![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze maar ergens een rampscenario vinden luiden de klokken van de kerk terug vier keer op zondag. Ik zou er 't schijt van krijgen van al dat gezever van dat soort massa idioten die als ze een zwarte kat hebben zien lopen al denken dat de wereld gaat vergaan. Ja, we zijn hier met teveel mensen op deze bol en inderdaad de wereld was veel beter af geweest zonder de mens dan met, juist zoals een hond ook veel beter af is zonder vlooien dan met, maar als ge iets wil doen tegen de gevolgen daarvan moet ge al zeker niet de hypocriet gaan spelen en overal ter wereld hongersnood gaan bestrijden want dan maakt ge het alleen maar erger. Ik weet als ge tegen de massa de harde waarheid zegt dat ze je dat niet in dank afnemen maar het is nu eenmaal zo. Alleen een drastische afname van bevolking zou misschien iets kunnen veranderen. Er lopen er hier een paar miljard van onze soort teveel rond om goed te zijn. Het staat al die zich geroepen voelen om de wereld te redden vrij om van de boerentoren te springen als ze dan toch zo graag willen de opwarming tegenwerken, we zullen ze zeer dankbaar voor zijn. Maar als ze dat niet willen, dat ze dan ook hun kop dicht houden want dan zijn ze stuk voor stuk even grote vervuilers dan alle andere. Pakt de grootste vervuilers aan, dat kan wat invloed hebben maar dan moet ge ook bereid zijn van terug in een beren velletje rond te lopen en in hutten te wonen. Geen industrie meer, geen grondstoffenwinning meer, geen transport van allerhande goederen meer hetzij over water hetzij langs de weg. Terug naar de tijd dat men met een knuppel rond liep en leefde van dat wat ze vonden om op te vreten. Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2019 om 03:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=mnmgtxl4kiM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alternatieve energie: de elektriciteit opslaan is HET probleem.
Het zijn weeral de Duitsers die met een innoverende oplossing komen: elektriciteit omzetten, via,via in methaangas. Een dochter onderneming van Viessmann is hier volop mee bezig & heeft al bemoedigende resultaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu hebben ze helemaal het warm water uitgevonden,... denken ze. De snotneuzen van het lager onderwijs gaan ook mee betogen.
Gaan die nu mee gaan beslissen wat er staat te gebeuren in het land. Ze hebben nog maar juist hun tutter moeten afgeven aan Sinterklaas. Ik dacht dat ge hier minstens 18 jaar geworden moest zijn om te mogen stemmen en dat het de kiezers zijn die bepalen wie er het land moet besturen voortgaande op het door hun voorgedragen partijprogramma. Hoog tijd dat ze al die spijbelaars verhoudingsgewijs tot het aantal gespijbelde dagen, de kindervergoeding inhouden. Zo komen ze hopelijk te weten dat kindervergoeding, die in veel gezinnen het mogelijk maakt om hun een dure GSM te laten kopen, een dure spelcomputer, brommertjes en zo meer, niet uit de lucht komt vallen. Daarvoor dient afgedragen te worden door de werkende van die hun loon. Een loon dat voortkomt uit arbeid of handel, het verhandelen van producten of het produceren van producten en/of transporteren van grondstoffen tot en met het eindproduct, allen dragen bij aan de klimaatproblemen. Als hun ouders plots hun kindervergoeding kwijt spelen zal het rap gedaan zijn met die massahysterie. Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2019 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetenschappelijke achtergrond? Ge zijt er vet mee met uwe wetenschappelijke achtergrond. Hoe denk je het op te lossen, genie?
Ik heb nooit kunnen begrijpen dat er zo veel stomme kloten uit de universiteit komen. Ik ben er op de duur fier op dat ik daar NOOIT heb gezeten. Tijdens al mijn rechtszaken die ik in mijn leven, steeds zelf, gedaan heb, zowel voor privé aangelegenheden als voor mijn zakelijke activiteiten, en dat zijn er heel wat, heb ik nergens anders zo'n bende onbekwame kiekes tegen gekomen dan op de rechtbanken, zowel onder de advocaten als onder de rechters. Ik heb eigenlijk medelijden met al die mensen die een advocaat aanstellen om hun te laten verdedigen. Ik heb de allereerste keer dat ik naar de rechtbank moest ook een advocaat aangesteld maar ik was wel zo slim van niet tegenstaande dat zelf ook naar de rechtbank te gaan. Dat heeft er toe bijgedragen dat ik aldaar ter plaatse dat stukste onbenul ontslagen heb van de zaak, tot grote verwondering van de rechter. " Dat heb ik nu nog nooit tegengekomen", zo sprak hij ". Er is voor alles een eerste keer", heb ik hem geantwoord. Ik heb nochtans geen enkele zaak verloren hoor maar wel een aantal keer de rechter zijn bavet doen opvreten. Laatst gewijzigd door Garry : 4 februari 2019 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat we wat meer respect voor de natuur mogen hebben is gewenst met alsmaar meer mensen op deze bol dat is een feit. Dat onze ecologische voetafdruk in september reeds vol is zou een teken aan de wand moeten zijn maar over de rest heb ik zo mijn twijfels..
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed nieuws komt zelden op het journaal.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Electoraal de neusjes in hun richting zetten voor mei.
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, wat stomme kloten betreft..
Ik heb nog nooit kloten horen praten zenne. Een geluk mss. ![]() ![]()
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |