Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2019, 03:13   #61
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Het is nogal dikwijls de mens zelf die de mens vernietigd, niet de planeet.
En om het helemaal af te maken, stel dat de zon het eens laat afweten?
Stel dat de zwaartekracht weg valt, vallen we er allemaal af.
Doemscenario's genoeg hoor.
Maar zoals met de natuurelementen, we denken dat we ze in de hand hebben echter water, wind en vuur zullen ons altijd de baas blijven.
De wetenschap zal nooit de baas over de natuur worden dus laat ons ootmoedig blijven.
Er is maar één naam voor, voor dat waar ze nu mee bezig zijn, " Massahysterie ".

Als ze maar ergens een rampscenario vinden luiden de klokken van de kerk terug vier keer op zondag. Ik zou er 't schijt van krijgen van al dat gezever van dat soort massa idioten die als ze een zwarte kat hebben zien lopen al denken dat de wereld gaat vergaan.

Ja, we zijn hier met teveel mensen op deze bol en inderdaad de wereld was veel beter af geweest zonder de mens dan met, juist zoals een hond ook veel beter af is zonder vlooien dan met, maar als ge iets wil doen tegen de gevolgen daarvan moet ge al zeker niet de hypocriet gaan spelen en overal ter wereld hongersnood gaan bestrijden want dan maakt ge het alleen maar erger.

Ik weet als ge tegen de massa de harde waarheid zegt dat ze je dat niet in dank afnemen maar het is nu eenmaal zo. Alleen een drastische afname van bevolking zou misschien iets kunnen veranderen.

Er lopen er hier een paar miljard van onze soort teveel rond om goed te zijn.

Het staat al die zich geroepen voelen om de wereld te redden vrij om van de boerentoren te springen als ze dan toch zo graag willen de opwarming tegenwerken, we zullen ze zeer dankbaar voor zijn.

Maar als ze dat niet willen, dat ze dan ook hun kop dicht houden want dan zijn ze stuk voor stuk even grote vervuilers dan alle andere. Pakt de grootste vervuilers aan, dat kan wat invloed hebben maar dan moet ge ook bereid zijn van terug in een beren velletje rond te lopen en in hutten te wonen. Geen industrie meer, geen grondstoffenwinning meer, geen transport van allerhande goederen meer hetzij over water hetzij langs de weg. Terug naar de tijd dat men met een knuppel rond liep en leefde van dat wat ze vonden om op te vreten.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2019 om 03:17.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2019, 03:53   #62
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
...
...maar dan moet ge ook bereid zijn van terug in een beren velletje rond te lopen en in hutten te wonen. Geen industrie meer, geen grondstoffenwinning meer, geen transport van allerhande goederen meer hetzij over water hetzij langs de weg. Terug naar de tijd dat men met een knuppel rond liep en leefde van dat wat ze vonden om op te vreten.
En dan nòg verandert 't klimaat op planeet aarde, zoals 't al miljarden jaren verandert, sinds 't ontstaan er van.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2019, 07:08   #63
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Terug naar de tijd dat men met een knuppel rond liep en leefde van dat wat ze vonden om op te vreten.
Het pre-me too tijdperk .

https://www.youtube.com/watch?v=mnmgtxl4kiM
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2019, 18:03   #64
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Iemand ? Neen niemand.
Alternatieve energie: de elektriciteit opslaan is HET probleem.
Het zijn weeral de Duitsers die met een innoverende oplossing komen: elektriciteit omzetten, via,via in methaangas. Een dochter onderneming van Viessmann is hier volop mee bezig & heeft al bemoedigende resultaten.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2019, 23:22   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Nu hebben ze helemaal het warm water uitgevonden,... denken ze. De snotneuzen van het lager onderwijs gaan ook mee betogen.

Gaan die nu mee gaan beslissen wat er staat te gebeuren in het land. Ze hebben nog maar juist hun tutter moeten afgeven aan Sinterklaas.

Ik dacht dat ge hier minstens 18 jaar geworden moest zijn om te mogen stemmen en dat het de kiezers zijn die bepalen wie er het land moet besturen voortgaande op het door hun voorgedragen partijprogramma.

Hoog tijd dat ze al die spijbelaars verhoudingsgewijs tot het aantal gespijbelde dagen, de kindervergoeding inhouden. Zo komen ze hopelijk te weten dat kindervergoeding, die in veel gezinnen het mogelijk maakt om hun een dure GSM te laten kopen, een dure spelcomputer, brommertjes en zo meer, niet uit de lucht komt vallen. Daarvoor dient afgedragen te worden door de werkende van die hun loon. Een loon dat voortkomt uit arbeid of handel, het verhandelen van producten of het produceren van producten en/of transporteren van grondstoffen tot en met het eindproduct, allen dragen bij aan de klimaatproblemen.

Als hun ouders plots hun kindervergoeding kwijt spelen zal het rap gedaan zijn met die massahysterie.

Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2019 om 23:38.
Oud 3 februari 2019, 23:27   #66
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu hebben ze helemaal het warm water uitgevonden,... denken ze. De snotneuzen van het lager onderwijs gaan ook mee betogen.

Gaan die nu mee gaan beslissen wat er staat te gebeuren in het land. Ze hebben nog maar juist hun tutter moeten afgeven aan Sinterklaas.

Ik dacht dat ge hier minstens 18 jaar geworden moest zijn om te mogen stemmen en dat het de kiezers zijn die bepalen wie er het land moet besturen voortgaande op het door hun voorgedragen partijprogramma.
het zijn NIET de snotneuzen die dat ORGANISEREN. Het zijn de leid(st)ers van het basisonderwijs die hiervoor kiezen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2019, 23:29   #67
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Ze hebben meer wetenschappelijke achtergrond dat u.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2019, 00:05   #68
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Wetenschappelijke achtergrond? Ge zijt er vet mee met uwe wetenschappelijke achtergrond. Hoe denk je het op te lossen, genie?

Ik heb nooit kunnen begrijpen dat er zo veel stomme kloten uit de universiteit komen. Ik ben er op de duur fier op dat ik daar NOOIT heb gezeten.

Tijdens al mijn rechtszaken die ik in mijn leven, steeds zelf, gedaan heb, zowel voor privé aangelegenheden als voor mijn zakelijke activiteiten, en dat zijn er heel wat, heb ik nergens anders zo'n bende onbekwame kiekes tegen gekomen dan op de rechtbanken, zowel onder de advocaten als onder de rechters.

Ik heb eigenlijk medelijden met al die mensen die een advocaat aanstellen om hun te laten verdedigen.

Ik heb de allereerste keer dat ik naar de rechtbank moest ook een advocaat aangesteld maar ik was wel zo slim van niet tegenstaande dat zelf ook naar de rechtbank te gaan. Dat heeft er toe bijgedragen dat ik aldaar ter plaatse dat stukste onbenul ontslagen heb van de zaak, tot grote verwondering van de rechter. " Dat heb ik nu nog nooit tegengekomen", zo sprak hij ".

Er is voor alles een eerste keer", heb ik hem geantwoord. Ik heb nochtans geen enkele zaak verloren hoor maar wel een aantal keer de rechter zijn bavet doen opvreten.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 februari 2019 om 00:08.
Oud 4 februari 2019, 00:13   #69
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Ik heb nooit kunnen begrijpen dat er zo veel stomme kloten uit de universiteit komen. Ik ben er op de duur fier op dat ik daar NOOIT heb gezeten....
tja... dat valt nu wel duidelijk op.
Oud 4 februari 2019, 18:54   #70
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ze zijn het al eens eens met elkaar maar evenveel keren oneens met elkaar. Kijk maar hoe ze mekaar tegenspreken op medisch vlak.
Uiteraard dat er verschillende meningen zijn de materie is ook zo ingewikkeld en de natuur doet toch zijn ding, vroeger zoals nu.
Dat we wat meer respect voor de natuur mogen hebben is gewenst met alsmaar meer mensen op deze bol dat is een feit.
Dat onze ecologische voetafdruk in september reeds vol is zou een teken aan de wand moeten zijn maar over de rest heb ik zo mijn twijfels..
Oud 4 februari 2019, 18:59   #71
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Er is maar één naam voor, voor dat waar ze nu mee bezig zijn, " Massahysterie ".

Als ze maar ergens een rampscenario vinden luiden de klokken van de kerk terug vier keer op zondag. Ik zou er 't schijt van krijgen van al dat gezever van dat soort massa idioten die als ze een zwarte kat hebben zien lopen al denken dat de wereld gaat vergaan.

Ja, we zijn hier met teveel mensen op deze bol en inderdaad de wereld was veel beter af geweest zonder de mens dan met, juist zoals een hond ook veel beter af is zonder vlooien dan met, maar als ge iets wil doen tegen de gevolgen daarvan moet ge al zeker niet de hypocriet gaan spelen en overal ter wereld hongersnood gaan bestrijden want dan maakt ge het alleen maar erger.

Ik weet als ge tegen de massa de harde waarheid zegt dat ze je dat niet in dank afnemen maar het is nu eenmaal zo. Alleen een drastische afname van bevolking zou misschien iets kunnen veranderen.

Er lopen er hier een paar miljard van onze soort teveel rond om goed te zijn.

Het staat al die zich geroepen voelen om de wereld te redden vrij om van de boerentoren te springen als ze dan toch zo graag willen de opwarming tegenwerken, we zullen ze zeer dankbaar voor zijn.

Maar als ze dat niet willen, dat ze dan ook hun kop dicht houden want dan zijn ze stuk voor stuk even grote vervuilers dan alle andere. Pakt de grootste vervuilers aan, dat kan wat invloed hebben maar dan moet ge ook bereid zijn van terug in een beren velletje rond te lopen en in hutten te wonen. Geen industrie meer, geen grondstoffenwinning meer, geen transport van allerhande goederen meer hetzij over water hetzij langs de weg. Terug naar de tijd dat men met een knuppel rond liep en leefde van dat wat ze vonden om op te vreten.
Och we kennen het van het journaal, hoe negatiever of moorddadiger hoe beter zo stijgen de kijkcijfers .....
Goed nieuws komt zelden op het journaal.
Oud 4 februari 2019, 19:03   #72
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
het zijn NIET de snotneuzen die dat ORGANISEREN. Het zijn de leid(st)ers van het basisonderwijs die hiervoor kiezen.
Nee het zijn de groenen die hun sturen.

Electoraal de neusjes in hun richting zetten voor mei.
Oud 4 februari 2019, 20:34   #73
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Waarschijnlijk als praktijkles voor het vak "Maatschappelijke Opvoeding"?
Jong geleerd is oud gedaan...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2019, 20:36   #74
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wetenschappelijke achtergrond? Ge zijt er vet mee met uwe wetenschappelijke achtergrond. Hoe denk je het op te lossen, genie?

Ik heb nooit kunnen begrijpen dat er zo veel stomme kloten uit de universiteit komen. Ik ben er op de duur fier op dat ik daar NOOIT heb gezeten.

Tijdens al mijn rechtszaken die ik in mijn leven, steeds zelf, gedaan heb, zowel voor privé aangelegenheden als voor mijn zakelijke activiteiten, en dat zijn er heel wat, heb ik nergens anders zo'n bende onbekwame kiekes tegen gekomen dan op de rechtbanken, zowel onder de advocaten als onder de rechters.

Ik heb eigenlijk medelijden met al die mensen die een advocaat aanstellen om hun te laten verdedigen.

Ik heb de allereerste keer dat ik naar de rechtbank moest ook een advocaat aangesteld maar ik was wel zo slim van niet tegenstaande dat zelf ook naar de rechtbank te gaan. Dat heeft er toe bijgedragen dat ik aldaar ter plaatse dat stukste onbenul ontslagen heb van de zaak, tot grote verwondering van de rechter. " Dat heb ik nu nog nooit tegengekomen", zo sprak hij ".

Er is voor alles een eerste keer", heb ik hem geantwoord. Ik heb nochtans geen enkele zaak verloren hoor maar wel een aantal keer de rechter zijn bavet doen opvreten.
Wel, ik ben daar eigenlijk ook van verschoten.
Oud 4 februari 2019, 20:41   #75
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Nu ja, wat stomme kloten betreft..
Ik heb nog nooit kloten horen praten zenne.
Een geluk mss.
Oud 4 februari 2019, 21:09   #76
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Die gaan er nog spijt van krijgen want de woestijnen herbossen.

De Sahara is de grootste hete woestijn en de op twee na grootste woestijn ter wereld na Antarctica en de Noordpool. Het gebied van 9.200.000 vierkante kilometers is vergelijkbaar met de oppervlakte van China of de Verenigde Staten. De naam 'Sahara' is afgeleid van dialectisch Arabisch woord voor 'woestijn'.

De woestijn bestaat grotendeels uit Noord-Afrika, met uitzondering van de vruchtbare regio aan de Middellandse Zeekust, het Atlasgebergte van de Maghreb en de Nijlvallei in Egypte en Soedan. Het strekt zich uit van de Rode Zee in het oosten en de Middellandse Zee in het noorden tot de Atlantische Oceaan in het westen. In het zuiden wordt het begrensd door de Sahel, een gordel van tropische savanne rond de vallei van de rivier de Niger. De Sahara kan worden onderverdeeld in verschillende regio's, waaronder de westelijke Sahara, het centrale Ahaggar-gebergte, het Tibestigebergte, het Aïr-gebergte, de woestijn Ténéré en de Libische woestijn.

Gedurende enkele honderdduizenden jaren heeft het uiterlijk van de Sahara afgewisseld tussen woestijn en savanne grasland in een cyclus van 41.000 jaar veroorzaakt door veranderingen in de stand van de aardas, die de locatie van de Noord-Afrikaanse moesson verandert. De verwachting is dat de Sahara om die reden weer groener zal kleuren in ongeveer 15.000 jaar.

Weer wat bijgebracht .
Als de Israëliërs de woestijn vruchtbaar kunnen maken waarom dan de Arabieren niet of werken die soms minder graag?
Oud 4 februari 2019, 21:11   #77
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als je hoort hoe het onderwijs erop achteruitgaat... Kan zijn dat ze meer wetenschappelijke achtergrond hebben dan wij, maar ze zijn ook onderhevig aan meer indoctrinatie...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2019, 21:13   #78
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Uiteraard dat er verschillende meningen zijn de materie is ook zo ingewikkeld en de natuur doet toch zijn ding, vroeger zoals nu.
Dat we wat meer respect voor de natuur mogen hebben is gewenst met alsmaar meer mensen op deze bol dat is een feit.
Dat onze ecologische voetafdruk in september reeds vol is zou een teken aan de wand moeten zijn maar over de rest heb ik zo mijn twijfels..
Inderdaad als ze over het redden van de aarde willen hebben dat ze dan, in allereerste instantie, maar hoogdringend beginnen met te pleiten voor geboortebeperking...
Oud 4 februari 2019, 21:15   #79
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Nee het zijn de groenen die hun sturen.

Electoraal de neusjes in hun richting zetten voor mei.
Ze willen daarom ook dat de kinderen steeds jonger en jonger mogen stemmen zoals de volwassenen.
Oud 4 februari 2019, 21:16   #80
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wel, ik ben daar eigenlijk ook van verschoten.
Enfin, als verschoning denkt ik soms dat ze alleen maar die gevallen aan het woord laten...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be