![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eng nationalisme is inderdaad uit den boze. Volgens bepaalde bronnen zou nu voor meer verscheiden en internationale staatslui geopteerd worden om de effecten en munten van de Limbu te versieren. In de eerste uitgave zou zelfs sprake zijn om de profeet Mohammed met zijn vrouw Aisja op zijn knie af te beelden. Het zou wel om een van de grotere coupures gaan, daar ook buitenlandse beleggers gezocht worden.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien kan u mij het verband uitleggen. Misschien kan u ons vertellen wat u zoal in uw vrije tijd doet. Hebt u overgewicht? Bent u homo? Dan kunnen we misschien op elke reactie die u post beginnen over anale seks tussen mannen met overgewicht?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meest romantische nationalisme is het religieus IS nationalisme. Jammer genoeg kunnen we die gewelddadige boel niet blokkeren.
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is hetgene waar gij mee moet leven. En inderdaad, de naam, dat is maar een etiket, maar een etiket om een bepaalde groep te benoemen. En wij zijn geen Vlamingen onder de Vlamingen. Omdat dat historisch niet klopt, maar ook omdat de dag van vandaag het identeitsgevoel er niet is. Je merkt dat politieke partijen hier gretig op inspelen. Meerdere partijen hebben duidelijk propaganda gevoerd PRO de provincie, afgelopen verkiezingen. Daar win je hier stemmen mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is hier aan de hand? Een verlichte Limburger heeft het briljante idee een provinciale munt namelijk de 'Limbu' in het leven te roepen. En daar wordt ironisch spottend op gereageerd door Jan en alleman. Ik schrijf zelfs enkele bijdragen, die min of meer uitgebreid de uitgifte van Limbu-obligaties voorstelt met een commissie voor mijn persoon, die ik nederig beperk tot 750 miljoen euro. Elio di Supo, onze Amerikaanse forumdeelnemer vraagt zich af, wie er zoal afgebeeld zal worden op die munten. Eric Gerets? De Bokkenrijders? Tavek suggereert Prins Carnaval. Xenophon vindt om dat Limburgs nogal zangerig gesproken wordt, dat een notenbalk niet zou misstaan. En Guinevere, hier niet de echtgenote van koning Arthur en niet de geheime minnares van Sir Lancelot, maar de forumdeelneemster, die zich in het verleden steeds heeft laten gelden als een groot verdediger van 'de godsdienst van de vrede' merkt met het gebruikelijk gebrek aan humor op: "Ja, het is vooral heel romantisch allemaal. En nu de boel meteen blokkeren aub. Dit soort nationalisme kunnen we missen als kiespijn." En op die 'kiespijn' reageer ik dan met de suggestie, dat ik het ten volle eens ben met haar. En dat dit eng nationalisme inderdaad uit den boze is. En dat volgens bepaalde bronnen men nu zou kiezen voor meer verscheiden en internationale staatslui om de effecten en munten van de Limbu te versieren. In de eerste uitgave zou zelfs sprake zijn om de profeet Mohammed met zijn vrouw Aisja op zijn knie af te beelden. Het zou wel om een van de grotere coupures gaan, daar ook buitenlandse beleggers gezocht worden. Als u door de kiespijn niet begrijpt dat dit een boutade is, kan ik u niet helpen. Evenmin trouwens met uw fixaties op overgewicht, homo's, anale seks en dergelijke meer. En met mijn vrije tijd buiten dit forum hebt u geen zaken.
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amaai, als dat scheetje-groot-regiootje ooit een onafhankelijk zelfstandige legale entiteit zou worden: bonjour les dégâts! Dat wordt gegarandeerd een genocide tussen minstens een tiental clans waar de panem et circenses circusspelen van destijds serieus bij gaan afbleken! "Wat een afgunstig gemekker, die 'Vlonderaars' ...in de moderne betekenis van het woord in hun hedendaags bestaan." Mijn onderschrift is actueler dan ooit. ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen centraliseert niet, decentraliseert. De afgelopen decennia werden bijvoorbeeld een aantal bevoegdheden aan de gemeenten gegeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Heeft een informele munt (die virtueel zal zijn, want er worden geen briefjes of muntjes aangemaakt) dan de staatkundige structuur als de provincie nodig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |