komen. overgens, die artikels zijnnet die dingen die het Blok, de top, jij dus niet, toegaf. ja inderdaad. vraag eens aan heen dewinter over de zaak waasmunster en hij zal toegeven dat er een rotte appel was. maar er zitten er nog vele hoor, je gelooft toch niet dat de laatste eruit is ofzo?
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 20 november 2004 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geknipt op vraag van de geviseerde. Jeroen
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() neen, een slogan van de nazi partij. er zullen zeker mensen zijn die me kunnen helpen hem te herinneren. het is in ter zake geweest. over de ongeloofwaardigheid van het belang. wat verwacht je dan wel als bewijs als je alles ontkent, en als filip de winter eens zal toegeven en dan zal je nog ontkennen, ik denk dat je een misvatting hebt over wat een bewijs is, en een misvatting hebt over de partij waar je voor bent.
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=5][/size] ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 20 november 2004 om 02:29. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar allez, over die deftige argumenten. in onderstaande threads heb ik ze gegeven, en wacht ik nog steeds op een antwoord van jou: http://forum.politics.be/showthread....8&page=1&pp=20 (zelfs 3 keer jou reactie gevraagd, maar geen antwoord) http://forum.politics.be/showthread....light=11.11.11) (thread van 9 blz, door jou gestard, geen antwoord op mijn vragen) http://forum.politics.be/showthread.php?t=24377 dit zijn maar een paar threads die ik me zo direct herinner. er zijn er nog. waarom vraag je eigenlijk om argumenten? |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Geef toe, dat is het soort uitspraak dat jullie constant quoten als het van Peace komt.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 20 november 2004 om 03:39. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Of hoe dubbelzinnige emoticons de schijn van inzicht moeten hoog houden.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Duitsland de oorlog had gewonnen (want begin jaren '40 was dit goed mogelijk), zou Vlaanderen zonder de Staf gewoon Duits gebied geweest zijn, Declerq heeft geprobeerd bij de nazis Vlaamse autonomie af te dwingen. Natuurlijk waren de laffe Belgische linkiewinkies (regering) al lang gevlucht naar Frankrijk en later Engeland, waar ze in de luxe en de veiligheid zaten en waar ze het Vlaamse volk aan hun lot overlieten. Mag ik je ook eraan herinneren dat ook koning Leopold III op de koffie is geweest bij den dolf ..., maar dan om zijn eigen koninkrijkje te behouden. Maar uiteindelijk wat heeft nu Staf Declerq (overleden begin jaren '40) in feite met het Vlaams Belang anno 2004 te maken ???? |
|
![]() |