![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij legt mij een moreel oordeel in de mond, terwijl ik mij louter theoretisch (en vrij van enig waardeoordeel) afvraag of deze stelling - die men toch her en der hoort - wel valied is. Een degelijk onderzoek terzake zou op zijn minst voor alle kampen uitsluitsel kunnen brengen in hoeverre het al dan niet een mythe betreft. Bepaalde zaken tot mythe verheffen of verlagen, sluit ze niet per definitie uit voor kritische beschouwingen. Gewoon voor de lol even bij vanDale langs geweest: [size=4][/size] [size=4] Citaat:
Volgens de eerste definitie mogen we dan ook het overgrote deel van de blokpropaganda omschrijven als een mythe???? |
||
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U lijkt wel een kind dat een tafellaken om zich heenslaat en zich plots keizer en koning tegelijkertijd waant. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom is het toch zo moeilijk om een discussie op enig niveau te voeren (ook al moet je daarbij toegeven dat je van niets alles afweet en van sommige zaken zelfs helemaal niets afweet - hiermee geef ik je de ideale uitvalsbasis voor een volgende rondje pianistenschieten)? Als je de moeite neemt om een alles te herlezen, zal je merken dat ik geenszins beoog om het rapport van San neer te bliksemen (mijn allereerste antwoord in deze thread ging trouwens over een paar oude studies die nog ergens in mijn geheugen rondwaren). Maar tussen "niet neerbliksemen" en voetstoots voor de absolute waarheid aanvaarden ligt nog een wereld van verschil. Ik stel gewoon enkele duidelijke vragen, maar krijg steeds minder duidelijke antwoorden. En zonder deze antwoorden ga ik onwillekeurig twijfels plaatsen bij dat onderzoek. Leeftijd en geslacht zijn inderdaad geen cruciale variabelen (in het beste geval kunnen ze als controlevariabelen fungeren) om enige uitspraken te doen in verband met etniciteit en misdaad. Of hebben allochtonen meer - dan wel minder - leeftijd en geslacht dan autochtonen? Het kunnen wel cruciale variabelen zijn in een onderzoek naar jeugdcriminaliteit, waarin dan weer etniciteit best als controlevariabele wordt meegenomen. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
....enz. Hun slogantaal nog zo'n voorbeeld : eigen volk eerst: impliceert superioriteit van de Vlamingen. meer vlaanderen minder vrremdelingen: idem ....enz. om dan nog maar te zwijgen over uitspraken van De Winter en andere VB'ers. voor eens en voor altijd rascisme = niet gelijk aan meningsuiting. Het is eigenlijk hetzelfde als smaad, maar dan aan een bevolkingsgroep. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hoger achten van een bepaalde cultuur vind ik trouwens helemaal niet laakbaar of afkeurenswaardig. Of zijn er misschien mensen die menen dat de beschaving van de Bosjesmanne op dezelfde hoogte staat als die van de onze bijvoorbeeld? |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 november 2004 om 18:42. |
||||
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebben die linkse rakkers hun kinderen en echtgenote niet op de eerste plaats lief. In mijn denk- en leefwereld gaat mijn liefde toch eerst en vooral naar mijn vriendin. Toch heel menselijk, heel normaal en daarom niet laagdunkend tegenover andere vrouwen (die ik trouwens ook respecteer). Alleen heb ik met die andere vrouwen niet dezelfde intieme vertrouwensrelatie als met mijn lief. De linkse rakkers zijn mensen die bij een brand in de straat eerst de buren gaan helpen, om pas nadien de eigen vrouw en kinderen uit het eigen huis te redden. Want ja, "eigen gezin eerst", d�*t is immers racistisch en discriminerend... |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
________________________________ Jezus was op zijn 33ste nog maagd. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 1113 |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is veeleer zo dat links getinte opvattingen er een bredere betekenis willen aan geven, terwijl dat onnodig is omdat de term 'discriminatie' ook bestaat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 november 2004 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |