![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dacht toch dit te mogen antwoorden, al is het buiten het discours. Maar U begon.... Kijk ik heb nergens een lening lopen, nergens schuld of poef staan. Omdat ik gewoonweg nergens kon en mocht lenen met mijn minder dan minimum inkomen, niemand mij ook maar ergens wou steunen, ik kon creperen!!!! Toch heb ik het overleeft.....ik hoef of moet niets bewijzen dat deed ik al dag dagelijks 38 jaar lang! Vraag mij overigens af: of U het zou overleeft hebben? Of U géén zelfmoord zou gepleegd hebben in de jaren lange slopende omstandigheden dat ik trotseerde, of U niet psychisch doorgedraaid zou zijn met blijvende schade??? Vind je dit kil....t'ja...terugslag carambole zeker. Ik heb niets te verbergen omdat ik steeds en in alle omstandigheden zelf mij beholpen heb zonder enig begrip of steun van anderen! (de enige uitzondering was mevrouw Michels). Vandaar mijn reactie op uw kille uitdaging. Klein beetje geld ter beschikking hebben is inderdaad niet makkelijk. Maar men hoeft geen Rolls-Royce te hebben om toch gelukkig te zijn. Vandaar mijn nickname epicurist, genieten van de kleine dingen. .... heb van 1983 moeten overleven met minder dan levens minimum. Vandaar hoogst waarschijnlijk dat iedereen mij vermeed, soms zeer goed wetende in wat voor kritieke gezondheid toestand ik mij bevond. Bovendien moest ik ook nog eerst voor ze een dossier wilden openen de kosten voor het proces tegen de CM mutualiteit betalen die stelden dat ik moest dood zijn!. Waardoor ik zonder statuut viel.... Prijzen in 1983 >> dit Om U een idee te geven: toen in 1983 een BMW 520 met alles er op en er aan 400.000 Bf koste moest ik 80.000Bf betalen zodat een rechtsgeneesheer en dossier "zou willen" openen...........terwijl ik in de kliniek lag = géén inkomen had. Ik moest dood zijn stelden CM.... terwijl het RIZIV wel degelijk steeds mijn invaliditeit wel erkend had!!!! Uiteindelijke uitspraak pas in 1997, toen de rechter stelden " meneer is niet dood hij staat hier voor mij", en zijn bewijzen zijn ook duidelijk...toen kreeg ik als alleenstaande minder dan het levens minimum....de tijd die voor bij was was voorbij stelde CM mutualiteit, dat geld dat het RIZIV >> CM jaren betaald had voor mijn invaliditeit hebben ze in hun zakken gestoken! Ook daarover heeft niemand mij willen helpen. Ik durf dat schrijven, ik heb de rechtbank documenten als mijn getuige! Ik heb een dak boven het hooft met dank aan de enige persoon die mij ooit geholpen heeft: Mevrouw Michels die mij haar woning+inboedel als vruchtgebruik ( soort patrimonium) ter beschikking stelde. Haar worden waren: dit zal niemand U nog kunnen afnemen en U zal steeds na mijn dood en dak boven Uw hooft hebben zolang je leeft! Rede: Zij was getuige geweest en deed dit omdat na de kanker behandeling ....iedereen mij liet stikken, vluchtte, mij liet creperen. Terwijl anderen, de parasieten mij alleen zagen om geld afhandig te maken via het openen van dossiers waar nadien niets gedaan werd, voor hospitalen was ik zelf betalend profkoniijn want de CM wijgerde weet je nog "k'moest dood zijn", dokters, advocaten, justitie......waarschijnlijk allen met het idee hij gaat toch dood t'is de moment! Na het overlijden van Mevrouw Michels aan Glioblastoma ( hersentumor) omdat ze getuige was geweest van mijn strijd tegen het onrecht dat de ambtenarij, justitie, Belgische staat enz. mij aandeden betrad ik het huis. Toen ik dat huis ter beschikking gekregen had: stelden de ambtenaren dat ik géén hulp behoeve omdat ik in een huis kon wonen, vruchtgebruik gelijk staat met eigendom!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb géén geld en ook geen schulden!Zonder Mevrouw Michels was ik inderdaad wellicht dakloos.... Bovendien kan ik na 35 door de extreme bestralingen nog steeds maar enkele Uren per dag waken blijven bij streven lager wakker zijn ga ik in coma... , kan ik bijna géén eten binnenhouden heb dus geen tijd om geld uit te geven ....aan op straat lopen, reizen, of aan eten...heb géén GSM want iedereen heeft mij laten stikken. Heb 20 jaar nutteloos mevrouw Michels haar telefoon betaald en niemand buiten wat reclame bureaus heeft mij ooit gebeld... Voor de behandeling moest ik eerst 100.000 Bf voorschot betalen aan AZ Gent dienst oncologie/pijnkliniek Prof De schrijver. Ik moest dood zijn stelden ze na behandeling Maligne fibreus histiocytoma hooft-nek gebied. Chemo was er niet. Wat behandeld / verbrand werd in de prehistorie van de kankerbehandelingen, met reactie radiotherapie over een oppervlakte zoals toen hodgkin (hoofd + tot midden rif) met groot kanon verbranden om te doden....vandaar gevolg invaliditeit.Na de operatie gaven ze mij nog 6 weken te leven, mocht naar huis en moest niet meer terug komen want ze konden toch niets meer doen... anno 1983 hé Zelfs DNA werd aangetast... dat medisch wetenschappelijk aantoonbaar is! (dit alles voor wie denkt dat dit fake is) En ja heb zelf respect en wil instaan voor mijn eigen daden. Ik stoor mij wel aan eenieder die alles gratis wenst, op straat lopen te schreeuwen terwijl ze 3 X per jaar op verlof gaan en dan ook nog eisen dat hun kinderen moeten gratis kunnen op schoolreis gaan, 2 auto's voor de deur hebben staan ..... Daarom ben ik van oordeel dat ik door jaren lang ervaringen recht heb om spreken!!! Zoals studie-onderzoek van verschillende universiteiten heeft bloot gelegd: dat de meerderheid van de gele hesjes in Frankrijk >>het middenkader ambtenaar<< is die meer eist en minder wil bijdragen via taksen aan de maatschappij!!!! Wens niemand wat ik heb meegemaakt, Het ga je goed, Dirk
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 december 2018 om 05:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open riool VLD krijgt van spa en de PS de zwarte piet toegeschoven voor de val van Michel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou denken dat hij dat vooraf had afgetoetst met hen ? Blinde paniek bij Charles dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() of zoals Carl Devos het zo eloquent stelde : "De zoveelste persoonlijke blunder van Charles Michel".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 19 december 2018 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Charlakesch heeft er echt niet veel van gebakken hoor, dat is wel het minste wat we kunnen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Premier in een regering met Groen-Ecolo.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dus. Anders had Trutten haar bek wel gehouden.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou niet de eerste keer zijn dat er opnieuw een paars-groene regering wordt gevormd. Om er de N-VA uit te houden nemen ze er desnoods ook nog de tsjeven en de CDH bij. En Maingain.
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe ze daar een gaan vormen met een reuzegrote PTDB en een verschrompelde VLD weet ik niet ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Prof. Devos stelde duidelijk dat met het willen hoeren met sjoemel achterkamer praktijken door Charles Michel en zen bende judassen CD&V en Open VLD met links en Groen ze voor de kiezer bewezen hebben >>>> dat NVA de enige resterende midden-rechtse partij is! Dit gezegd zijnde door algemeen bekend VRT kijkend Vlaanderen Prof. Devos, is meer of een draai om de oren voor CD&V en zeker voor de Open VLD! Dat is het economische basis programma, het DNA van CD&V en zeker dat van open VLD betwijfelen, >>> door de verwijzing naar de poging om te hoereren om de macht te behouden met links PS/sp.a tot extreem links Bloedrood Agalev-Groen/Ecolo! Wat geresulteerd dat de preken van CD&V en Open VLD met een korrel zout genomen moet worden, om de macht draaien ze als de wind...."Wie gelooft die mensen nog" En natuurlijk willen CD&V en Open VLD (sp.a en Groen) géén confederalisme om zich te kunnen verbergen via de federale met de steun van hun Broeder/zuster partij uit het Franstalige lands deel. Wat ze al decennia lang ook deden/doen om te sjoemelen!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Men liet duidelijk bewust NVA Francken steeds in het nieuws komen met goede en minder aanvaardbare zaken voor de mensen. Met de vele contra reacties er op van de vreemdelingen industrie, samen als goed werkend rookgordijn. Om via de particratie partijen de kans te bieden te sjoemel via achterkamer decennia lange slechte gewoonte gefoefel van het sjoemel merk Belgie ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 december 2018 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 19 december 2018 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Marrakesh regering Brussel??
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik verwees na de rechtspraak naar de financieel verloren jaren stelde CM mutualiteit.... verleden tijd, voorbij is voorbij. CM had wel het geld dat het RIZIV jaren betaalde voor mijn + 66 % invaliditeit zelf in de zakken gestoken en mij laten creperen! Hulp, vergeet het CM mutualiteit is een over beschermde verzekering dat zieken en invaliden pluimt als ze kunnen!!! niets....daarom liet ook iedereen mij stikken, omdat ze bang waren dat ze zouden moeten helpen! .... Van 1983 tot 1997 zonder statuut gezet ...bovendien werd ik door papa staat als rentenier bestempeld wegens géén statuut... papa staat eiste 1.600.000 Bf belastingen en 80.000Bf RMZ per kwartaal .....Om de deurwaarder tegen te houden ook moeten naar de rechtbank stappen en ook eerst de kosten = hoge kosten moeten betalen wegens "rentenier"...... .... terwijl ik "verlamd" in UZ Pelemberg lag zonder inkomen!! .... Werd ook nog eens ingebroken door de BBI omdat ik leefde zonder inkomen en wel zou sjoemelen!!! Tijdens de recht procedure Van 1983 tot 1997 is de BBI nog 2 X langs geweest bij mij, en hebben ze zelfs en inval gedaan bij mijn ouders. Een heksenjacht was het omdat de CM mutualiteit samen met Fortis waar ik een polis gewaarborgd inkomen had die ook Fortis niet wilden uitbetalen ( waar ik ook moest tegen procederen >>> verwijzend naar >>>CM weigerde uit te betalen! Ook gokten ze er op dat ik zou overlijden voor het einde van de recht procedure >>> dat alles om mij te breken zodat ik de recht procedures zou stoppen ! Recht procedures stoppen... terwijl ik 1000% in mijn recht was... en waarvan zou ik nadien dan moeten overleven hebben met medisch wetenschappelijk bewezen + 66% invaliditeit ??? Welke ambtenaren hebben de heksenjacht + rest jarenlang aangezwengeld en steeds weer bevolen??? Dus grote mond opzetten, maar zou U het overleven zonder inkomen, zonder hulp of zelfs zonder ook maar en beetje begrip? ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 december 2018 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heeft Michel zijn eigen ondergang georchestreerd. Eerst door de houding van één van zijn coalitiepartners totaal verkeerd in te schatten; daarna door openlijk te staan bedelen bij de oppositie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat. Michel orkestreerde niet alleen zijn eigen ondergang, HIJ bood zijn ontslag aan voor er een motie van wantrouwen werd gestemd.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op die manier heeft hij zichzelf een mokerslag gegeven. Hoe onsamenhangend moet men wel denken om zichzelf zo in de vernieling te rijden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel kon het niet.
![]() |
![]() |