![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zouden de diverse strekkingen niet eerder te maken hebben met "persoonlijk" eigengewin dan met ideologie? Ik ben zeker van wel.
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In het weverke geloof ik al evenmin, leg maar uit op wie? Als mens en realist zie ik "misschien" De Croo als alternatief maar die zit dan weer bij de liberalen en die hebben er de laatste jaren ook maar een soepje van gemaakt.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitvinders van de representatieve democratie wisten niet dat DAT het spel was dat ze uitgevonden hadden, maar het is wel zo dat het werkt. (ah, ja, en dat is natuurlijk geen manier om aan bestuur te doen, maar dat zit dan ook niet in de spelregels). In zo een spel is de "perfecte politicus" natuurlijk diegene die op virtuose manier anderen belachelijk maakt, bestuur elementen gebruikt als communicatiemiddelen, betrouwbaar overkomt en onbetrouwbaar is, en een perfect communicant. Dat is natuurlijk helemaal geen persoon die goed bestuur uitvindt, maar het wel laat geloven. De perfecte spindoctor. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2018 om 06:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn redenering was zo raar niet, want vandaag in "De Afspraak op Vrijdag" maken ze exact hetzelfde rekensommetje...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 21 december 2018 om 22:09. |
![]() |
![]() |