![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, mss gewoon vasectomie.............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks van, recht in de keel spuiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met Duupje oprecht? Want anders ga ik me moeite besparen om hierop serieus te reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mannen zouden zich beter niet voortplanten ja.
Maar zo zijn er ook vrouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij, terug in uw mandje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() hij wilde mss alleen maar de kans op een miskraam verkleinen ...
![]() one to go. Laatst gewijzigd door Anna List : 10 april 2019 om 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé proficiat.!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien een mijlpaal dat je zinnige dingen zou beginnen posten, Anna.
Stoppen doe je toch niet
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geproficiateerd!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijnend ja. Kon vermeden worden allemaal. Had hij gewerkt en niet dakloos geworden. Nu ik ben daar redelijk hard in. Hij gaat wel voor iemand anders zorgen nu. Maar voor de eigen kinderen kon het dan blijkbaar niet. Voor achterstallige alimentatie mag alles in beslag.worden genomen Maar echt alles. Let wel: enkel voor de kinderen. Onderhoudsplicht voor vrouwen kan geloof ik max 2 jaar nog. Al mogen ze dat van mij per direct afschaffen! Het is simpel. Als.je het plezier van kindjes maken wil. Moet je de ellende als het mis loopt maar bij pakken ook. Als je dat dan toch niet wil als man neem je best zelf maatregelen. De enige manier om zeker te zijn. Kwil de kinderen de kost ni geven van mama's die ne man zo willen strikken zene! Dus pech voor hem in dit geval. Dokken zal hij. Kleine nuance van mezelf nog. Sommige vrouwen (en tegenwoordig ook mannen) kunnen het uithangen ook. Er zou vanuit rechtbanken meer objectief moeten gebleven worden rond bedragen en regels. Er worden ronduit belachelijke bedragen uitgesproken soms amaai! Hier is dat.een vast bedrag per kind + de helft van alle kosten extra per maand die ik heb. Bvb kampen, sportlidgelden, schoolrekeningen, reizen, kledij, medische kosten enz. Mag ik allemaal doorrekenen aan de vader. Ik doe dat bewust niet op de sporten en hun reizen na. Dit omdat ik ook de kinderbijslag ontvang. Ik compenseer dat op die manier. Veel doen dat.niet alleen ombde ex te kraken. Ik toon ook de facturen en verwittig hem maanden op voorhand wat er extra zit aan te komen. Hij heeft dat nog nooit aan mij gebraagd zelf. Maar doe dat uit eerlijkheid en respect, het blijft hun vader. Omdat ik besef dat hij recht heeft op een leven ook. Ik kan ook naar de deurwaarder stappen voor de achterstal. Ne kei kunde ni stropen he. Maar heel veel andere vrouwen zouden hem stropen. Voor alle duidelijkheid mijn ex zit ook op dit forum Hij kan dit lezen en mag gerust reageren als ik lieg. Persoonlijk laat hij mij ijskoud. Ik heb wél een probleem.met hoe hij omgaat met mijn jongens. Een heel groot zelfs. En dan nog heb ik niet de behoefte.hem te pluimen. Want ik kan echt een pak meer eisen als ik zou willen. Hij mag zen twee handen kussen met een ex zoals ik. Geloof me vrij. Laatst gewijzigd door Duupje : 10 april 2019 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Een goede advocaat, beter vroeger dan laat.
Veel miserie hier is veroorzaakt door slechte afspraken: afspraken die niet haalbaar zijn, afspraken die als niet "fair" worden beschouwd, enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ex kwam niet opdagen. Hij wist het nochtans maar kon geen vrij krijgen op zen werk toen elke keer. Maar in sommige gevallen neem je beter wel één. Of je vraagt het eerst aan mij. ![]() ![]() Jammer te horen dat je daar miserie mee hebt. Voor niks of niemand goed. Zeker ni voor de kinderen. Die zijn het duupje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef maar advies. Ik ga niet naar een rechtbank zonder advocaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik doe alles zelf. Wat een advocaat kan, kan ik ook. Nu eerlijk, ik ben dan ook geen juste zenne, ik durf risico's nemen. Bovendien ben ik mondig genoeg. Bespaart me veel.geld aan advocaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wa's nieuw?
![]() |