![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat gestopt wordt met leerlingen een bepaalde maatschappij-visie aan te praten.
Citaat:
zelfs dat niet, die afkeer komt wel vanzelf Graag, en liefst met onmiddellijke ingang. Die fascistoïde ideologie deugt gewoon niet neen, wel grondig hervormen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Ik heb leraars gehad die ook heel duidelijk een rechtse visie hadden. En regelrechte vreemdelingen- en sossenhaters. Ik zie dus niet in wat een kliklijn enkel voor linkse visie anders is dan een zelf evenzeer strikte tunnelvisie.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Neem nu ons journalistenkorps: dat bestaat voor meer dan 80% uit groenlinkse kiezers en die laten hun voorkeur ook duidelijk blijken. Vind jij dat dan gezond? Hetzelfde voor de leraren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb leraren gehad die politiek actief waren maar die ZWEGEN daarover. Die gaven hun lessen volgens het boekje en probeerden niet aan zieltjes te winnen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegendeel gaan ze hen nog aaien over het kopje als goede lesgevers terwijl het enkel vermomde pedo's zijn die van hun job bij de jeugd misbruik maken om hen zwaar te indoctrineren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() ge weet toch dat dat een mythe is. Bijna alle journalisten die kiezen voor de politiek carriere kiezen een centrum rechtse partij, OVLD op kop. De NVA zit ook vol ex journalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nu begint ge al obsessief over pedofilie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Wat is niet snap aan al dat gezaag over : 'al die journalisten zijn links' en 'al die leraars zijn links' is het volgende: wat houdt al die rechtse mensen tegen om journalist te worden of leraar?
Blijkbaar vinden rechtse mensen dat geen leuke jobs... Dat is natuurlijk hun goed recht, maar ... STOP MET UW GEJANK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aangeven, verlinken, opsporen, opjagen, opsluiten, afranselen en liquideren van linkse leerkrachten zou in België fulltime werk kunnen geven aan minstens duizend mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Wat heeft dat er nu weet met te maken, blijf rustig en adem even diep en zoek de pedalen die je even kwijt bent.
![]()
![]() |
#75 |
|
![]() In Duitsland hebben ze er zelfs het leger voor ingeroepen. Een tijdje geleden dan.
![]() |
#76 |
|
![]() Ik ga u dat uitleggen, let goed op. als gij het erg vindt dat de meerderheid van leraars links, kunt gij dat gemakkelijk oplossen: wordt leraar en spoor uw rechtse mede-gelovigen aan om dat ook te doen. zolang dat ge dat niet doe, stop met uw hypocriet gejank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een denkfout die veel rechtse mensen maken (en omgekeerd ook). Alles wat niet rechts is, zou dus links zijn ( en omgekeerd) ? Er is ook nog centrum. Ik zit in deze laatste, alhoewel ik blijkbaar zelfs lichtjes naar rechts afwijk, en als ik onze grote kranten lees, dan zie ik beide kanten, zowel links als rechts aan bod komen. Let wel, ik heb het over de Belgische media én de grote kranten & tijdschriften. De ene is soms wat meer links, de andere dan wat meer rechts. Daarom dat ik altijd al aangeraden heb om verschillende bronnen te raadplegen om een meer objectief beeld te krijgen over een onderwerp. Idem met wat leerkrachten betreft. Nu wel al een tijdje geleden voor mij, maar van een linkse of rechtse 'indoctrinatie' heb ik als 'centrum' niet veel gemerkt. De ene prof was soms iets meer links of rechts dan de andere, maar uitgesproken ? Een leraar hoort trouwens neutraal te zijn op dat gebied en aan politiek doen in de leslokalen is en blijft not-done wat mij betreft.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 30 maart 2019 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |