Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2019, 08:25   #61
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Is dat uw voorbeeld dan misschien? Want wat jij hier soms durft te schrijven....
Ja ik vind vooral zijn haarsnit geslaagd. Ik ben fan
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2019, 16:47   #62
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat is Brusselse zwans.

Oud 6 januari 2019, 18:24   #63
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hoelang ga je dat nu blijven brullen ? Ik begrijp dat ge kwaad zijt (ik ook ) maar van dat knal ze allemaal af of hang ze aan een hoge boom begraaf ze levend heeft niemand iets aan. U leeft nog altijd in een (beschaafde) rechtstaat waar dat tot nader order nooit (meer) zal kunnen.
Ik sta dat niet te brullen hoor!
Ik sta vast te stellen dat ons gerecht en onze politiekers daar gewoon bij staan te gapen en niets meer doen dan wachten op de volgende keer!
Dus, als er echt niets anders als oplossing is - of pas die dan toe - dan blijft er niet veel anders over dan uiteindelijk wat ik voorstel!
Goed opgemerkt van je, we leven hier in een rechtsstaat en we moeten dat zo houden. Ten alle prijze, zelfs met middelen die niet meer voorzien zijn in deze rechtsstaat. Omdat we op een bepaald ogenblik te doen krijgen met burgers die met die rechtsstaat niets te maken willen hebben en dus er niet van moeten/kunnen genieten!
Jij bent voorstander van "laat ze maar elke week in elke stad zo tekeer gaan"? Want er valt niets aan te doen...

Laatst gewijzigd door andev : 6 januari 2019 om 18:26.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 18:30   #64
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Het krapuul van Molenbeek knabbelt behoorlijk aan het begrip 'beschaafde rechtstaat'.
Inderdaad. Dus zitten we met de vraag: willen we die rechtsstaat houden of het krapuul houden dat het naar de bliksem haalt.
Straks dus geen rechtsstaat meer of geen soortelijk krapuul.
Dat is niet eens een keuze...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2019, 10:42   #65
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ik sta dat niet te brullen hoor!
Ik sta vast te stellen dat ons gerecht en onze politiekers daar gewoon bij staan te gapen en niets meer doen dan wachten op de volgende keer!
Dus, als er echt niets anders als oplossing is - of pas die dan toe - dan blijft er niet veel anders over dan uiteindelijk wat ik voorstel!
Goed opgemerkt van je, we leven hier in een rechtsstaat en we moeten dat zo houden. Ten alle prijze, zelfs met middelen die niet meer voorzien zijn in deze rechtsstaat. Omdat we op een bepaald ogenblik te doen krijgen met burgers die met die rechtsstaat niets te maken willen hebben en dus er niet van moeten/kunnen genieten!
Jij bent voorstander van "laat ze maar elke week in elke stad zo tekeer gaan"? Want er valt niets aan te doen...
Neen absoluut niet. Maar waar gaat het eigenlijk over ? Over een paar grote en minder grote pubers die af en toe als gekken alles beginnen kapot te slaan. Over hoeveel pummels gaat het hier dan ? 100 ? 200 ?? Gekend in hun wijk
Die hebben in hun leven nog nooit over een rechtstaat horen spreken en ben ik zeker van weten zelfs niet wie onze eerste minister is. Dus of die echt een gevaar zijn voor onze rechtstaat of democratie betwijfel ik heel sterk.
Denk maar niet als je dat wel zou zijn je toch wel heel sterk in de gaten zal worden gehouden. Het is niet de ETA of het IRA die daar huis heeft gehouden hoor.
Ik ben er tamelijk gerust in dat die onnozelaars niet direct in staat zijn om een rechtstaat omver te werpen Daar zijn ze nu éénmaal veel te onnozel en te dom voor.
Maar net daarom kan ik maar niet begrijpen dat ons beleid er niet in slaagt die pummels daar in bedwang te houden of de oorzaken van hun wangedrag in kaart te brengen en op de gepaste manier aan te pakken.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 januari 2019 om 10:45.
Oud 7 januari 2019, 11:00   #66
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen absoluut niet. Maar waar gaat het eigenlijk over ? Over een paar grote en minder grote pubers die af en toe als gekken alles beginnen kapot te slaan. Over hoeveel pummels gaat het hier dan ? 100 ? 200 ?? Gekend in hun wijk
Die hebben in hun leven nog nooit over een rechtstaat horen spreken en ben ik zeker van weten zelfs niet wie onze eerste minister is. Dus of die echt een gevaar zijn voor onze rechtstaat of democratie betwijfel ik heel sterk.
Denk maar niet als je dat wel zou zijn je toch wel heel sterk in de gaten zal worden gehouden. Het is niet de ETA of het IRA die daar huis heeft gehouden hoor.
Ik ben er tamelijk gerust in dat die onnozelaars niet direct in staat zijn om een rechtstaat omver te werpen Daar zijn ze nu éénmaal veel te onnozel en te dom voor.
Maar net daarom kan ik maar niet begrijpen dat ons beleid er niet in slaagt die pummels daar in bedwang te houden of de oorzaken van hun wangedrag in kaart te brengen en op de gepaste manier aan te pakken.
Ik en veel mensen begrijpen het wel hoor.

Citaat:
Allochtonen in Molenbeek werden gepamperd als waren het knuffelschapen die allemaal horen op één wei.
https://www.demorgen.be/opinie/alloc...-wei-b35fec04/
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2019, 11:04   #67
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, enkele 'minder grote pubers'???? Dat worden toch verondersteld om volwassenen te zijn? Een beetje gaan minimaliseren?
En dwang door intimidatie is je onbekend? Zo dwingen ze anders in brussel wel al hoe onze vrouwen zich moeten kleden om niet aangevallen of verkracht te worden...
Het politiek (wan)beleid weigert dit wangedrag aan te pakken, de politiek verhindert en saboteert zelfs de politie om in te grijpen en legt dan de schuld notabene nog bij de politie ipv de relschoppers en justitie pampert erop los en je begrijpt nog altijd niet waarom?
Waar ben je de afgelopen 25 jaar geweest?
Of snap je nog altijd niet dat de rellende, domme moslims voor de politieke kar gespannen worden om onze burgerrechten te ontnemen, om meer controle te krijgen over de burgers onder het mom van VEILIGHEID???
Valt em nog niet?

Laatst gewijzigd door Oma : 7 januari 2019 om 11:06.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2019, 11:09   #68
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ja, enkele 'minder grote pubers'???? Dat worden toch verondersteld om volwassenen te zijn? Een beetje gaan minimaliseren?
En dwang door intimidatie is je onbekend? Zo dwingen ze anders in brussel wel al hoe onze vrouwen zich moeten kleden om niet aangevallen of verkracht te worden...
Het politiek (wan)beleid weigert dit wangedrag aan te pakken, de politiek verhindert en saboteert zelfs de politie om in te grijpen en legt dan de schuld notabene nog bij de politie ipv de relschoppers en justitie pampert erop los en je begrijpt nog altijd niet waarom?
Of snap je nog altijd niet dat de rellende, domme moslims voor de politieke kar gespannen worden om onze burgerrechten te ontnemen, om meer controle te krijgen over de burgers onder het mom van VEILIGHEID???
Valt em nog niet?

2
En dan maar minachtend blijven doen tegenover de mensen die dit allemaal aanklagen... Hij weet zogezegd beter en hij weet de kerk in het midden te houden... Het zou om de te lachen zijn als de gevolgen van heel dit wanbeleid niet zo schandalig waren...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2019, 11:31   #69
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
2
En dan maar minachtend blijven doen tegenover de mensen die dit allemaal aanklagen... Hij weet zogezegd beter en hij weet de kerk in het midden te houden... Het zou om de te lachen zijn als de gevolgen van heel dit wanbeleid niet zo schandalig waren...
Dat zijn de gutmenschen die nog steeds geen weet (willen) hebben van takkyia en in die val trappen, ze denken nog steeds dat ze als mens beschouwd worden door moslims en beschermd zijn voor de aangeleerde haat tegen ongelovigen...terwijl zij voor moslims de grootste verraders van hun eigen volk zijn - linkiewinkies die wangedrag van moslims verdedigen worden nog meer geminacht voor hun verraad en ze zien het niet eens.
Volgens mij zijn ze doodsbang dat die haat weleens reëel zou kunnen zijn en daarom kijken ze maar de andere kant op terwijl zijzelf ook worden uitgespuwd.
Of het dringt nog altijd niet door dat ze telkens zichzelf beschuldigen als ze aanklagers van dit onrecht beschuldigen?
Dat zij zichzelf racist noemen als ze eigen volk racistisch noemen?
Ze denken misschien dat ze als linkiewinkies niet behoren tot het vlaamse/belgisch volk?
Oud 7 januari 2019, 12:04   #70
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn de gutmenschen die nog steeds geen weet (willen) hebben van takkyia en in die val trappen, ze denken nog steeds dat ze als mens beschouwd worden door moslims en beschermd zijn voor de aangeleerde haat tegen ongelovigen...terwijl zij voor moslims de grootste verraders van hun eigen volk zijn - linkiewinkies die wangedrag van moslims verdedigen worden nog meer geminacht voor hun verraad en ze zien het niet eens.
Volgens mij zijn ze doodsbang dat die haat weleens reëel zou kunnen zijn en daarom kijken ze maar de andere kant op terwijl zijzelf ook worden uitgespuwd.
Of het dringt nog altijd niet door dat ze telkens zichzelf beschuldigen als ze aanklagers van dit onrecht beschuldigen?
Dat zij zichzelf racist noemen als ze eigen volk racistisch noemen?
Ze denken misschien dat ze als linkiewinkies niet behoren tot het vlaamse/belgisch volk?
Daar zit je dicht bij de kern van het linkse denken, Belgie goed, Vlaanderen slecht. Zo simpel zit die mensen hun enge denkwereldje in elkaar

Tot en met de open en bloot communisten, ze zijn republikeins, maar als je naar de Vlaamse republiek verwijst dan verslikken ze zich van het verschieten, Belgische republiek goed, Vlaamse republiek slecht.
Oud 7 januari 2019, 13:24   #71
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Valt em nog niet?
Ja hij valt. In feite bedoel je dat deze moslims een welgekomen kwaad zijn ? Dus onze eigen politici gebruiken deze moslims om ons onze burgerrechten te ontnemen ? Dus in feite hoe meer deze moslims zich rebelleren hoe meer onze vrijheden er moeten aan geloven ?
Eigenlijk moeten we daaruit besluiten dat extreem rechts er alle belang
bij heeft dat deze moslims een soort vrijgeleide krijgen ? Zo kunnen ze onder het mom van veiligheid ons al onze burgerrechten ontnemen ?
Oud 7 januari 2019, 13:28   #72
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Daar zit je dicht bij de kern van het linkse denken, Belgie goed, Vlaanderen slecht. Zo simpel zit die mensen hun enge denkwereldje in elkaar

Tot en met de open en bloot communisten, ze zijn republikeins, maar als je naar de Vlaamse republiek verwijst dan verslikken ze zich van het verschieten, Belgische republiek goed, Vlaamse republiek slecht.
Op wat wachten jullie dan ? Vlaamse republikeinen ? Maak er werk van ..ga op zoek naar die 15 Vlamingen die daar echt willen voor gaan. Hier heb je er al twee Kaproen en Quercus. Nu nog die 5 miljoen anderen overtuigen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 januari 2019 om 13:33.
Oud 7 januari 2019, 13:33   #73
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Op wat wachten jullie dan ? Vlaamse republikeinen ? Maak er werk van ..ga op zoek naar die 15 Vlamingen die daar echt willen voor gaan. Hier heb je er al twee Kaproen en Quercus. Nu nog die 5 miljoen anderen overtuigen.
eerst Brussel compleet vernietigen!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2019, 13:36   #74
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
eerst Brussel compleet vernietigen!
Waarom? Laat Brussel maar me rust. Sowieso wil Vlaanderen daar niks meer mee te maken hebben.
Trouwens hoe gaan de Vlamingen dat klaarspelen ze willen en durven er niet meer te komen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 januari 2019 om 13:38.
Oud 7 januari 2019, 13:37   #75
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja hij valt. In feite bedoel je dat deze moslims een welgekomen kwaad zijn ? Dus onze eigen politici gebruiken deze moslims om ons onze burgerrechten te ontnemen ? Dus in feite hoe meer deze moslims zich rebelleren hoe meer onze vrijheden er moeten aan geloven ?
Eigenlijk moeten we daaruit besluiten dat extreem rechts er alle belang
bij heeft dat deze moslims een soort vrijgeleide krijgen ? Zo kunnen ze onder het mom van veiligheid ons al onze burgerrechten ontnemen ?
Natuurlijk, domme moslims laten zich voor de politieke kar spannen in de hoop om de politieke macht over te nemen voor hun wereldwijde kaliefaat - onderwerping, weetjewel?
En zolang zij die hoop koesteren blijven ze mooi als een ezel achter de wortel aanhollen en laat de politiek ongestraft begaan want daarmee kunnen ze allerlei maatregelen nemen om te rechtvaardigen dat wij oa overal gefilmd worden voor 'onze' veiligheid, als maatregel voor de 'war on terror'
Ga maar eens na hoeveel wij reeds aan vrijheden hebben ingeleverd, daar moet je echt geen raketgeleerde voor zijn om dat te kunnen zien....

En daar heeft extreem rechts helemaal NIKS mee te maken, die dienen enkel als zondebok, de verdomhoek van racisten om te voorkomen dat het volk opkomt voor zichzelf en eigen cultuur.
Je besluit over extreem rechts is behalve voorbarig ook ongegrond, het enige waarvoor extreem rechts garen zou kunnen spinnen van het rellen en pamperen van moslims is dat ze aan de macht zouden kunnen geraken maar daar heeft de misdadige politiek wel een antwoord op: cordon sanitair.

Wat is toch maar mis met mensen zoals jij, die protesteren tegen jezelf?
Oud 7 januari 2019, 13:43   #76
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, domme moslims laten zich voor de politieke kar spannen in de hoop om de politieke macht over te nemen voor hun wereldwijde kaliefaat - onderwerping, weetjewel?
En zolang zij die hoop koesteren blijven ze mooi als een ezel achter de wortel aanhollen en laat de politiek ongestraft begaan want daarmee kunnen ze allerlei maatregelen nemen om te rechtvaardigen dat wij oa overal gefilmd worden voor 'onze' veiligheid, als maatregel voor de 'war on terror'
Ga maar eens na hoeveel wij reeds aan vrijheden hebben ingeleverd, daar moet je echt geen raketgeleerde voor zijn om dat te kunnen zien....

En daar heeft extreem rechts helemaal NIKS mee te maken, die dienen enkel als zondebok, de verdomhoek van racisten om te voorkomen dat het volk opkomt voor zichzelf en eigen cultuur.
Je besluit over extreem rechts is behalve voorbarig ook ongegrond, het enige waarvoor extreem rechts garen zou kunnen spinnen van het rellen en pamperen van moslims is dat ze aan de macht zouden kunnen geraken maar daar heeft de misdadige politiek wel een antwoord op: cordon sanitair.

Wat is toch maar mis met mensen zoals jij, die protesteren tegen jezelf?
Weet het niet. Ga nog ééntje meer pakken

Naam: Xanax 2 mg.jpg
Bekeken: 95
Grootte: 10,3 KB
Oud 7 januari 2019, 13:58   #77
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet het niet. Ga nog ééntje meer pakken

Bijlage 109968
IK hoef geen pilletjes, ik spuw niet op mezelf, ik verdedig mijn eigen ondergang niet, gij wel....
Zelfs dat besef is er niet eens....amai.
wie heeft dan eerder pilletjes nodig? mep jezelf nog maar eens goed rond je oren, misschien wordt je dan wakker...
Oud 7 januari 2019, 14:00   #78
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
IK hoef geen pilletjes, ik spuw niet op mezelf, ik verdedig mijn eigen ondergang niet, gij wel....
wie heeft dan eerder pilletjes nodig? mep jezelf nog maar eens goed rond je oren, misschien wordt je dan wakker...
Jij bent ook zo één van die oma's die klaagt dat ze nooit iemand mogen verwelkomen ?

https://www.youtube.com/watch?v=5C8ZMGnN0bM

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 januari 2019 om 14:00.
Oud 7 januari 2019, 14:03   #79
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beetje geduld. Die komt eraan.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 januari 2019 om 14:04.
Oud 7 januari 2019, 16:04   #80
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oma, Fred is toch maar wat aan het trollen.

Hij is weldegelijk Vlaming, dat zie je toch aan zijn slecht karakter.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be