![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet de doodstraf opnieuw worden ingevoerd ? | |||
| ja |
|
15 | 38,46% |
| neen |
|
24 | 61,54% |
| Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrees niet, nog een paar jaar werken en ik ben hier inderdaad weg. Ga maar lekker ten onder aan torenhoge criminaliteit en oprukkend fundamenteel islamisme. Het is u gegund. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Heeft op zich niks te maken met de doodstraf.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In bepaalde landen waar wel doodstraffen worden uitgevoerd is misbruik toch meestal ook schering en inslag.
Niet doen dus. Wereldwijd genoeg rapporten terzake neem ik aan om uw wijsheid aan de praktijk af te toetsen.
|
|
|
#65 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
ik raad u Pakistan aan. Komt het best overeen met uw wereldvisie. Citaat:
En nee, ik ben zeker niet voor open grenzen. Van mij mogen ze zelfs compleet dicht, maar dan enkel om ecologische redenen. |
||
|
|
|
|
|
#66 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeker weten ! |
|
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat is de redenering daar achter?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Minister-President
|
En goed voor het milieu!
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet je wat man, GFYS |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar schrijf ik dat? Vergis u niet, ook autochtoon crapuul dat zware misdaden begaat mag, indien zwart op wit bewezen, het ultieme spuitje of vergelijkbaar krijgen.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang de separatist binnen de perimeter van de wetgeving blijft, moet hij net als iedereen van zijn vrijheid kunnen genieten. Moest de separatist natuurlijk ooit een 'Puigdemontje' opvoeren in het parlement, dan moet die natuurlijk met zijn kloten in den bak gestoken worden. Maar de doodstraf ? Neen... zoals in spanje tussen de 15 en de 22 jaar bak is voldoende. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Europees Commissaris
|
Voorstander, uiteraard. Laat ons ook niet vergeten dat we met meer dan 7 500 000 000 mensen op deze aardkloot rondlopen. Als men er een paar intrinsiek slechte exemplaren van verwijdert, kan dit heus geen kwaad.
Voor gevallen waarbij men bijvoorbeeld opnieuw een moord pleegt. Waarom zou immers iemand die het recht op leven van iemand ontneemt, wel van datzelfde recht mogen genieten? Voor psychopaten die toch nooit in de maatschappij kunnen functioneren. Thans krijgen slachtoffers levenslang en daders worden langs alle kanten bijgestaan voor psychologische hulp, re-integratie, mogen zich in het gevang reproduceren met vaak alle gevolgen van dien voor de kinderen, komen ze na bijzonder korte straffen terug vrij enz. Kortom elimineren en het probleem is opgelost. Zand erover. Efficiënt en daadkrachtig. Immers een ter door gebracht zal nooit nog opnieuw een misdaad plegen. Tegen die logica valt niets in te brengen. Natuurlijk gaat er hier niets van komen, de doodstraf is immers politiek niet correct en een hoop pro life adepten trachten de schone morele schijn van de mensheid graag hoog te houden.
|
|
|
#77 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#78 | |
|
|
Citaat:
ge doet niet eens moeite om een minimale inspanning te leveren om te lezen wat anderen hier schrijven. Géén probleem. Ge zijt toch weg binnenkort. BYE! |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|